معرفی 5 مدل محبوب ال جی+ عکس+ فیلم

  از آن جایی که خرید تلویزیون موضوع مهمی در خرید‌های خانگی به شمار می‌رود و نیاز به کمی تخصص

توسط NEWSSALAM در 28 آذر 1401

 

خرید تلویزیون ال جی

از آن جایی که خرید تلویزیون موضوع مهمی در خرید‌های خانگی به شمار می‌رود و نیاز به کمی تخصص و تجربه و اطلاعات اولیه دارد. ما در ادامه این متن برایتان انواع تلویزیون ال جی را بررسی می‌کنیم که مورد توجه خریداران قرار گیرد.

یکی از تلویزیون‌ها که طی چند سال اخیر گستردگی و تنوع مدل بسیاری در ایران داشته است برند ال جی است. قیمت تلویزیون ال جی در بازار تلویزیون و الکترونیک توانسته است جواب‌گوی سلایق مختلف و کاربردهای متفاوت افراد باشد. در این مطلب با بررسی انواع تلویزیون‌های ال جی به شما خواهیم گفت که کدام مدل برایتان مناسب‌تر است! هم چنین با توجه به اینکه اجناس فیک چینی در بازار به وفور موجود می باشد و متاسفانه به جای جنس اورجینال و اصل به فروش میرسد. و نیز پاسخگویی فروشنده در هنگام بروز مشکل  و با توجه به قیمت بالای تلویزیون اینکه از کجا تلویزیون بخریم که هم جنس اصل بخریم و هم باکیفیت باشد و نیز قیمت منصفانه ایی داشته باشد و در هنگام بروز مشکل پاسخگو باشند، پس از کجا تلویزیون ال جی بخریم نیز موضوع مهمی می باشد. فروشگاه مولودی مال با سابقه درخشان در ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت می باشد و نیز در ارائه خدمات پس از فروش سرآمد می باشد پیشنهاد ما این است که برای پرهیز از مشکلات فراوانی که دربالا به چند تای آنها اشاره کردیم از مولودی مال خرید کنید تا خیالتان از خرید راحت باشد و یک تجربه لذت بخش داشته باشید.

نکات مهم درهنگام خرید تلویزیون ال جی

از مهم‌ترین پارامترها هنگام خرید انواع تلویزیون ال جی قیمت، کیفیت تصویر و امکانات هوشمند مانند اتصال به اینترنت و قابلیت پخش سه بعدی است.

گزینه‌های متفاوت دیگری مانند استفاده از پنل‌های OLED و LED و LCD و همچنین کیفیت نمایشگر به صورت ۴K و یا FULL HD و میزان refresh و نوسازی تصاویر، نوع صفحه تخت یا منحنی نیز مواردی هستند که طبق علاقه و کاربرد برای اشخاص مختلف مورد اهمیت و در نهایت استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین کیفیت بالای مواد اولیه در ساخت تلویزیون نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا هرچه دستگاه از مواد بی‌کیفیت‌تری ساخته شده باشد. تعمیر تلویزیون در بازه‌های کوتاه‌تر احساس می‌شود.

بررسی تلویزیون ال جی از لحاظ ظاهر

یکی از گزینه‌هایی که همیشه در تلویزیون ال جی مورد بحث و بررسی خریداران قرار می‌گیرد مدل‌های قاب دار یا بدون قاب است. طراحی ظاهری هر کدام از تلویزیون‌های ال جی بسیار خاص و زیبا صورت گرفته است.

مدل ۵۵C7   تلویزیون الجی یک گام به جلو برداشته و با پایه‌ای مدرن یک صفحه بسیار نازک را روی خود سوار کرده است. برای تشخیص تلویزیون ۴K  ال جی از انواع دیگر مدل‌های این برند، کافی است در نام مدل آن حرف U را تشخیص دهید که این حرف نشانه کلمه ULTRA است. در حال حاضر ال جی مدل LG LA8600 یکی از خوش قاب‌ترین و زیباترین مدل‌های ال جی به شمار می‌رود.

بررسی قیمت تلویزیون ال جی

برای خرید تلویزیون باید قیمت‌ها را مورد بررسی قرار داده و متناسب با بودجه خود یکی از انواع تلویزیون ال جی را انتخاب و خریداری کنید. اگر تلویزیونی با قابلیت پخش سه بعدی یعنی ۳D مد‌نظرتان هست باید بدانید که این تلویزیون‌ها کمی گران قیمت هستند.

با توجه به این که این قابلیت تنها برای کودکان و نوجوانان جذابیت داشته و ممکن است شما به عنوان یک فرد بزرگسال چند ماه یک بار از این ویژگی استفاده کنید. بنابر این این گزینه کارایی بسیاری برای تمامی افراد نخواهد داشت. همین دلیل باعث شد تلویزیون ۳d  به همان سرعتی که به بازار وارد شد از بازار خارج شود.

قیمت تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های هوشمند برند ال جی به راحتی به اینترنت متصل و شما را قادر می‌سازد به صورت بی‌سیم و از طریق وای فایی که در منزل دارید یا از طریق سیم به پورت اینترنت فعال در منزل متصل شوید.

شما با تلویزیون هوشمند می‌توانید به اینترنت متصل شوید و به شبکه‌های اجتماعی بروید، ایمیل خود را چک کنید، برنامه و بازی دانلود کنید.

هوشمند بودن تلویزیون  یکی از پارامترهای افزایش دهنده قیمت است، اگر به این ویژگی نیاز دارید بهتر است برای آن کمی هزینه کنید. در غیر این صورت می‌توانید اینترنت را از راه‌های دیگری به کارهای روزمره تان اضافه کنید. هر چند که قابلیت اتصال به اینترنت موضوع بسیار مهم و قابل توجهی است ولی اگر برایتان کاربردی ندارد از خرید تلویزیون اسمارت صرف نظر کرده و مدل‌های دیگر تلویزیون ال جی را انتخاب کنید.

گارانتی خوب شرط خرید یک تلویزیون خوب

بعد از بررسی انواع مختلف تلویزیون ال جی، باید به شرایط گارانتی محصول نیز دقت کنید. کمپانی ال جی با تحت گارانتی شرکت گلد ایران به گارانتی لوازم الکترونیکی می‌پردازد.

این نمایندگی روی تمامی محصولات ال جی قرار دارد، مگر این که آن دستگاه از رده محصولات تولیدی خارج باشد و به عنوان جنس تقلبی به فروش برسد. توجه داشته باشید که اگر به دنبال یک تلویزیون بی عیب و نقص از کمپانی الجی هستید باید شرایط گارانتی را از فروشنده بپرسید و هنگام خرید گارانتی گلد ایران را نیز دریافت کنید.

https://hayamag.ir/lg-tv-buying-guide/

انواع تلویزیون ال جی از لحاظ کیفیت تصاویر

برای اینکه کیفیت تصاویر ال جی را بسنجیم باید نمایشگر آن را بررسی کنیم. تلویزیون LG با مدل LCD  بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما با گذر زمان مدل‌های پیشرفته‌تری مانند LED جایگزین مدل‌های قبلی شده‌اند. تصاویر در انواع مدل تلویزیون ال جی به خصوص نمایشگرهای LED بسیار زنده و طبیعی به نظر می‌رسد به علاوه این که کیفیت پخش این مدل‌ها نیز بسیار بهتر و مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به انواع تلویزیون ال جی را دارا است. تمام این تفاوت‌ها به دلیل نور زمینه متفاوت است. تلویزیون‌های ال سی دی نور را به وسیله لامپ‌های فلورسنت می‌تابانند اما این حالت در تلویزیون ال ای دی به خاطر لامپ‌های ال ای دی پشت تلویزیون است.

از آن جایی که این تلویزیون‌ها رنگی مشکی و خالص دارند تصاویر پخش شده در آن‌ها بسیار جذاب‌تر و گیرا‌تر است. مدل‌های SJ80055 و همچنین UJ752 تکنولوژی LED بسیار کیفیت عالی و خوبی دارند و از تکنولوژی ۴K نیز پیروی می‌کنن

سیستم عامل را در خرید تلویزیون فراموش نکنید

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلویزیون‌ های ال جی می‌توان به بهره‌گیری آن‌ها از سیستم عامل WebOS اشاره کرد. این سیستم عامل بر اساس لینوکس بوده و دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از مزیت‌های این سیستم عامل می‌توان به رابط کاربری زیبا آن اشاره کرد. این سیستم عامل امکان جستجو راحت را برای کاربر فراهم کرده است. همچنین رابط کاربری منحصربه‌فرد آن امکان جابه‌جایی میان برنامه‌ها و دسترسی راحت را برای کاربران ایجاد می‌کند.

تلویزیون‌های ال جی با بهره‌گیری از WebOS دارای ریموت کنترل هوشمند است. این ریموت کنترل عملکردی مانند موس دارد. همین موضوع سبب شده است که کار کردن با این ریموت کنترل بسیار راحت شود. ریموت کنترل سیستم عامل WebOS یکی از بهترین نمونه‌ها است که پس از گذشت مدتی کار با آن راحت خواهد شد.

  • زاویه دید گسترده صفحه نمایش
  • کیفیت صدا مناسب
  • مصرف پایین انرژی
  • دارا بودن قابلیت راحتی چشم
  • آپدیت خودکار
  • پشتیبانی بسیار خوب از فرمت‌های ویدیویی
  • خاموش شدن صفحه در هنگام پخش موسیقی
  • دارا بودن اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب، نتفلیکس و…

با استفاده از این سیستم عامل می‌توانید به LG Store به راحتی دسترسی داشته باشید. این فروشگاه امکان دانلود برنامه‌های مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سایز تلویزیون ال جی

با توجه به تنوع در سایز تلویزیون و بالطبع تفاوت قیمت آنها  از جمله سایزهای قیمت تلویزیون 32 اینچ ، قیمت تلویزیون 43اینچ ، قیمت تلویزیون 50 اینچ ، قیمت تلویزیون 55 اینچ ، قیمت تلویزیون 65 اینچ ، قیمت تلویزیون 70 اینچ ، قیمت تلویزیون 75 اینچ ، قیمت تلویزیون 77 اینچ و قیمت تلویزیون 90 اینچ خریداران هنگام خرید تلویزیون سر در گم می شوند بی راه نیست که بگوییم برای خرید تلویزیون توجه به شرایط نصب و کوچک و بزرگی نصب تلویزیون و مهم تر از همه آنها قیمت را باید مد نظر قرار داد به عنوان مثال منطقی نیست که برای محیط کوچک اقدام به خرید تلویزیون با سایز بزرگ اقدام کرد.

هوشمندی را با تلویزیون خود تجربه کنید

تلویزیون ال جی

این کمپانی کره ای در زمینه تولید تلویزیون‌های Smart بی‌نظیر عمل می‌کند. اکنون همه می‌دانند که سیستم عاملی که این برند برای تلویزیون خود در نظر می‌گیرد، WebOS بوده و اگر کسی منکر آن شد باید به آن فرد از نظر صداقت شک کرد! این سیستم عامل سال‌هاست که در میان مدل های این شرکت می‌درخشد و تفاوت آن در هر تلویزیون، ارتقاء یافتن است. ارتقاء سیستم عامل می‌تواند قابلیت‌های مختلفی را به وجود آورد که می‌تواند در راهنمای خرید تلویزیون ال جی تاثیرگذار باشد. از جمله این تغییرات می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. تغییر منوی کاربری و تغییر در قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف
  2. قابلیت استفاده از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا به همراه قابلیت ThinQ Al که در داخل تلویزیون‌های جدید ال جی قرار گرفته و میکروفون عامل فعال کننده آن‌ها است.

اتصال گوشی‌های اندروید و iOS به LG

یکی از پر اهمیت‌ترین قابلیت‌هایی که به تلویزیون‌های هوشمنده اضافه شده است، قابلیت اتصال به گوشی محسوب می‌شود. در این مدل روش اتصال شما می‌توانید به جای استفاده از کابل، از طریق Wi-Fi یا بلوتوث و… به تلویزیون متصل شده و به تماشای محتوای مورد نظر در این نمایشگر بزرگ بپردازید.

البته ناگفته نماند که در راهنمای خرید تلویزیون ال جی باید بدانید که برای اتصال گوشی‌ها با سیستم‌ عامل‌های مختلف، امکانات جداگانه‌ای طراحی شده است. به عنوان مثال برای گوشی‌های iOS از قابلیت Apple Airplay2 پشتیبانی می‌شود در حالی که برای اندروید از قابلیت اسکرین شیر استفاده می‌شود. این دو قابلیت برای تمامی محصولات این کمپانی بزرگ از سال 2019 به بعد استفاده شده است.

چند مدل محبوب تلویزیون ال جی

خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UQ80006

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UQ80006

  • سال ساخت: 2022
  • سایز دستگاه: 43 اینچ
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • پردازنده: α5 Gen5 AI Processor 4K

خانه شما نیاز به تلویزیونی باکیفیت و زیبا دارد. به شما توصیه می‌کنیم که دنیای خود را با خرید تلویزیون‌ ال جی تغییر دهید. پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UQ80006 می‌باشد.

تجربه 4K شفاف
تلویزیون های UHD ال جی تجربه تماشای شما را ارتقا می دهند. از رنگ‌های زنده و جزئیات خیره‌کننده در Real 4K لذت ببرید

معرفی تناسب کامل در فضای شما
تلویزیون UHD ال‌جی اکنون دارای طراحی باریک‌تر و حاشیه‌های کوچک است که فضای داخلی خانه شما را تکمیل می‌کند.

α5 Gen 5 AI Processor

تجربه تماشای خود را افزایش دهید
پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 تلویزیون UHD ال‌جی را بهبود می‌بخشد تا تجربه‌ای فراگیر را برای شما فراهم کند.

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7500

 

قیمت تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7500

خانه شما نیاز به تلویزیونی باکیفیت و زیبا دارد. به شما توصیه می‌کنیم که دنیای خود را با خرید تلویزیون‌ ال جی تغییر دهید. پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7500 می‌باشد.

4K UHD واقعی
غوطه ور شدن غیر واقعی

تلویزیون های UHD ال جی هر بار از انتظارات شما فراتر می روند. کیفیت تصویر واقعی و رنگ‌های زنده را با دقت پیکسلی چهار برابر بیشتر از Full HD تجربه کنید.

عملکرد بلاک باستر تضمین شده است.
سینما را به خانه بیاورید.

FILMMAKER MODE، Dolby Vision IQ و Dolby Atmos و HDR تجربه تماشای فراگیرتری را برای شما به ارمغان می‌آورند. برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود، با پلتفرم های پخش مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید.

سرگرمی
خانه برای همه موارد دلخواه شما.
به Netflix، Disney Hotstar، برنامه Apple TV و ویدیوی پرایم آمازون دسترسی داشته باشید. از میان جدیدترین فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، مستندها و ورزش‌های زنده انتخاب کنید و همه آنها را در یک مکان پیدا کنید.

 

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7750

قیمت تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7750

 

  • سال ساخت: 2021
  • سایز دستگاه: 43 اینچ
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • پردازنده: Quad Core Processor 4K

خرید اینترنتی LG TV UP7750 مدل 43 اینچ

خانه شما نیاز به تلویزیونی باکیفیت و زیبا دارد. به شما توصیه می‌کنیم که دنیای خود را با خرید تلویزیون‌ ال جی تغییر دهید. پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7750 می‌باشد.

غوطه ور شدن غیر واقعی
تلویزیون های UHD ال جی هر بار از انتظارات شما فراتر می روند. کیفیت تصویر واقعی و رنگ‌های زنده را با دقت پیکسلی چهار برابر بیشتر از Full HD تجربه کنید.

مثل یک رئیس بازی کنید.
وارد عمل شوید. بهینه‌ساز بازی، گرافیک HDR به‌خوبی تنظیم‌شده و تاخیر ورودی کم، گیم‌پلی را سریع‌تر و همه‌جانبه‌تر می‌کند.

سطوح نادیده کنترل
Game Optimizer تمام تنظیمات بازی شما را در یک مکان قرار می دهد. بدون توجه به نوع بازی ای که بازی می کنید، به طور خودکار تصویر را برای بهینه سازی گرافیک تنظیم می کند.

تجربه ورزشی هیجان انگیز
احساس کنید در استادیوم هستید. Bluetooth Surround Ready به شما امکان می دهد بازی را طوری تجربه کنید که انگار دقیقاً در حاشیه هستید. و با Sports Alert همیشه می‌دانید که تیم‌های مورد علاقه‌تان چه زمانی بازی می‌کنند.

یک مزیت خانگی واضح
به راحتی بلندگوهای بلوتوث را برای تجربه صدای فراگیر بی سیم واقعی وصل کنید. تمام اکشن‌ها غنی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسند و فضای بازی بزرگ را به اتاق نشیمن شما می‌آورند.

تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49NANO80

  • سال ساخت: 2020
  • سایز دستگاه: 49 اینچ
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش: NanoCell
  • پردازنده: Quad Core Processor 4K

خرید اینترنتی LG TV NANO80 مدل 49 اینچ

خانه شما نیاز به تلویزیونی باکیفیت و زیبا دارد. به شما توصیه می‌کنیم که دنیای خود را با خرید تلویزیون‌ ال جی تغییر دهید. پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49NANO80 می‌باشد.

رنگ های خالص
رنگ‌های RGB خالص کلید کیفیت تصویر واقعی هستند. فناوری NanoCell از نانوذراتی استفاده می‌کند که با فیلتر کردن رنگ‌های کسل‌کننده و افزایش خلوص طیف RGB، رنگ‌های خالص‌سازی می‌کنند.

ارتقای تصویر و صدا واقعی تر
تلویزیون نانوسل با پردازنده چهار هسته ای 4K نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویاتری ایجاد می کند. تصاویر با رزولوشن پایین ارتقا یافته و با تصاویری با کیفیت نزدیک به 4K بازتولید می شوند.



آخرین مطالب