'You'll never walk alone' طول می کشد در معنای جدید سراسر جهان | سروان. تیم Kinsella

نظرسروان. تیم Kinsella مهمان نویسمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020عزیز همسایگانYNWA – آن را م

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

نظر

عزیز همسایگان

YNWA – آن را مخفف "you'll Never Walk Alone." اگر شما شنیده ام که عبارت قبل از آن را به خاطر شما هم از طرفداران برادوی را نشان می دهد و به یاد داشته باشید آن را از سال 1945 راجرز موسیقی, چرخ فلک و یا به احتمال زیاد شما مثل من از طرفداران باشگاه فوتبال لیورپول. من می دانم که آن را بدعت به بحث فوتبال در این زمین فوتبال کالج, اما لطفا با من برای یک لحظه. فوتبال, راه, صرف نظر از آنچه دوستان ما در سراسر تالاب را به شما بگویم در واقع زبان عامیانه انگلیسی از زمان ویکتوریا. اما چگونه شد که "کلمه آمریکایی برای فوتبال" یک داستان برای یک روز دیگر.

من رفتم به اولین بازی من در طبقه Anfield Road زمینه در لیورپول با پدرم زمانی که من 10 سال است. من ایستاده بود در اصلی ایستاده و سنگ YNWA همراه با بقیه ورزشگاه بسته بندی شده به عنوان تیم زد بر روی زمین فقط به عنوان آنها در حال آواز آن از سال 1963 زمانی که "جری و پيس" نسخه بالا بود آمار در نمودار. این آهنگ دارای معانی زیادی برای هواداران لیورپول آن را به عنوان تجسم به آنها آنچه در آن به معنی به عشق باشگاه خود را از طریق ضخیم و نازک بار خوب و بد ما را دنبال کنید. و لیورپول تا به حال بیش از سهم عادلانه خود را از بالا و عمیقی پایین.

آنها باید گفت در انگلستان است که شما هرگز نباید اعتماد هر کسی که سمت چپ یک تیم به حمایت دیگر. این تقریبا شبیه به تقلب در همسر خود – 'till death do us part و غیره. همسر دوست داشتنی من, یک مادام العمر Dallas Cowboys فن به طور مستمر به تمسخر من برای حمایت از هر تیم اتفاق می افتد که نزدیک به جایی که ما مستقر هستند – پادرس در سن دیگو اتباع در سی Jags در جکسون ویل ، اما در دفاع از این تنها کشتی های در حال عبور در شب. عشق واقعی من بوده است و همیشه خواهد بود, باشگاه فوتبال لیورپول.

من شیفته شده اند که باشگاه همیشه از من زانو بالا به ملخ و درخشان کوین کیگان به سرقت برده تخیل من با عظیم مدل موی برقی و رفت و آمد بر روی زمین. پس از آن آمد کنی دالگلیش ایان راش گریم Souness رابی فاولر و بقیه که بی نظیر تیم در طول اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 است.

سپس در 15 آوریل 1989 در یک ترد بهار در روز با یک پاک کردن عمیق-آسمان آبی تراژدی محبوب من ، در فوتبال جام حذفی در مرحله نیمه نهایی برابر ناتینگهام فارست در هیلزوو ورزشگاه شفیلد نود و شش لیورپول حامیان خود را از دست داده زندگی می کند به دلیل ازدحام بیش از حد و خرد کردن. من هرگز آن را فراموش نه تنها به دلیل فاجعه بسیار زیاد و قریب به اتفاق غم و اندوه از آن بلکه به دلیل آن بود که روز قبل از من سمت چپ برای بوت کمپ و نیروی دریایی ایالات متحده ،

لیورپول حامیان آنها را متهم نویسندگان خود سقوط بودن مستی اوباش که تو نه برای ایمنی از خود مردم است. آن زمان وحشتناک برای شهر لیورپول; برخی از خانواده ها تا به حال از دست رفته یک نسل کامل برخی چندین نسل است. پدران و پدربزرگ و مادربزرگ, پسران و دختران, همه از دست رفته است که در وحشتناک له. قربانیان در سن از محدوده 10 ساله John-Paul Gilhooley به 67 سال جرارد بارون. اتفاقا John-Paul بود که پسر عموی استیون جرارد که به یکی از لیورپول بزرگترین بازیکنان.

تنها پس از چند دهه از گزارش های تحقیقی و مبارزه توسط اعضای خانواده انجام داد حقیقت در نهایت آمده است که گسل ذخیره کردن به طور کامل در پا از مقامات مسئول در آن روز. اما در طول این همه باشگاه و مردم از لیورپول به هم چسبیده. YNWA زمان در یک معنی بسیار عمیق تر. چندین دهه است که به دنبال سخت بود نه تنها به دلیل ضربه وارده در هیلزوو اما چون لیورپول رفت و از بودن winningest تیم در فوتبال به یک also-ran. این کالین مونتگمری انگلیسی فوتبال – بهترین تیم هرگز برنده شدن در لیگ. اما بدون توجه به دلیل آن بود که باشگاه ما. YNWA.

چند سال قبل من بود قادر به گرفتن من پس از 7 سال به لیورپول در آنفیلد. ما ایستاده در کنار هم نگه داشتن ما قرمز و سفید روسری سربار و همراه با دیگر 45,000 طرفداران ما خواند لیورپول سرود در بالای ریه های ما و با اشک در چشمان ما. آن است که یکی از آیین های مدرن, ورزش, و من شما را به چالش نمی goosebumps اگر شما همیشه آن را ببینید. این یک بازی بدون زرق و برق در یک فصل بیشتر از فرصت های از دست رفته, اما ما هنوز هم reveled در شادی ایستاده وجود دارد با بسیاری از طرفداران دیگر که در درک آنچه در آن به معنی یک لیورپول فن و آن را یکی از نکات برجسته ای از زندگی من است. YNWA.

و پس از آن می آید همراه 2019-2020 فصل است. اوه خدای من. چه شادی چه والا زیبایی. آخرین بار لیورپول برنده این عنوان شده بود در سال 1990 و 30 سال در این خواهد بود ما سال. ما بی نظیر!!! لیورپول glided در سراسر زمین با سهولت به ثمر رساند و به اهداف آسان تر است که Stephen Curry تیراندازی سبد خود را در حیاط پشت. ما 20 امتیاز پیش رو در لیگ و غیر قابل توقف!! YNWA!!!

و پس از آن آمد COVID-19 و تعلیق این فصل است. اگر من نمی دانم بهتر من قسم می خورم که ما قوس رقیب منچستر یونایتد در حال ایجاد این بحران فقط به مطمئن شوید که ما نمی توانیم به نفع خود عنوان. اما هنوز هم ما معتقدیم در تیم ما است. امیدوارم که چشمه ابدی برای از سرگیری فصل و دیدن جایزه برگشت در آنفیلد. YNWA.

پس این چه ربطی به کار با شما ؟ همه چیز. اگر تا کنون یک زمان وجود دارد به این باور در قدرت انسانیت مشترک ما و قدرت ما همبستگی از آن است که در حال حاضر. این هفته گذشته U. s. Navy Blue Angels and the U. s. Air Force Thunderbirds انجام شده است flyovers از شهرستانها بیشتر ویران COVID-19 بحران برای نشان دادن همبستگی و قدردانی برای آن دسته از افراد مشغول به کار در خط مقدم به مبارزه با ویروس ها و کسانی که بیشتر تحت تاثیر آن است. این وزارت دفاع را راه گفت: به ملت "you'll Never Walk Alone."

هر بار که شما با پوشیدن یک ماسک به فروشگاه مواد غذایی و یا پاک کردن یک سبد مواد غذایی با مواد ضد عفونی کننده و یا انتخاب کنید به ماندن در خانه شما در حال ساخت یک انتخاب برای همه ما است. شما در حال گفتن شهروندان خود را که ما در این با هم. با حمایت از کسب و کارهای محلی از طریق محدود کردن سمت وانت با رانندگی توسط یک دوست در یک کاروان از خودروها برای تولد خود را یا از طریق تماس یا "زوم' خانواده و دوستان خود شما به آنها می گویند که "شما هرگز به تنهایی راه رفتن."

من نمی توانم صبر برای فوتبال (فوتبال) فصل برای شروع دوباره اما من می دانم که وجود دارد چیزهای مهم تر در معرض خطر از دیدن من تیم مورد علاقه افراشتن یک جایزه. چیزهایی مانند انسانیت و عشق و همبستگی مهربانی و احترام به یکدیگر در طول این روزهای طوفانی. آهنگ به ما می گوید که "در پایان از طوفان وجود دارد یک آسمان طلایی" و من امیدوارم که در آن احساسات. زیرا تا زمانی که ما خودمان ایمان و حفظ امید و خوش بینی برای آینده آن را به مراتب آسان تر از طریق این هم به جای راه رفتن به تنهایی.

با تشکر از شما به ما پزشکی و خدمات اورژانس پرسنل که در حال مبارزه با این ویروس در خط مقدم. شما یک مثال درخشانی از شجاعت و فداکار فداکاری برای همه ما.

من به امید دیدن شما در اطراف پایه یا شهر به زودی و به یاد داشته باشید YNWA!!

سروان. تیم "خوش شانس" Kinsella است افسر فرمانده NAS Pensacola.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن