شورای کوچه پس کوچه همه گیری را تشدید می کند

[ad_1] سلام رفیق میخوای بدونی چه ماسکی بزنی؟ و چند بار می توانید آن را بپوشید قبل از اینکه مجبور شوی

توسط NEWSSALAM در 22 دی 1400
[ad_1]

سلام رفیق میخوای بدونی چه ماسکی بزنی؟ و چند بار می توانید آن را بپوشید قبل از اینکه مجبور شوید آن را دور بیندازید؟ آیا می دانید از کجا باید یک تامپون تهیه کرد تا مطمئن شوید که این omicron را در سیستم خود پیدا کرده اید؟ آیا نیاز به اتصال به چند سوراخ جدید عالی دارید؟ چه زمانی باید تست کنید؟ و چند روز متوالی؟

نگران نباش رفیق من می توانم به این سوالات پاسخ دهم. فقط من را دنبال کن. من یک مرد دارم.

توصیه‌های مربوط به COVID-19 در ایالات متحده به این صورت است: مجموعه‌ای از جلسات با غریبه‌ها در خیابان‌های تاریک اینترنت، به این امید که اطلاعاتی که دریافت می‌کنیم معامله واقعی باشد، نه فقط یک رولکس ارزان دیگر. دو سال پس از همه گیری، خشمگین است که بسیاری از حقایق اساسی که ما برای کاهش خطر به صورت روزانه به آن نیاز داریم، هنوز از ترکیبی از خبرهای خوش نوشته ناشی می شوند که فقط باید امیدوار باشید که بتوانید موضوعاتی با منشأ مشکوک در توییتر پیدا کنید. چیزی که از دکتر پسر عموی دوستت شنیدی ممکن است کسی استدلال کند که ممکن است منبع دیگری برای این اطلاعات وجود داشته باشد: یک آژانس بهداشت عمومی متمرکز بزرگ که برای اطمینان از داشتن حقایق مهم و روشن کردن تفاوت بین توصیه‌های واقعی و مبتنی بر شواهد و حدس و گمان در مورد زباله وجود دارد. هنوز …

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به عنوان منبع اطلاعات ایمنی رسمی با مهر تأیید وجود دارد. اما او نه تنها در نفوذ سیاسی فرو رفته است، بلکه نتوانسته است به بسیاری از مهم ترین سوالات تصمیم گیری روزانه پاسخ دهد. یا دیر به آنها رسیدند، مدتها بعد از اینکه همه ما شروع کردیم به دست گرفتن امور.

در این دنیای بی قانون، همه ما مراقب بهداشت عمومی شده ایم. و این احمقانه است. من واقعاً مطمئن نیستم که چگونه آن را بگویم.

قاطی کردن در خیابان های پشتی می تواند به سرعت تبدیل به یک آشفتگی شود. فقط به سردرگمی در مورد ایمنی پس از عفونت نگاه کنید. زیست شناسی پایه به ما آموخته است که دو راه وجود دارد که بدن شما می تواند مقاومت ایمنی در برابر ویروس ایجاد کند: می توانید واکسینه شوید یا می توانید ویروس را بگیرید و بهبود پیدا کنید. گرفتن مصونیت از واکسن خطر کمتری دارد، اما اگر انجام دادن ابتلا به کووید-19 و بهبودی، آیا باید فرض کنید که سطح ایمنی فردی که واکسن را دریافت کرده است، برابر است؟ این یک موضوع پیچیده با عواقب واقعی است. به عنوان مثال، اگر قبلاً مبتلا به کووید بوده اید و دوباره در معرض قرار گرفته اید، چه مدت باید قرنطینه شوید؟ یا اگر بعد از واکسیناسیون اصلی خود دچار عفونت شدیدی شده اید، آیا این به اندازه داشتن یک تقویت کننده خوب است؟ تا همین اواخر، این چیزی نبود که دستورالعمل‌های قرنطینه و انزوا CDC واقعاً به آن توجه داشته باشد.

اینطور نیست که تحقیق در مورد این مسائل وجود نداشته باشد. مطالعات یک سال پیش نشان داد که این عفونت خطر عفونت مجدد را حداقل برای چند ماه کاهش می دهد، و CDC خود برخی از کارهای اخیر را منتشر کرده است که نشان می دهد همه افرادی که آلوده شده اند مصون نیستند. خوانندگان من می دانستند که این سوال وجود دارد. برایم نامه نوشتند به این امید که جواب را بدانم. محققان داده ها را در توییتر به اشتراک گذاشتند - هر دو مطالعات قبل از تاثیر موج دلتا ایالات متحده که خبرهای خوبی برای مبتلایان قبلی پیدا کرد و تحقیق از عصر Omicron که باعث شد ایمنی در برابر عفونت ها بسیار کمتر مفید به نظر برسد. مونالز که بابت ادعای بیهودگی واکسن عذرخواهی کرد، از این مشکلات نیز آگاه بود و در مورد آنها صحبت کرد. اما در وب‌سایتی، جایی که آژانس پیشرو سلامت عمومی ملی، راهنمایی‌های عملی را برای افرادی که در معرض کووید قرار گرفته‌اند ارائه می‌دهد، تنها چیزی که می‌توانید پیدا کنید سایه یک سؤال مطرح نشده بود.

خوشبختانه با به‌روزرسانی طولانی دستورالعمل‌های 4 ژانویه، که به طور دقیق مشخص می‌کند که دقیقاً چه کسی باید چه کاری و چه زمانی انجام دهد، این موضوع تغییر کرده است. (این باعث می‌شود در این مرحله، ذکر دستورالعمل‌ها بسیار متراکم باشد.) با این وجود، خوب است که این اطلاعات را قبل از شروع به گمانه‌زنی در تابلوی اعلانات روزانه و مبادله تئوری‌های سنگفرش با حیوانات خانگی خانگی مانند NFT‌های مشکوک داشته باشیم. حتی تأیید اینکه سؤال وجود دارد، اما هنوز توافقی در مورد پاسخ حاصل نشده است، مفید خواهد بود - کاری که CDC در یک مقاله علمی در مورد یک موضوع خاص در جای دیگری در وب سایت خود انجام داده است. اما بدون اینکه این اطلاعات وارد دستورالعمل ها شود، بازار سیاه با اطمینان به ارائه پاسخ های بسیاری، اغلب متناقض که در طول زمان تغییر می کند، روی آورده است. آمریکایی ها خسته و غرق شده اند و این نوع وضعیت فقط آن را بدتر می کند.

به ظهور دانشمندان مشهور در توییتر فکر کنید - متخصصان مورد اعتمادی که تحقیقات، تجزیه و تحلیل و دیدگاه های داغ خود را در یک انجمن عمومی به اشتراک می گذارند. این افراد احمق نیستند و سعی نمی کنند فریب دهند، اما همچنان بخشی از بازار سیاه اطلاعات در مورد کووید هستند که تصمیم گیری را دشوارتر می کند، نه آسان تر. چگونه یک فرد معمولی باید تشخیص دهد که چه زمانی باید انتخاب کند یک اپیدمیولوژیست هاروارد استفاده گسترده را تشویق کرد آزمایش‌های سریع در خانه برای کاهش خطر انتقال کووید، اما FDA همچنان گفته است که افراد بدون علامت نباید از آنها استفاده کنند؟ در صورتی که یکی از بهترین منابع اطلاعاتی در مورد اثربخشی انواع ماسک می باشد مهندس مکانیک از یک شرکت ذخیره سازی اعتبار او در بیوگرافی او در رسانه های اجتماعی نشان داده نمی شود، بیشتر مردم چگونه باید بدانند که او قابل اعتماد است - یا حتی اصلاً درباره او شنیده اند؟ برعکس، اگر بسیاری از محققان دیگر فردی را که دارای اعتبارنامه های بی عیب و نقص و مکان های زیادی در اخبار تلویزیونی است، اغلب اشتباه، هشداردهنده و خودفروش بدانند، عموم مردم چگونه این را می دانند؟

حتی پزشک خودتان که می توانید بیش از هر کس دیگری به او اعتماد کنید، می تواند یکی از بسیاری از پزشکانی باشد که در مورد ویروس شناسی، اپیدمیولوژی، یا آخرین تحقیقات در مورد یک سویه جدید کووید - یا شاید شما نباید اطلاعات زیادی داشته باشند. انتظار می رود. من دوست دارم فکر کنم که رسانه ها قادر به جمع آوری داده ها، بررسی شواهد و گاهی پاسخ دادن به سؤالاتی هستند که CDC نادیده گرفته می شود، اما به کدام رسانه های خبری برای انجام این کار اعتماد دارید؟

از طریق شکاف‌های موجود در دستورالعمل‌های رسمی، می‌توانم چیزهایی را ببینم که من، همراه با سایر خبرنگاران، در مورد آنها نوشته‌ام - مانند سابقه طولانی و بدنام CDC در عدم تمایل به ریسک کردن، که باعث شده است مدت‌ها پس از چندین مورد از اظهارنظر در مورد موضوعات اجتناب کند. ، بسیاری از دانشمندانی که او به آنها اشاره می کند دریافته اند که شواهد کافی برای گفتن وجود دارد چیزی برای آن یا چنگال فشرده ای که آژانس بین این روند خوش نیت و فشار سیاسی دو دولت ریاست جمهوری بر آن قرار گرفته است. اما فقدان رهبری پیامدهایی دارد و یکی از آنها فرسودگی شغلی است. وقتی باید حقایق خود را در بازار سیاه دریافت کنیم، هر سوالی تبدیل به لحظه ای می شود که کجاست مرد من مبتلا به کووید و مرد شما مبتلا به کووید می توانند چیزهای مختلفی را به ما بگویند. سنگینی ناوبری در کاری که باید انجام دهیم، همه ما را در هم می ریزد.

من جواب خوبی برای آن ندارم. من اغلب خود را گیج، ناامید و عصبانی می بینم. در پایان، من این احساس را دارم که توصیه ها پیچیده تر، نظرات متنوع تر، و انتخاب سخت تر از آنچه هست، است. من این احساس را دارم که در تاریکی، با مجموعه ای از دستورالعمل ها که فقط به زبانی که روان نمی خوانم در دسترس است، سعی می کنم یک لاستیک را عوض کنم، و شخصی در پیاده رو مدام سعی می کند به من بگوید چه چیزی او فکر می کند باید انجام دهم و من می خواهم بدانی که اگر چنین احساسی داری، خوب، تنها نیستی. این تقصیر شما نیست و شما یک شکست خورده نیستید. در عوض، سیستم شکست خورد شما، و بهترین کار را در کوچه پس کوچه انجام دهید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب