با طوفان در مجلس می خواهد یک دیگر فصل طوفان

مایک اشنایدر آسوشیتد پرسمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020اورلاندو فلوریدا. (AP) — حتی اگر شش م

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

اورلاندو فلوریدا. (AP) — حتی اگر شش ماه کومودو طول می کشد به عنوان طولانی به عنوان نمونه فصل لیگ بیس بال در فلوریدا کنگره فکر می کند باید آن را طولانی تر است.

دموکرات در کنگره ایالات متحده استفانی مورفی در روز چهارشنبه با ارسال نامه ای به سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت درخواست کرد که با شروع رسمی فصل طوفان بود در اواسط ماه مه. فصل جاری می رود از ژوئن تا نوامبر است اما مورفی گفته شده است وجود دارد حداقل یک نام طوفان قبل از ژوئن 1 در هر یک از شش سال گذشته.

در سال 2020 سه طوفان گرمسیری — آرتور برتا و کریستبل شکل گرفته در اواسط ماه مه و اوایل ماه ژوئن, او گفت:.

"این یک مشکل عملی چون مقامات دولتی و شهروندان در طوفان مستعد متحده با استفاده از این فصل را به اطلاع آنها بودجه انتخاب برنامه های آگاهی دهی و آماده سازی تصمیم گیری" مورفی گفت: در این نامه است. "بر این اساس یک مقام رسمی نجومی می کند که با دقت پیش بینی طوفان بزرگ فعالیت می تواند در آمادگی به خطر بیافتد و مردم و اموال آزار بودن است."

NOAA دریافت کرده است که کنگره نامه و آژانس به نظر می رسد به جلو به بحث در مورد این موضوع با او سخنگوی کریستوفر Vaccaro گفت.

اگر چه چندین طوفان گرمسیری را تشکیل داده اند در اقیانوس اطلس قبل از ژوئن 1 در سال های اخیر بسیاری از آنها شده اند "حاشیه ای در ساختار آنها" و بهبود نظارت ماهواره ای است به احتمال زیاد منجر به افزایش در کوتاه مدت ضعیف بودن طوفان به نام ملی طوفان مرکز در سال های اخیر گفت: Phil Klotzbach یک دانشمند محقق در دانشگاه ایالتی کلرادو.

شده است وجود دارد تنها یک نام طوفان قبل از ماه ژوئن پس از ماهواره دوران آغاز شده و در سال 1966 — طوفان آلما در سال 1970.

طوفان ها و ویروس ها: COVID-19 اضافه شده است به فلوریدا طوفان آماده سازی

پیش بینی: WeatherTiger 2020 طوفان هوا: 65 درصد شانس از یک "غیر طبیعی فعال سال'

محلی طوفان دبستان: Escambia County emergency برنامه ریزان دست و پنجه نرم کردن با طوفان پناه در سن COVID

"من فکر نمی کنم وجود دارد هیچ دلیلی برای طول فصل طوفان از آنجایی که ما تا به حال نشده یک طوفان در ماه مه در 50 سال" Klotzbach گفت: در یک ایمیل.

حتی اگر برتا تقریبا آب گرفتگی برایان McNoldy خانه در ماه مه گذشته یک روز قبل از آن را تبدیل به یک طوفان گرمسیری دانشگاه میامی ارشد تحقیقات دانشیار فکر نمی کنم فصل نیاز به تمدید شود.

"فصل طوفان نیز هرگز در نظر گرفته شده که شامل ... همه از این فعالیت فقط اکثریت آن گفت:" McNoldy که با این نسخهها کار برای Rosenstiel دانشکده علوم دریایی و جوی علم است. "با داشتن برخی از نقاط دورافتاده خوب است."

___

دنبال مایک اشنایدر در توییتر در https://twitter.com/MikeSchneiderAP.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن