آمریکایی ها از نظر شخصی و سیاسی احساس فرسودگی می کنند

[ad_1] به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید. من مانند تعداد زیادی از کارگران آمریکایی

توسط NEWSSALAM در 1 بهمن 1400
[ad_1]

به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید.

من مانند تعداد زیادی از کارگران آمریکایی امروز، اثرات سوختگی را احساس کردم.

البته، می‌توانم توضیح بدهم که در مورد تعدادی از انتظارات و عادت‌های شخصی (یا فقدان آن‌ها) چه احساسی دارم، مانند «برآمدگی‌های جانبی» بیش از 9 تا 5 یا فراموشی خودم در آشپزی. ناهار در روز کاری یا کار با ساعات طولانی تری - مانند کارمندان بسیار دور - زیرا چرخه اخبار بی وقفه و بی پایان است. من به هیچ وجه اولین کسی نیستم که به این موضوع اعتراف می کنم، اما خبرنگار سیاسی بودن طاقت فرسا است. و هر هفته، حداقل در یک سال گذشته، به نظر می‌رسد که فیلم یکسان است: دموکرات‌ها می‌خواهند قانونی را تصویب کنند که به دلیل قطبی‌سازی چریکی و واقعیت ریاضیات سنا، عملاً امیدی ندارد، بنابراین شکست می‌خورد - یا سرنگون می‌شود. خط برای روشن بودن، من معتقدم که اگر نقش های حزبی نیز رد و بدل شود، همین اتفاق خواهد افتاد.

اما در بیشتر موارد، من با این تصور باقی ماندم که رای دهندگان با این واقعیت خوب هستند. نظرسنجی پس از نظرسنجی نشان داد که رای دهندگان جمهوری خواه دموکرات ها را درک نمی کنند - یا به سادگی دوست ندارند - و بالعکس. اما اکنون به نظر می رسد رای دهندگان بیشتری مانند من هستند: از وضعیت کنونی تفرقه خسته شده اند، اما بدبین هستند که بدخواهی سیاسی جاری به زودی فروکش خواهد کرد.

بر اساس یک نظرسنجی در سپتامبر توسط Public Agenda / USA Today / Ipsos، 72 درصد از آمریکایی ها معتقدند که اگر خصومت سیاسی کمتری وجود داشته باشد و مردم بیشتر روی زمینه های مشترک تمرکز کنند، "برای کشور خوب" خواهد بود. اما اعتقاد کمی به این واقعیت وجود دارد. نه تنها 42 درصد از آمریکایی ها گفتند که معتقدند خشم سیاسی وجود خواهد داشت رو به رشد در میان آمریکایی‌های عادی، اما بسیاری نیز احساسات «بسیار نامطلوب» نسبت به رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه (18 درصد) و رأی‌دهندگان دموکرات (13 درصد) دارند. بخشی از آن نباید خیلی تعجب آور باشد. همانطور که لی دراتمن، یکی از همکاران FiveThirtyEight نوشت، نفرت عمیق و قطبی‌سازی بر سیاست، آنگونه که امروز می‌شناسیم، غالب شده است. زود خوب شو

در واقع آمریکایی ها بودند کمتر برای این سال جدید نسبت به سال 2021 خوشبین تر و عصبی تر است. نظرسنجی دسامبر Axios / Momentive نشان داد که 45٪ از دموکرات ها، 69٪ از جمهوری خواهان و 54٪ از کل بزرگسالان در ایالات متحده از آنچه در انتظار جهان در سال 2022 است می ترسند (در قبلی در نظرسنجی سال، 19 درصد از دموکرات ها، 58 درصد از جمهوری خواهان و 36 درصد از کل بزرگسالان از آنچه جهان در سال 2021 انتظار داشت می ترسیدند) و در میان پاسخ دهندگان، سیاست در رتبه اول باقی مانده است. هفده درصد «دموکراسی» را به عنوان مهم ترین موضوع برای خود در حال حاضر ذکر می کنند - پس از «شغل و اقتصاد» با 31 درصد. علاوه بر این، به نظر می رسد که ریاست جمهوری بایدن باعث تحریک احساسات و رنجش می شود. یک نظرسنجی در ژانویه توسط Global Strategy Group / GBAO / Navigator Research نشان داد که اکثریت آمریکایی ها (52 درصد) پس از انتخابات بایدن احساس "ناامیدی" از سیاست داشتند. نگرش ها به ویژه در میان جمهوری خواهان (78 درصد) بالا بود، اما مستقل ها (55 درصد) و حدود یک چهارم دموکرات ها (29 درصد) همین احساس را داشتند.

اما پایان این بدبینی چیست؟ در ماه ژانویه، موسسه YouGov/McCourtney داده‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد بیش از نیمی از آمریکایی‌ها به شدت نگران این هستند که کشور سال آینده به کجا خواهد رفت. با این حال، در میان کسانی که به آینده امیدوار هستند، سیاست نقش کلیدی ایفا می کند. دموکرات ها اغلب امیدوار بودند که حزب آنها قدرت را در دست بگیرد و جمهوری خواهان اغلب امیدوار بودند که حزب آنها کنگره را دوباره به دست بیاورد. یعنی، علیرغم تمام خستگی‌های ما از وضعیت فعلی و ناامیدی ما از قطبی‌سازی موجود، هنوز خوش‌بینی زیادی به این بستگی دارد که آیا حزبی که انتخاب می‌کنیم در قدرت باشد (و آیا آنها آنچه را که ما می‌خواهیم انجام می‌دهند یا خیر).

این را نه برای تحقیر رأی دهندگان، بلکه به این دلیل می گویم که می خواهم انگیزه این احساسات را بهتر درک کنم. با توجه به اینکه برخی تحقیقات نشان می دهد که وابستگی سیاسی شما می تواند بر تصمیمات به ظاهر غیرسیاسی تأثیر بگذارد و به جنبه های دیگر زندگی نفوذ کند، فرضیه اولیه من این بود که ژانویه امسال به عنوان یادآور سالگرد اولین سال قدرت گرفتن بایدن بود - به ویژه با توجه به تعداد ناموفق انتخابات. وعده ها - که باعث ناامیدی و ناامیدی زیادی شده است. و اگرچه ممکن است این درست باشد، برخی تحقیقات و نظرسنجی‌ها نیز نشان داده‌اند که فرسودگی سیاسی را می‌توان به چیزهایی که خارج از کنترل بایدن است، مانند خستگی همه‌گیر یا عوامل استرس‌زای شخصی نسبت داد.

در واقع، یک مطالعه اخیر از دانشگاه کوینیپیاک نشان داد که یک سوم آمریکایی ها (34 درصد) می گویند همه گیری COVID-19 بر سطح تنهایی آنها تأثیر گذاشته است. علاوه بر این، یک مطالعه در سپتامبر توسط MTV / Associated Press / مرکز تحقیقات عمومی NORC نشان داد که چیزهایی مانند ترس آنها از آلوده شدن به COVID-19 (29٪) و روابط شخصی آنها (34٪) "منبع اصلی" هستند. استرس برای آمریکایی ها نوجوانان و بزرگسالان. (علاوه بر این، برای بزرگسالان در این مطالعه، 42 درصد گفتند که امور مالی شخصی آنها منبع اصلی استرس است.) و برای جمهوری خواهان، شواهد نشان می دهد که به ویژه حامیان ترامپ به احتمال زیاد شبکه های اجتماعی محدودی دارند، که می تواند به احساس استرس و اضطراب را گزارش کرد.

متأسفانه من پاسخ خوبی ندارم که از اینجا به کجا بروم. علاوه بر ناامیدی موجود ما از نظام سیاسی، مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد آمریکایی‌هایی که دیدگاه‌های سیاسی معتدل‌تری دارند - در هر دو طرف راهرو - کمتر درگیر آن هستند. به عنوان مثال، با توجه به انتخابات 2020، مرکز تحقیقاتی پیو دریافت که آمریکایی‌های چپ افراطی و راست افراطی بیشترین تمایل را به رای دادن، حمایت از یک نامزد سیاسی در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند و به سیاست پول می‌دهند. اما این امر هنوز گروه های زیادی را در میانه می گذارد که تمایل کمتری به دنبال کردن سیاست های روزمره دارند و بسیاری از آمریکایی ها هنوز رای نمی دهند.

همه اینها، البته، می تواند به این وسواس منجر شود که اوضاع هرگز بهبود نخواهد یافت - و شاید این یکی از ویژگی های ثابت سیاست ما در حال حاضر باشد. اما حدس می‌زنم کمترین کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که در این مواقع آزمایش به خود و دیگران دلسوزی کنیم. ما در چیزی زندگی می کنیم که به نظر می رسد مجموعه ای مداوم از رویدادهای تغییر دهنده زندگی است که بسیاری از آنها خارج از کنترل ما هستند. بنابراین، در خطر به نظر رسیدن کلیشه ای، فقط به خاطر داشته باشید که همه چیز می تواند - امیدواریم - از اینجا افزایش یابد.

نیش های دیگر پرسشنامه

  • آمریکایی ها به طور فزاینده ای نگران بدتر شدن همه گیری هستند. یک نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که 58 درصد گفتند که وضعیت کروناویروس در ایالات متحده "خیلی" یا "کمی" بدتر می شود، در حالی که تنها 18 درصد در ماه اکتبر همین را گفتند. اما این روندها در گذشته نوسانات قابل توجهی داشته است. به عنوان مثال، یک سال پیش، به گفته گالوپ، نسبت آمریکایی‌هایی که فکر می‌کردند همه‌گیری در حال بهبود است، بیشتر از درصدی بود که فکر می‌کردند بدتر می‌شود. با این حال، در حالی که تعداد موارد در برخی از نقاط کشور کاهش یافته یا حتی کاهش یافته است، وجود Omicron در همه جا به این معنی است که همه‌گیری غیرمتمرکزتر است و در همه جا کانون‌ها وجود دارد.
  • بر اساس گزارش گالوپ، میزان محبوبیت بایدن از 57 درصد در ابتدای ریاست جمهوری وی به پایین ترین سطح یعنی 40 درصد کاهش یافته است. به طور کلی، میانگین تایید ترامپ برای اولین سال ریاست جمهوری اش بدتر بود: 38 درصد در مقابل 49 درصد برای بایدن. حمایت از بایدن در میان مستقل ها به شدت کاهش یافت - با 28 امتیاز، اما در میان دموکرات ها نیز 16 امتیاز کاهش یافت. برای جمهوری‌خواهان - که از ابتدا دیدگاه‌های منفی نسبت به ریاست‌جمهوری بایدن داشتند (میزان محبوبیت او در آن زمان تنها 11 درصد بود) - کاهش 6 امتیازی بود.
  • ژوئن گذشته، 35 درصد از آمریکایی‌ها در یک نظرسنجی Economist/YouGov گفتند که ایده خوبی از چیستی نظریه انتقادی نژادی دارند، اگرچه 65 درصد گفتند که حداقل کمی در مورد آن شنیده‌اند. طبق نظرسنجی دانشگاه ماساچوست در آمهرست، اکنون حدود 80 درصد می گویند که در مورد آن شنیده اند. در این نظرسنجی از مردم نپرسیدند که در مورد نظریه انتقادی نژادی چه احساسی دارند، بلکه پرسیده شد که آیا مدارس دولتی باید به دانش آموزان درباره نابرابری نژادی آموزش دهند. تقریباً سه چهارم بزرگسالان می گویند که باید تا حدی آموزش داده شود، اگرچه این امر بر اساس وابستگی های سیاسی بسیار متفاوت است: 52 درصد از جمهوری خواهان می گویند که مدارس دولتی اصلاً نباید به دانش آموزان درباره نابرابری نژادی آموزش دهند، در حالی که تنها 4 درصد از دموکرات ها همین احساس را دارند. مسیر.
  • آمریکایی ها همچنین در مورد اینکه چه اتفاقی باید برای مجسمه ها و یادبودهای اختصاص داده شده به شخصیت های تاریخی که مردم را به بردگی می کشیدند، بیفتد، اختلاف نظر دارند. بر اساس نظرسنجی YouGovAmerica، بسیاری از آمریکایی ها (42 درصد) معتقدند که این بناها باید در مکان های عمومی باقی بمانند، اگرچه 36 درصد معتقدند که باید حذف شوند. با این حال، بر اساس نظرسنجی دیگری از YouGovAmerica، نیمی از آمریکایی ها گفتند که دولت باید ساخت آنها را متوقف کند. با این حال، 53 درصد از جمهوری خواهان با تخریب ساختمان در مقابل تنها 12 درصد از دموکرات ها مخالفت کردند.
  • اگرچه دموکرات‌ها در شناسه حزبی گالوپ آمریکایی‌ها در سال 2021 به طور متوسط ​​3 امتیاز بالاتر از جمهوری‌خواهان داشتند، اما این جامعه‌شناس تغییر قابل توجهی را در طول سال دریافت کرد: دموکرات‌ها در سه ماهه اول سال 2021 به طور متوسط ​​9 امتیاز برتری داشتند، اما تا سه ماهه آخر. حزب جمهوری خواه دارای امتیاز متوسط ​​5 امتیازی بود - یکی از بزرگترین تغییرات اندازه گیری شده برای هر حزب در سه ماهه از سال 1991، زمانی که گالوپ شروع به ردیابی شماره شناسایی احزاب و تمایلات حزبی به طور منظم کرد. از نظر فنی، نسبت آمریکایی‌هایی که به‌عنوان مستقل شناخته می‌شوند، بسیار جلوتر از کسانی است که به عنوان دموکرات یا جمهوری‌خواه معرفی می‌شوند، اما نسبت مستقل‌های واقعی - آنهایی که به هیچ حزبی تمایل ندارند - بسیار کم است و به طور متوسط ​​9 درصد از گروه دوم است. سال 2021
  • محبوبیت Wordle از زمانی که این بازی در ماه اکتبر عرضه شد افزایش یافته است و حدود 2 میلیون نفر هر روز بازی می کنند. این رشد عمدتاً از بزرگسالان جوان ناشی می‌شود - طبق گفته Morning Consult، 14 درصد از آمریکایی‌های مسن‌تر می‌گویند که این بازی را انجام داده‌اند، از جمله 26 درصد از هزاره‌ها و 18 درصد از نسل Zers. اما محبوبیت Wordle هنوز پشت بازی های موبایلی مانند Candy Crush است که 52 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده می گویند که آنها را بازی کرده اند.

تایید بایدن

با توجه به ابزار ردیابی تایید رئیس جمهور FiveThirtyEight، 41.9 درصد از آمریکایی ها کارهایی را که بایدن به عنوان رئیس جمهور انجام می دهد تأیید می کنند، در حالی که 53.4 درصد مخالف هستند (میزان تایید خالص 11.5 امتیاز). در آن زمان هفته گذشته، 42.3 درصد تایید و 51.4 درصد مخالفت کردند (امتیاز تایید خالص 9.1- امتیاز). یک ماه پیش، بایدن دارای رتبه محبوبیت 43.5 درصدی و رتبه عدم تایید 51.9 درصدی بود که رتبه خالص تایید آن 8.5- امتیاز بود.

بولتن عمومی

در میانگین نظرسنجی های ما در انتخابات عمومی کنگره، جمهوری خواهان در حال حاضر با 1.6 درصد (43.3 درصد به 41.7 درصد) پیشتاز هستند. یک هفته پیش، جمهوری خواهان با 0.6 امتیاز (42.4 درصد در مقابل 41.8 درصد) از دموکرات ها پیشی گرفتند. در آن زمان ماه گذشته، رای دهندگان جمهوری خواهان را با 1.6 امتیاز (41.8 درصد در مقابل 43.4 درصد) ترجیح دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن