چرا ما نباید بازگشایی در حال حاضر — و چرا از آن است که بازگشایی به هر حال

مانند تغییر آب و هوا و مراقبت های بهداشتی جهانی دولت coronavirus پاسخ مسئله ای است که دارای پیامدهای عظیم و در

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

مانند تغییر آب و هوا و مراقبت های بهداشتی جهانی دولت coronavirus پاسخ مسئله ای است که دارای پیامدهای عظیم و در حال تبدیل شدن به خطرناکی سیاسی با تیره حقایق سیاسی انگشت اشاره و حتی کره زمین ، به عنوان متحده شروع به بازگشایی ما باید درک مفاهیم از انجام این کار به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان سیاسی شده اند که سخت در تلاش برای بی اعتبار کردن مشاوره برای ادامه اقامت در خانه سفارشات.

برای طرفداران stay-at-home سفارشات تفاوت بین عفونت منحنی ایالات متحده و دیگر کشورها نگران کننده است. با کشورهای مختلف و اجرای اقدامات مختلف در هر ایالت متفاوت منحنی. اما به طور کلی ایالات متحده منحنی زیر است کاهش مسیر دیگر سخت-آمار کشورهای مانند اسپانیا و ایتالیا و حتی شهر نیویورک است.

علاوه بر این اکثر متحده سقوط محزون می خوانی زیر تست معیار های لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری است. عدم وجود یک استراتژی ملی و معیوب CDC آزمون باعث شد که ایالات متحده به سقوط در ابتدای بیماری همه گیر. به عنوان متحده شروع به بازگشایی کارشناسان هشدار می دهند که عدم آزمایشات منجر به امواج جدید از عفونت است.

اگر چه اکثر آمریکایی ها حمایت مداوم خود انزوا و ناآرامی در طول اقامت در خانه سفارشات است که به وضوح در حال رشد به عنوان توسط اثبات تظاهرات که فنر در سراسر کشور است. با بیش از 20 میلیون آمریکایی از دست داشتن شغل خود را پس از پایان ماه مارس بسیاری می خواهند اقتصاد را به راه اندازی مجدد و به عنوان یک نتیجه در حال بازجویی منطق و قانونی بودن اقدامات قرنطینه.

منتقدان این مستند (از جمله رئیس جمهور تهمت) به دروغ ادعا می کنند که COVID-19 مرگ اعداد اغراق آمیز هستند, ریخته گری, شک در تناسب جهانی quarantining. اما کارشناسان این است که مرگ و میر ناشی از این ویروس است undercounted حتی زمانی که از جمله احتمال مرگ و میر و از آن می تواند ده ها هزار نفر مرگ و میر بالاتر از آنچه گزارش شده است. بخشی از دلیل این بیماری بوده است به طوری که کشنده است زیرا باعث می شود مرگ توسط شرایط دیگر مانند بیماری های قلبی بیشتر احتمال دارد و آن را نیز اضافه بار سیستم بهداشت و درمان, جلوگیری از دیگر نیازهای بیماران از دیدار کرد.

نقطه دیگر از مشاجره این است که میزان و شدت این مستند. زمانی که کروناویروس اولین بار کشف شد این بود که نسبت به آنفولانزا از نظر نرخ مرگ و میر و برخی از علائم. در واقعیت آن است که خیلی بیشتر مسری منجر به مرگ و میر بیشتر حتی اگر نرخ مرگ و شبیه به آنفولانزا. در 2018-19 فصل آنفولانزا بیماری کشته 34,000 مردم است. به طور معمول بدترین فصل آنفولانزا طول می کشد و از اواخر پاییز تا اوایل بهار است. این است که تقریبا همان مقدار از زمان است که شیوع کروناویروس شده است رخ می دهد در ایالات متحده, اما مرگ و میر از coronavirus در حال حاضر 78,000 حتی به عنوان اجتماعی فاصله اقدامات باید به طور موثر کاهش می یابد نرخ انتقال بین مردم است.

البته اجبار همه را به ماندن در خانه پرسش "چرا که نه قرنطینه افراد بیمار است؟" در یک جهان کامل ما را تنها منزوی کردن افراد بیمار برای مهار این بیماری است. متاسفانه ما نمی دانیم که چه کسی بیمار است. افرادی که نمی دانم آنها باید این ویروس به دلیل آنها بدون علامت یا presymptomatic هنوز هم می تواند گسترش ویروس. در کشوری مانند کره جنوبی که در آن تماس با ردیابی و کافی تست را شامل شیوع مردم می توانند به صورت ظاهر از زندگی عادی است. تا زمانی که ایالات متحده می تواند با موفقیت آزمایش مردم به اندازه کافی به پایان قرنطینه است کوته بینانه تصمیم گیری است.

دولت فعلی تحمیل مستندات و کره جنوبی روش تماس با ردیابی فراموش مساله را از حقوق مدنی با توجه به آن ضروری است برای کارکرد دموکراسی است. متاسفانه شهروندان از این دموکراسی تمایل به قربانیان سیاسی دستکاری حتی در زمانی که علم باید در اولویت قرار گیرد. Coronavirus اطلاعات غلط مبارزات رسیدن به همان هدف به عنوان منکران تغییرات آب و هوا: تضعیف علمی کارشناسان با شک در کار خود را.

شبیه به روسیه دخالت 2016 انتخابات از طریق رسانه های اجتماعی, توییتر ثابت کرده است که یک پلت فرم برای حساب که گسترش دروغ در مورد کوروناویروس به خصوص برای جناح راست صدای. یک مطالعه با عنوان "COVID-19 'Infodemic'" نشان داد که محافظه کار گروه کمک 27% t به دروغ فعالیت در توییتر به عنوان مخالف به 8% می باشد که توسط چپ متمایل شدند.

بیشتر به تضعیف تهدید COVID-19 نفوذ محافظه کاران در حال سازماندهی برخی از ضد قرنطینه شد. مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب کنید برای فدرال رزرو مدیره استفان مور توصیه کرده است کاخ سفید برای بازگشایی هر چه زودتر و پشتیبانی از معترضان در کشورهای مختلف. شرکت صندلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در میشیگان Meshawn مادوک ، به سازماندهی دولت "عملیات ترافیکی" اعتراض. آزادیخواه گروه FreedomWorks شده است اتصال محلی معترضان و کمک به آنها در راه اندازی وب سایت در اعتراض به قرنطینه.

اطلاعات غلط و سیاسی در اطراف این بیماری همه گیر شده است و به دنبال آن اکثریت قریب به اتفاق کشورهای بازگشایی بدون گسترده, تست, درمان موثر و درک SARS-CoV-2.

بله تصمیم به وزن زندگی می کند در برابر حقوق و کیفیت زندگی دشوار است اما تا زمانی که ما به اندازه کافی آزمایش ما هیچ خط دفاعی در برابر این ویروس. هیچ واکسن هیچ بالینی ثابت شده مواد مخدر است که رفتار COVID-19. ما حتی نمی دانیم که اگر گرفتن آن را یک بار اعطا ایمنی. آن را قابل توجیه نیست به دوباره باز کردن در حال حاضر به دلیل این که موج بعدی از موارد و مرگ و میر خواهد شد که شده است قابل پیش بینی و قابل پیشگیری است.

ما نیاز به ماندن در داخل.

من نه ضد اقتصاد یا ضد حقوق مدنی. پدر من کار نمی کند و برای پرداخت استنفورد ارزان نیست. من آرزو می کنم من نیست زندگی با پدر و مادر من دوباره به عنوان اگر من در دبیرستان بود. من می ترسم من نمی خواهد پیدا کردن کار بعد از دانشگاه. اما زندگی بر روی خط هستند. این اعداد نیست قیمت سهام یا نرخ تورم درصد است. آنها نشان دهنده زندگی انسان از دست داده و تراژدی و غم و اندوه خانواده های خود تجربه می کنند.

این است که نه وقت و نه موضوع برای سیاست های حزبی. همه ما نیاز به تقاضای کافی در حمایت از دولت ما. چک حفاظت از برنامه فرار از بودجه در دو هفته آنجا که دولت ارائه نمی دهد به اندازه کافی پول به طور موثر کمک به کسب و کار و اقتصاد است. که غیر قابل قبول است.

در ماه نوامبر ما می توانیم رای هم در انتخابات و یا از طریق پست. ما می توانیم تقاضا بهتر سیستم بهداشت و درمان است که قادر خواهد بود برای حمایت از همه به طور مساوی. ما می توانیم تقاضای اصلاحات اقتصادی به طوری که مردم در حال زندگی در لبه فروپاشی مالی در غیر pandemic بار. COVID-19 هنوز هم در اطراف آن, بنابراین ما باید به فکر می کنم سخت در مورد چگونه ما می خواهیم در کنار ما رهبران دولت به عمل می کنند.

در برخی از نقطه ما قادر خواهد بود تا با خیال راحت برو بیرون دوباره. اما انجام این کار در حال حاضر تنها تاخیر در روند هزینه کردن پول بیشتر و مهم تر زندگی می کند.

تماس با کارولین کیم در ckim99 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن