حقوق زنان پیشگام 1st زن استنفورد قانون پروفسور باربارا Babcock می میرد در 81

Stanford Law School (SLS) استاد emerita باربارا آلن Babcock — حقوقی پیشگامی در برابری جنسیتی و اولین زن شاغل ع

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

Stanford Law School (SLS) استاد emerita باربارا آلن Babcock — حقوقی پیشگامی در برابری جنسیتی و اولین زن شاغل عضو هیات علمی در دانشکده حقوق — درگذشت سرطان پستان در آوریل 18 در خانه اش در استنفورد کالیفرنیا. او 81.

Babcock که دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg اعتبارات با اولین ملاقات قضایی مشغول به کار در دانشگاه استنفورد برای نزدیک به 30 سال تدریس و نوشتن در زمینه های مدنی و آیین دادرسی کیفری. همکاران او در توصیف او به عنوان یک مدافع پرشور که هموار راه را برای زنان در قانون است.

"باربارا Babcock یک نیروی طبیعت–یک وکیل محاکمه شد که با نفوذ یک محقق و یک مربی به نسل وکلا" نوشت: قانون پروفسور پاملا Karlan در یک ایمیل روزانه. "آنچه در مجموعه خود را جدا از بسیاری از او به همان اندازه درخشان همکاران او بود و سخاوت روح و دنیای واقعی زرنگ و دانا. او سخنان در کلاس های افسانه ای بود برای شوخ طبعی خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را pointedness."

"او به ارمغان آورد در یک فمینیست حساسیت و او تا به حال یک تاثیر بزرگ در دانشکده حقوق — یک تاثیر بزرگ در هر سطح" بازنشسته گفت: قاضی دادگاه منطقه و سابق SLS دین از اقلیت پذیرش Thelton هندرسون در دانشگاه استنفورد وکیل ادای احترام. "باید وجود داشته باشد صدها نفر از زنان وکلا وجود دارد که از او الهام گرفته و فرستاده شده به جهان و آنها را احساس می کنم کل است."

Babcock است جان سالم به در برد توسط شوهرش بازنشسته دانشکده حقوق استاد توماس خاکستری; خوانده اش ربکا خاکستری; و برادران دیوید هنری Babcock و یوسف استار Babcock.

Ginsburg گفت: "من نمی خواهد نگه داشتن کار خوب من امروز اگر آن را برای باربارا'

Babcock متولد شد, در واشنگتن در سال 1938 از یک محقر و وکیل. او در Hyattsville مریلند فارغ التحصیل شده و با مدرک کارشناسی از دانشگاه پنسیلوانیا در سال 1960.

پس از رفتن به تحصیل در دانشکده حقوق دانشگاه ییل -- یکی از 13 در کلاس 175 — Babcock clerked برای قاضی Henry W. ادگورتون در سی دادگاه تجدید نظر شد و دیپلم در Williams & Connolly برجسته دفاع جنایی ،

"او فوق العاده همدلی به خصوص برای کسانی که در پریشانی او منجر به حمایت خاص از نظر نقش دفاع جنایی وکیل — به عنوان منحصر به فرد قرار است به مردم ارائه شده که اغلب به حال چند پرقدرت طرفداران و یا دوستان خود را در زندگی واقعی اختصاص داده شده قهرمان" سابق SLS دین خوانده شده را علامت Kelman گفت: روزانه است. "اما آن را نیز رهبری او را برای کمک به ایجاد یکی از قوی ترین مدافع دفاتر در کشور و به تغذیه فوق العاده ای روابط با مشتریان خود را."

Babcock بود به خصوص پرشور در مورد عدالت اجتماعی و اقتصادی در نمایندگی حقوقی. در سال 1966 او پیوست یک پروژه آزمایشی در کمک های قانونی آژانس برای ناحیه کلمبیا (دی سی) توسعه یافته است که به واشنگتن مدافع عمومی خدمات در سال 1968 ارائه خدمات حقوقی برای سی کم درآمد جوامع است. Babcock شد نام این سرویس اولین مدیر.

"باربارا بود یک مربی بزرگ به وکیل در واشنگتن دی سی مدافع عمومی خدمات" نوشت SLS پروفسور مایکل ولد در یک ایمیل روزانه.

ولد مشغول به کار به عنوان یک وکیل در سی مدافع سرویس (PDS) هنگامی که Babcock مدیر و کمک به جذب او به دانشگاه استنفورد.

"باربارا قادر به ترکیب دقت و سختی با گرما و طنز در یک راه منحصر به فرد ساخته شده است که او یک وکیل و همچنین یک عاشق رهبر سازمان" ولد اضافه شده است. "او ساخته شده PDS به بهترین مدافع عمومی در کشور است."

در حالی که در حال اجرا d. C. خدمات Babcock نیز دعوت شده بود به طراحی و تدریس یک کلاس جدید در جورج تاون به نام "زنان و قانون" یکی از اولین حقوقی دوره آموزشی با تمرکز بر مسائل زنان در کشور است. در دهه 1960 وجود دارد تعداد بسیار کمی از زنان استادان حقوق و او به سرعت بخشی از یک گره جامعه از دانشگاهیان.

"ما نکرده به فمینیست بسیار کمتر فمینیستی قانون استادان" Babcock گفت: در سال 2018 سخنرانی در شهر نیویورک کانون. "نه ما به آن افتاد یا ما تحت فشار قرار دادند به آن توسط دانش آموزان ما که دوره خواست در زنان و قانون است."

در اواخر دهه 1970 جیمی کارتر رئیس جمهور منصوب Babcock به سر وزارت دادگستری ایالات متحده مدنی را بدست آورد. وجود دارد او ملاقات سابق SLS Thomas dean Ehrlich بود که مدیر همکاری های توسعه بین المللی آژانس تحت کارتر.

"او به ارمغان آورد به این موقعیت به عنوان همه چیز او عمیقی تعهد به عدالت و اشتیاق به انجام همه چیز را او می تواند برای آوردن عدالت به خصوص برای کسانی که زندگی در فقر" Ehrlich نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

Babcock بود که پرشور در مورد نمایندگی در قانون, و او به صرف زمان خود را در وزارت دادگستری رایزنی برای انتصاب زنان و اقلیت ها در فدرال مدارهای. در پایان رئیس جمهور کارتر اصطلاح او منصوب کرده بود بیشتر زنان و اقلیت قضات از همه روسای جمهور قبلی ترکیب شده است. یکی از این زنان بود که دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg که اعتبارات Babcock برای قرار ملاقات خود را.

"من نمی خواهد نگه داشتن کار خوب من امروز نبود باربارا" Ginsburg گفت: در همان سال 2018 کانون رویداد.


Babcock می پیوندد استنفورد


در سال 1972 Babock استخدام شد به کار در SLS جایی که او برای بیش از 30 سال است. او دریافت که جان بینگهام Hurlbut جایزه تعالی در آموزش چهار بار. Babcock شد اولین زن به برگزاری یک وقف صندلی در SLS و اولین زن برای دریافت وضعیت بازنشسته در سال 2004.

Ehrlich گفت که Babcock پیوست SLS دانشکده در میان سیاسی "آشوب" با توجه به تظاهرات علیه جنگ ویتنام و جنبش برابری و عدالت است. همراه با دانش آموزان, Ehrlich گفت: این دانشکده در حال تغییر بود و Babcock بخشی جدایی ناپذیر از تکامل.

"باربارا یکی از اولین اعضای هیئت علمی انتخاب شده زمانی که من در دین" Ehrlich گفت. "من می دانستم که کسی را استخدام به عنوان اولین زن یک مرد دانشکده را به چالش. اما من همچنین می دانستم که از باربارا کار به عنوان اولین مدیر مدافع سرویس از منطقه کلمبیا که او یک پیشگامی."

SLS پروفسور لارنس فریدمن تکرار آن احساسات.

"این سخت است امروز برای هر دو مردان و زنان به تصور آنچه در آن بود در روز هنگامی که وجود دارد تعداد کمی از زنان وکلا قضات و استادان حقوق و حتی سخت تر به تصور آنچه در آن بود به یکی از کسانی که چند زنان وکلا قضات و استادان حقوق" فریدمن گفت. "شما تا به حال به کسی بسیار خاص است. و اگر شما تا به حال برای انتخاب یک کلمه برای توصیف باربارا Babcock که کلمه: ویژه. ویژه, وکیل, یک معلم خاص ویژه محقق است."

در زمان او در دانشگاه استنفورد Babcock تدریس چندین دوره های محوری از جمله آیین دادرسی کیفری, حقوق جزا و آیین دادرسی مدنی.

"هر کسی که تا به حال Civ Pro با باربارا Babcock آمد به درک در عرض حدود یک هفته است که این امر می تواند بر خلاف هر گونه دیگر اجباری 1L دوره و احتمالا بر خلاف هر چیز دیگری ما را در مدرسه حقوق" نوشت: کوکب Lithwick JD '96 در SLS ادای احترام. "تحت پوشش آموزش ما خشک قوانین از روش Babcock شد قرار دادن در یک کلینیک در مورد عمران و عدالت و برابری نژادی و فقر و اهمیت وکلا در جامعه است."

"باربارا بود و برق, کلاس درس, معلم" اضافه شده SLS پروفسور نورمن Spaulding J. D. '97. "در هر سطح از آموزش و پرورش, مهم نیست چقدر استعداد مدرسان این نادر است برای یک کلاس دانستن اینکه شما در حال رفتن بود روی لبه صندلی خود را در هر جلسه. اما آنچه آن را مانند به یک کلاس با باربارا. بخشی از آن این است که او یک موجود شگفت انگیزی است داستان گوی و پس از تلاش بسیاری از پرونده های جنایی به حکم به عنوان یک مدافع او تا به حال دیده می شود این قانون در عمل است. بنابراین علاوه بر اینکه پرچین داستان او منتقل چیزی ضروری در مورد چگونگی قانون در واقع کار می کند — بینش و عقل نمی توان در مورد گزارش های استاندارد و علمی تفسیر."

Babcock همچنین اهرمی قانونی و تجربه به توسعه دست در تجارب یادگیری را برای دانش آموزان خود را از طریق بالینی کار می کنند. او اولین درمانگاه در پاییز 1974 با تمرکز بر تبعیض جنسی و موارد.

نانسی Hendry J. D. '75, مشاور ارشد انجمن بین المللی قضات سابق و مشاور عمومی از سپاه صلح بود یک دانش آموز در کلاس.

"کلینیک ارائه یک چارچوب تحلیلی و واژگان برای مقابله با این مسائل بزرگتر که جامعه و قانون بودند و در برخورد با" Hendry نوشت: در SLS ادای احترام. "باربارا بود که یک قطعه بزرگ از این مسائل مهم و ارزشمند است."

در سال 1982 زمانی که در دانشگاه استنفورد قانون سرنشین شرق پالو آلتو جامعه قانون پروژه های دانشجویی-طرح و پیشرو به زمان استنفورد قانون جامعه درمانگاه Babcock نیز داوطلب خدمت سربازی به عنوان یک عضو هیئت مدیره کمک به دانش آموزان خود را با سنگ تیز کردن مهارت های بالینی.

'یک زن فوق العاده همدلی'

در علاوه بر این به ستایش Babcock سهم به قانون و دانشگاه و همکاران گفت که Babcock تعهد به آوردن محبت به هر کلاس و مکالمات مجموعه خود را از هم جدا.

SLS پروفسور جان Donohue که تدریس در کنار Babcock برای چندین سال دوست نزدیک بود و Babcock را و او را دو برابر شریک در تنیس.

"او البته یک پیشگام در قانون دولت و حقوقی آکادمی, اما او نیز برجسته و کاملا محبوب و SLS همکار" Donahue نوشت: در یک ایمیل روزانه.

"او در میان محبوب ترین اعضای هیات علمی و همیشه در زمان حال به گوش دادن به و صحبت با دانش آموزان و همچنین همکاران" Ehrlich اضافه شده است.

Donohue گفت: Babcock نیز گرامی برای صداقت و حس شوخ طبعی است.

"او یک گرم انسانی و فوق العاده خنده دار فرد که کاملا بي پروا صحبت می کنند ذهن خود را," او نوشت. "او واجب و bracingly پرده و سریع به هجو فکر صحت سیاسی."

هر چند عمیقا درگیر در آموزش و کار در کلینیک Babcock هرگز رها اشتیاق او برای نوشتن و آموزش در مورد زنان در قانون است. او سال ها وقت صرف انجام پژوهش در تاریخ حقوقی و منتشر شده مختلف قابل توجه است کار می کند. این خدمات عبارتند از "زن وکیل در محاکمات از کلارا فولتس," 2011 بیوگرافی در مورد کالیفرنیا اولین زن وکیل و "ماهی بارانی: یک زن وکیل زندگی" او 2016 خاطرات.

او همچنین کمک به پیدا برابر طرفداران حقوق یک سان فرانسیسکو-بر اساس غیر انتفاعی اختصاص داده شده به حقوق زنان که در آن او توسعه یافته در اوایل کار قانونی مقابله با جنسیت discrimmination در محل کار و مدرسه. حرفه ای خود را از قانونی بورس تحصیلی را به دست آورده مارگارت برنت زنان جایزه دستاورد که به رسمیت می شناسد و جشن دستاوردهای زنان وکلا که باید سرآمد در این زمینه و راه را برای موفقیت زنان دیگر وکلا با توجه به وب سایت سازمان.

"او ارادت به لحاظ تاریخی از مطالعه حذف شدند — به طور همزمان شدید و پربرکت رهبری او نه تنها به عنوان یک دانشگاهی به کشف تاریخ از زنان که شکست را از طریق موانع برای مشارکت در حرفه قانونی بلکه به رهبری او را به مربی بی شماری از دانش آموزان در دانشگاه استنفورد بودند که اغلب زندگی در سایه ها: زنان, دانش آموزان, رنگ, LGBTQ دانش آموزان" Kelman نوشت. "او آشکار جاذبه همراه با یک اصالت که چند charismatics دارای ساخته شده مورد علاقه خود را با صدها نفر از دانش آموزان در یک راه بدون استاد من شناخته شده است و مورد علاقه حتی با استعداد ترین هستند."

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب