کشتی گیر شین گریفیث به نام Rookie از سال

اشتباه اول شین گریفیث همچنان به جلب تمجید زیر قابل توجه فصل اول کشتی با دانشگاه استنفورد. گریفیث بود به نام بز

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

اشتباه اول شین گریفیث همچنان به جلب تمجید زیر قابل توجه فصل اول کشتی با دانشگاه استنفورد. گریفیث بود به نام بزرگ, کشتی کج, اخبار تازه کار از سال در روز سه شنبه.

در وست وود نیوجرسی بومی خود را به پایان rookie فصل شکست نخورده با 28-0 ضبط و Pac-12 قهرمانی در 165 پوند وزن کلاس در اوایل ماه مارس. آخرینها شماره 3 در مسابقات NCAA گریفیث به نظر می رسید آماده برای یکی از بهترین فردی فصول کاردینال کشتی, تاریخچه قبل از مسابقات لغو شد با توجه به COVID-19.

حتی بدون کامل postseason او ثبت هفتم-ترین برنده توسط یک دانشجوی سال اول در کاردینال تاریخ است. گریفیث نیز برنده نبرد در ارگ مرغی شبیه فاخته تکزاس باز و جنوبی درگیری. او 28 متوالی برنده نشان دهنده دوم طولانی ترین خط در مدرسه تاریخ و طولانی ترین برای شروع یک استنفورد حرفه ای.

عملکرد خود منجر به NWCA تیم اول همه آمریکایی انتخاب به عنوان به خوبی به عنوان دو کنفرانس از افتخارات برای یک فرد کشتی گیر: Pac-12 کشتی گیر و تازه وارد از سال است. او همچنین دومین فینالیست برای هاج جایزه در کاردینال, تاریخچه جایزه داده می شود و سالانه به بالا دانشگاهی کشتی گیر.

گریفیث را همکار اشتباه اول واقعی جنگل نامگذاری شد, برترین کشتی گیر در 141-پوند وزن کلاس. جنگل بود و همچنین به عنوان انتخاب یک NWCA تیم اول همه آمریکایی و برنده Pac-12 قهرمانی در وزن مربوطه کلاس. این دو نشان دهنده ششم و هفتم کاردینال اول را به نفع خود کنفرانس عناوین و فقط دوم و سوم دانشجویان سال اول در مدرسه تاریخ به نام همه آمریکایی.

"آمدن به دانشگاه استنفورد با ما می دانستیم که ما تا به حال فرصتی برای انجام کارهای بزرگ و قادر بودن به آنها را با هم یک حقیقی احساس" گریفیث گفت.

در redshirted سال اول در مزرعه گریفیث به پایان رسید با یک 25-2 رکورد رقابت ازاد در 165 پوند است. او برنده سه مسابقات — پرینستون باز Roadrunner باز ملی و دانشگاهی باز به پایان رسید و بالا پنج در جنوب درگیری و رنو, مسابقات قهرمان.

کاردینال شد agonizingly به اتمام فصل خود را اما فقط یک هفته باقی مانده قبل از NCAA به حالت تعلیق در تمام دانشگاهی دو و میدانی.

"نژادهای[ing] شش ماه از آموزش و فداکاری برای یک هدف و نه حتی [بودن] قادر به سعی کنید و به دست آوردن این هدف سخت بود" گریفیث گفت. "این شرایط همیشه باعث می شود من فکر می کنم 'آماده شدن برای بدترین اما انتظار بهترین.' همیشه وجود دارد رفتن به برجستگی در جاده, اما چگونه شما غالب چیزی است که واقعا باعث می شود شما چه کسی هستید."

فصل آینده گریفیث به نظر می رسد را انتخاب کنید تا جایی که او را ترک کردن: پایان یک فصل دیگر شکست نخورده برنده یک عنوان ملی و کمک به کاردینال کسب درآمد بالا-پنج پایان به عنوان یک تیم در مسابقات NCAA.

تماس با صوفیه Scekic در sscekic 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب