میامی هیت بازگشته است - یا شاید هرگز ترک نکرده باشد

[ad_1] حباب NBA 2020 به دلایل بسیاری بر خلاف هر چیز دیگری در تاریخ ورزش حرفه ای بود. پس از یک وقفه ش

توسط NEWSSALAM در 1 بهمن 1400
[ad_1]

حباب NBA 2020 به دلایل بسیاری بر خلاف هر چیز دیگری در تاریخ ورزش حرفه ای بود. پس از یک وقفه شدید در فصل، که به معنای کنار گذاشتن مهارت‌های خود برای تقریباً پنج ماه بود، بازیکنان مجبور بودند به سرعت به فرم اولیه بازگردند و در بحبوحه یک بیماری همه‌گیر، خود را از خانواده‌هایشان، کیلومترها دورتر از خانه دور کنند. اگرچه بازی های پلی آف بعدی لحظاتی فراموش نشدنی را برای ما به ارمغان آورد، اما ماهیت غیرعادی آنها این احساس واضح را ایجاد کرد که روندهای درون حباب ممکن است خارج از آن اعمال نشوند.

و شاید هیچ تیمی به اندازه میامی هیت تحت تأثیر این تصور قرار نگرفته باشد که طبق برآوردهای ما توسط الو، صعودش به فینال NBA به عنوان شماره 5، چشمگیرترین انحراف حباب از آن فصل بود. میامی با یک فصل خوب اما نه عالی در سال 2021 از این روند پیروی کرد و در شرق به رتبه ششم رسید و توسط قهرمان نهایی میلواکی باکس از دور اول پلی آف حذف شد. اما اگر حباب بدهد، لازم است - و از این نظر Heat مستحق اندکی آرامش بود: آنها از هزینه انجام 105 بازی در 302 روز خسته شده بودند و توسط جراحات جیمی باتلر، گوران دراگیچ و دیگران آسیب دیدند.

پس از دریافت یک دوره تنظیم مجدد خارج از فصل طولانی تر، میامی برمی گردد و ثابت می کند که دویدن با بالون او تصادفی نبوده است. هیث با پیروزی مقابل پورتلند تریل بلیزرز در چهارشنبه شب، 13 بازی بالای 0.500 بازی کرد و برای بالاترین رکورد در شرق، درست پشت سر شیکاگو بولز قرار دارد. فقط فینیکس سانز و گلدن استیت وریرز امتیاز بهتری (کلاسیک) نسبت به الو از میامی دارند، دستاوردی که با این واقعیت که باتلر و بام آدبایو دوره‌های طولانی‌تری را در نیم‌فصل اول از دست دادند، بسیار چشمگیرتر می‌شود. اکنون هیت تنها می تواند شروع شود: در دو هفته گذشته، هیچ تیمی امتیاز بیشتری از الو به دست نیاورده است، با آدبایو و باتلر با قدرت کامل - و تیم حتی تمام اجزای خود را بازی نکرده است.

از سوی دیگر، احتمالاً هرگز نباید غافلگیر شوید وقتی Heat قادر است با وجود شکست، سطح بالایی از بازی را حفظ کند. به زبان ساده، فرنچایز تقریباً هرگز یک سال افول ندارد. از زمانی که پت رایلی، رئیس جمهور فعلی میامی برای فصل 96-1995 سرمربی میامی شد، تنها تیم های سن آنتونیو اسپرز و لس آنجلس لیکرز بیشتر از هیث بازی های پلی آف را برده اند و تنها اسپرز پلی آف بیشتری داشته است.

هیث بازی های پلی آف در دوران رایلی بود

امتیاز NBA بر اساس تعداد شرکت در پلی آف از 1995-96

منبع: Basketball-reference.com

میامی در راه اضافه کردن به این تعداد در این فصل است و طبق پیش‌بینی FiveThirtyEight، 98 درصد شانس حضور در پلی آف را دارد. دلیلی وجود دارد که وقتی آشنایان بسکتبال گرد هم می آیند و در مورد بهترین فرنچایزهای لیگ صحبت می کنند، Heat همیشه در صدر لیست یا نزدیک به آن قرار دارد. این فصل یک استاد کلاس در مورد بسیاری از عواملی بود که منجر به موفقیت مداوم آنها شد.

سرمربی تیم اریک اسپولسترا حس ثبات و فرهنگ پیروزی در میامی را تجسم می بخشد. در حال حاضر در چهاردهمین فصل خود در راس یک تیم NBA - همه با هیث - تیم اسپولسترا تنها دو بار در دوران حرفه ای خود متحمل شکست رکوردی شده است و تنها سه بار نتوانسته است در بین 9 تیم برتر NBA از نظر اثربخشی دفاعی قرار بگیرد. Speelstra در حال حاضر با پیروزی بیش از 0.500 از یک مربی NBA، 14th در لیست تمام دوران است، بالاتر از Larry Brown، Lenny Wilkens و Tommy Hinson، و به چاک دالی بزرگ نزدیک است. بله، او دارای ستارگانی بود: اسپولسترا بلافاصله مربی دواین وید شد و کمی بعد لبرون جیمز و کریس بوش به آن ملحق شدند و باتلر و آدبایو تیم های جدیدتر او را لنگر انداختند. اما او همچنین بیش از آن چیزی که ما از تیم‌های وگاس انتظار داریم برنده شده است.

تیم امسال از روند Spoelstra برای ادامه کار خود با شماره 7 در رده‌بندی دفاعی حمایت می‌کند و رتبه هفتم خود را در تهاجمی در فصل 2019-2020 ارتقا داد تا در این فصل رتبه سوم را کسب کند (پس از سقوط به رده هفدهم در سال گذشته). با در دسترس بودن محدود Adebayo و Butler و تازه واردانی مانند Kyle Lowry و PJ Tucker، حمله Spoelstra برای به نمایش گذاشتن استعدادهای موجود تغییر می کند. بنابراین، اگرچه گرمای 2021-22 نماهای زیادی به لبه ایجاد نمی کند - چیزی که می تواند با شروع چرخیدن ستاره های آنها تغییر کند - آنها تخته های تهاجمی را به سختی می شکنند و به خصوص از گوشه ها سه تا می کنند (همانطور که ممکن است ما ممکن باشد). انتظار) توسط تیمی با تاکر، که به خاطر ایستادن در گوشه گوشه و منتظر فرصت‌هایی برای گرفتن و شوت کردن معروف است). و در حالی که اضافه شدن لوری، که معمولا باعث می‌شود تیم‌هایش در زمین بازی سریع‌تر بازی کنند، دقیقاً به نسخه دویدن و اسلحه‌های Heat منجر نشده است - آنها همچنان از نظر سرعت در رتبه 29 قرار دارند (یعنی مالکیت 48 دقیقه) - میامی بیشترین امتیاز را داشت. تیم هجومی موثر در لیگ در انتقال هنگام هل دادن توپ.

برتری هیت در هر دو طرف بسکتبال نیز تلاش واقعی این گروه است. در میان کسانی که حداقل 500 دقیقه ثبت نام کرده اند، 10 بازیکن از 11 بازیکن میامی دارای RAPTOR مثبت / منفی هستند - به استثنای تنها دانکن رابینسون (شاید با توجه به اهمیت رابینسون به عنوان گلزن در فینال، شگفت آور باشد. Heat's). هیچ تیم دیگری در لیگ 10 بازیکن بالاتر از حد متوسط ​​را در فهرست خود ندارد و تنها یکی - Suns - سهم بیشتری از بازیکنان واجد شرایط خود دارد که بالاتر از حد مجاز هستند.

گرما سهم بسیار محکمی دارد

تیم های NBA با واجد شرایط ترین * بازیکنان با رتبه RAPTOR به اضافه / منهای بیش از 0، فصل 2021-22

* بازیکنان باید حداقل 500 دقیقه فرصت داشته باشند تا واجد شرایط شوند. از طریق بازی های 19 ژانویه 2022

منبع: NBA Advanced Stats

برخی از این بازیکنان از تولیدکنندگان معروف و کهنه کار هستند، مانند باتلر و لوری. انتظار می رفت که دیگران مانند تایلر هیرو به پیشرفت خود ادامه دهند و نقش های مهمی را ایفا کنند، اگر میامی مجبور به رقابت برای قهرمانی شود. اما بدون دریافت سهم عظیمی از منابع کاملاً غیرقابل پیش بینی، این گرما سودآور نخواهد بود. از این 10 بازیکن بالاتر از حد متوسط، پنج بازیکن - کالب مارتین، مکس استروس، گیب وینسنت، دیوی ددمون و عمر جورسون - بدون شکست باقی ماندند. هر پنج مورد پس از کنسل شدن یا عدم حفظ توسط تیم دیگری در NBA توسط میامی امضا شدند. گروه در این فصل در مجموع کمتر از 7.7 میلیون دلار درآمد داشته است، در حالی که 8.5 برد RAPTOR نسبت به جایگزین ایجاد کرده است، به این معنی که رایلی و هیث برای هر برد در این پنج نفر کمی بیش از 900000 دلار پرداخت کرده اند. او تا کنون تنها 192612 دلار به ازای هر برد دریافت کرده است - و دستمزد او حتی در برابر مبلغ میامی به حساب نمی آید!

و میامی ممکن است معاملات بزرگ دیگری را در این فصل به ترکیب اضافه کند. مارکیجه موریس، مهاجم قدرتمند خود پس از از دست دادن 35 بازی متوالی به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن (بعد از ضربه بد نیکولا جوکیچ از پشت سر) به حالت اولیه بازگشته است. در حالی که رپتور هرگز موریس را به شدت دوست نداشته است، دفاع و شوتزنی او برای لیکرز در پلی آف 2020 ارزشمند بوده است و ممکن است امسال به میامی بازگردد. مهمتر از آن، این تیم منتظر بازگشت ویکتور اولادیپو از مصدومیت چهار تیم راست است که او را از آوریل گذشته دور کرد. اولادیپو تنها چهار بازی به عنوان یکی از اعضای هیت انجام داده است، از سال 2018 بیش از 36 بار در یک فصل بازی نکرده است و هنوز جدول زمانی مبهم برای بازگشت به زمین دارد. اما در آخرین فصل کاملاً سالم خود، او در کل لیگ در RAPTOR WAR سوم شد و قراردادی یک ساله به مبلغ 2.4 میلیون دلار امضا کرد که باید انگیزه زیادی برای او ایجاد کند تا ثابت کند یک حقوق واقعی دیگر ارزشش را دارد. روز

اگر اولادیپو و موریس می توانند به فرم یکپارچه سازی بازگردند و به هسته فعلی میامی اضافه کنند، مراقب باشید. اما حتی اگر این کار را نکنند، Heat یک تیم آموزش دیده و خوش ساخت با قدرت و عمق ستاره ای است. آنها یک بار دیگر به ما نشان می دهند که چرا میامی شاید معتبرترین سازمان در بسکتبال است - و چرا تکرار پلی آف عمیق در سال 2020 منتفی نیست، حتی خارج از شرایط منحصر به فرد بالون سواری.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NBA.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن