نگاهی اولیه به رقابت برای فرمانداری گرجستان

[ad_1] به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید. استیسی آبرامز، دموکرات جورجیا که پس از شک

توسط NEWSSALAM در 19 آذر 1400
[ad_1]

به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید.

استیسی آبرامز، دموکرات جورجیا که پس از شکست کوچک خود در انتخابات فرمانداری سال 2018 به شهرت ملی رسید. هفته گذشته اعلام شد او در سال 2022 دوباره برای فرمانداری نامزد خواهد شد. در ابتدا به نظر می رسید که این رقابت برای یک مسابقه مجدد بین آبرامز و فرماندار جمهوری خواه برایان کمپ آماده بود. اما این حرکت روز دوشنبه پس از آن تغییر کرد که دیوید پردو، سناتور سابق جورجیا که در ژانویه کرسی خود را از دست داد، اعلام کرد که او نیز در این رقابت حضور دارد و نبرد اولیه بین یکی از متحدان نزدیک رئیس جمهور سابق ترامپ و رئیس جمهور فعلی جمهوری خواه را به راه انداخت.

بنابراین، آیا آبرامز می تواند این بار برنده شود؟ آیا کمپ مقدماتی خود را برنده خواهد شد؟ در مقابل حریف مورد حمایت ترامپ و همچنین بسیاری از رقبای جمهوری خواه دیگر؟ تحقیقات جامعه‌شناختی در حال حاضر کمیاب است، اما ارزیابی‌های اولیه به انتخابات عمومی رقابتی بدون توجه به نامزدهای نهایی اشاره دارد. این عمدتاً به این دلیل است که جورجیا پس از پیروزی دموکرات‌ها در هر دو رقابت سنا در سال جاری و همچنین در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته، به یک ایالت میدان جنگ تبدیل شده است، و به این دلیل که هواداری آبرامز در این ایالت نسبتاً زیاد است. در همین حال، در طرف GOP، این بازی همه است. اگرچه تأییدیه کمپ در سال گذشته کاهش یافته و منقضی شده است، هنوز شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد او نمی تواند برنده شود.

با این حال، در حال حاضر، یک چیز واضح است: انتخابات مقدماتی دموکرات ها از دست دادن آبرامز است. با توجه به تجربه او در کمک به همتایان دموکرات خود برای پیروزی در انتخابات رقابتی در جورجیا و شهرت او در این ایالت، به ویژه از نظر حقوق رای، بعید است که او یک رقیب دموکرات عالی رتبه را در انتخابات مقدماتی جذب کند. علاوه بر این، بسیاری از گرجی ها - نه فقط دموکرات ها - آبرامز را دوست دارند. بر اساس یک نظرسنجی بهار توسط آتلانتا ژورنال-Constitution / دانشگاه جورجیا، 48 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در جورجیا نظر مثبتی در مورد او داشتند، در حالی که 45 درصد او را نامطلوب دیدند. پایگاه آبرام در میان رای دهندگان لیبرال و میانه رو متمرکز بود که به ترتیب 88 و 64 درصد آن را بسیار محترم می دانستند. همچنین شایان ذکر است که 18 درصد از رای دهندگان محافظه کار نظر مثبتی در مورد او داشتند. در همین حال، کمپ در میان رای دهندگان محافظه کار نمرات بالاتری کسب کرد (67 درصد موافق بودند)، اما در غیر این صورت با رای دهندگان میانه رو (34 درصد) و لیبرال (16 درصد) از آبرامز عقب ماند. در مجموع، تنها 44 درصد نسبت به او نظر مساعد داشتند، در حالی که 47 درصد نظر بدی داشتند.

ما مطمئناً باید چنین نظرسنجی اولیه بی‌اعتمادی را بپذیریم، اما اگر تحقیقات آبرامز در نوامبر 2022 هنوز بسیار بالا باشد، توانایی آن را برای رقابت با جمهوری‌خواهان در حالت قرمز معمولی نشان می‌دهد، به‌ویژه در یک محیط میان‌مدت که احتمالاً جمهوری‌خواهان این کار را خواهند کرد. ترجیح می دهند.

با این حال، کمپ ممکن است دچار مشکل شود. جمهوری خواه فعلی برای دومین دوره نامزد می شود که احتمالاً یک پیروزی آسان برای او خواهد بود. اما از آنجایی که سال گذشته با خواسته های ترامپ برای براندازی نتایج انتخابات جورجیا مخالفت کرد، با برخی از جمهوری خواهان در این ایالت مغلوب شد. بر اساس گزارش مورنینگ کانسالت، پس از حملات ترامپ، میزان محبوبیت جمهوری خواهان کمپ در میان گرجستان دو برابر شده است (از 88 درصد در 13 نوامبر به 73 درصد در 5 ژانویه).

اما این بدان معنا نیست که کمپ نمی تواند در انتخابات مقدماتی خود پیروز شود. بزرگترین عامل به نفع او در حال حاضر - فراتر از شروع اولیه او در جمع آوری کمک های مالی - ممکن است این باشد که او قانون گسترده ای را برای رای دادن در ماه مارس امضا کرد که باعث شد تا حدودی در میان جمهوری خواهان ایالتی مورد پسندش قرار گیرد. به گفته مورنینگ کانسالت، موافقت کمپ از 62 درصد جمهوری‌خواهان در ایالت با امضای لایحه به 74 درصد تا 6 آوریل افزایش یافت.

با این حال، بزرگترین جایگزین برای کمپ، ورود پردو به مسابقه است. اوایل این هفته، Fox 5 Atlanta / Insider Advantage نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که از رای دهندگان احتمالی جمهوری خواه در جورجیا پرسیده بود که در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان به چه کسی رای خواهند داد. به ویژه، این نظرسنجی همچنین به پاسخ دهندگان اطلاع می دهد که ترامپ از پردو حمایت می کند. این امر رأی دهندگان را در بن بست قرار داد: 34 درصد از رئیس جمهور فعلی و 34 درصد از پردو حمایت کردند. قطعاً برای شرط بندی روی هر گونه دیدار رودررو خیلی زود است، اما ترامپ همچنان به ارائه نظرسنجی های خوب به رای دهندگان محافظه کار و جمهوری خواه در جورجیا ادامه می دهد، به این معنی که حامیان او می توانند از نامزد مورد نظر او نسبت به کمپ حمایت کنند.

فراتر از پردو، تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان دیگر نیز وجود دارند که به دنبال سرنگونی کمپ هستند. ورنون جونز، نماینده سابق دموکرات که به جمهوری خواه تبدیل شد و یکی از سرسخت ترین متحدان ترامپ در جورجیا شد. کاترین دیویس، سخنران عمومی؛ و کندیس تیلور، مدرس، برخی از رقبای او تاکنون هستند. این بدان معناست که آرا می تواند در حوزه نامزدها تقسیم شود. و در نتیجه، می‌تواند کمپ را مجبور به دور دوم کند، زیرا قوانین انتخاباتی گرجستان به یک نامزد نیاز دارد که اکثریت مطلق را کسب کند تا نامزد حزب شود.

با این حال، در حال حاضر، انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان یک بازی برای همه است. اگرچه آبرامز به نظر می رسد نامزد دموکرات ها شود، اما با انتخابات عمومی سختی روبرو خواهد شد. و در حالی که ما نباید نامزدی کمپ را از طرف جمهوری خواهان رد کنیم، ورود پردو به رقابت انتخابات مقدماتی را بسیار رقابتی تر می کند. با نزدیک شدن به انتخابات سال آینده، آنچه جامعه شناسان می گویند را از نزدیک دنبال خواهیم کرد.

نیش های دیگر پرسشنامه

  • با ادامه محدودیت‌های نیروی کار و حمل‌ونقل که بر زنجیره تامین تاثیر می‌گذارد، بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی عرضه محصولات محدودی دارند - و آمریکایی‌ها آن را روی میز آشپزخانه احساس می‌کنند. بر اساس مطالعه ایپسوس که این هفته منتشر شد، اکثر آمریکایی ها (65 درصد) گفتند که فکر می کنند اکنون منابع غذایی بدتر از قبل از همه گیری است. و در حالی که COVID-19 هنوز بر نگرانی های آمریکایی ها (18 درصد) برتری دارد، طبق مطالعه اخیر دانشگاه مونموث، هزینه های روزانه مانند صورت حساب ها و مواد غذایی و تورم دومین و سومین نگرانی بزرگ هستند. این نظرسنجی نشان داد که 15 درصد از آمریکایی‌ها بر این باورند که قبض‌های روزانه و مواد غذایی بزرگترین نگرانی خانواده‌هایشان است که نسبت به جولای 4 درصد افزایش داشته است. در همین حال، ترس از تورم 9 واحد افزایش یافت، از 5 درصد در ژوئیه به 14 درصد در دسامبر.
  • در طول همه‌گیری، بسیاری از آمریکایی‌ها به کنسرت‌هایی مانند رانندگی برای سفرهای مشترک و تحویل غذا روی آوردند. بر اساس مطالعه اخیر مرکز تحقیقات پیو، برای اکثر شرکت کنندگان کنسرت (58 درصد)، پول حاصل از این مشاغل برای رفع نیازهای اولیه آنها ضروری یا مهم بود. سال گذشته، 52 درصد از شرکت کنندگان کنسرت گفتند که این مشاغل را نیز برای پوشش تغییرات و شکاف های درآمدی انتخاب کرده اند. علاوه بر این، 25 درصد از آمریکایی‌های کم‌درآمد که توسط پیو در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که کمتر از 42000 دلار در سال درآمد دارند، می‌گویند که در کنسرت‌ها کار کرده‌اند تا درآمد کسب کنند، در مقایسه با تنها 13 درصد از بزرگسالان با درآمد متوسط ​​(خانوارها بین 42000 دلار درآمد دارند. و 125900 دلار) و 9 درصد از بزرگسالان با درآمد بالاتر (خانوارها بیش از 125900 دلار درآمد دارند).
  • روز دوشنبه، دولت بایدن اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن را بدون اعزام هیئت دیپلماتیک به این بازی‌ها تحریم کند. در حالی که دولت همچنان از رقابت ورزشکاران آمریکایی حمایت می کند، بایکوت نشان دهنده مخالفت دولت با سابقه حقوق بشر این کشور، از جمله نسل کشی مداوم علیه مسلمانان اویغور و سایر اقلیت های قومی در چین بود. بر اساس نظرسنجی اخیر Morning Consult، اکثر آمریکایی ها (55 درصد) از نوعی تحریم المپیک حمایت کردند. 31 درصد آمریکایی ها از تحریم دیپلماتیک مقامات آمریکایی و 24 درصد از تحریم مقامات و ورزشکاران حمایت کردند.
  • کتی هوچول، فرماندار نیویورک همچنان در انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای فرمانداری پیشتاز است، اما با توجه به اینکه اندرو کومو فرماندار سابق اوایل سال جاری در بحبوحه یک رسوایی از سمت خود استعفا داد، انتظار می رود که انتخابات مقدماتی دموکرات ها با دو رقیب در میدان تا کنون داغ شود. لتیسیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از رقابت روز پنجشنبه کنار رفت. نظرسنجی کالج سینا در دسامبر نشان داد که 36 درصد از دموکرات های ثبت نام شده در نیویورک از هوچول حمایت می کنند که 5 درصد نسبت به اکتبر افزایش یافته است. اما در میان رقبای دموکرات، 18 درصد از دموکرات ها از جیمز (اکنون خارج از رقابت)، 10 درصد از جومان ویلیامز، دادستان عمومی نیویورک و 6 درصد از تام سوزی جمهوری خواه حمایت کردند.
  • تقریباً دو سال پس از همه‌گیری، ما هنوز در حال بررسی آسیب‌هایی هستیم که COVID-19 به مدرسه و زندگی اجتماعی وارد کرده است، و طبق یک مطالعه اخیر AP-NORC، نسل Z به‌ویژه آسیب دیده است. آمریکایی‌های 13 تا 24 ساله می‌گویند که این بیماری همه‌گیر، تفریح ​​(55 درصد)، حفظ سلامت روان (49 درصد)، شاد بودن (46 درصد) و دنبال کردن اهداف تحصیلی و شغلی (46 درصد) را دشوار کرده است.

تایید بایدن

بر اساس ابزار پیگیری تایید رئیس جمهور FiveThirtyEight، 42.6 درصد از آمریکایی ها کار بایدن را به عنوان رئیس جمهور تایید می کنند، در حالی که 51.0 درصد مخالف هستند (میزان تایید خالص 8.4 درصد). در آن زمان هفته گذشته، 42.4 درصد نیز تایید و 51.8 درصد نیز مخالفت کردند (میزان تایید خالص 9.3- امتیاز). یک ماه پیش، بایدن دارای محبوبیت 42.8 درصد و رتبه عدم تایید 51.6 درصد (میزان تایید خالص منفی 8.7 امتیاز) بود.

بولتن عمومی

در نظرسنجی میانگین ما در مورد بولتن کنگره، جمهوری خواهان در حال حاضر 0.5 از دموکرات ها پیشی دارند درصد (به ترتیب 42.5 تا 43.0 درصد). یک هفته پیش، جمهوری خواهان با 0.6 درصد (به ترتیب 42.7 درصد تا 42.0 درصد) از دموکرات ها پیشی گرفتند. در زمان ماه گذشته، رای دهندگان دموکرات ها را با 1.1 امتیاز (43.1 درصد در مقابل 42.1 درصد) به جمهوری خواهان ترجیح دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن