چه چیزی را در دور بخش NFL تماشا کنیم

[ad_1] الیت هشت NFL این آخر هفته با پلی آف بخش و پس از یک دور نسبتاً آرام با کارت وایلد (ببخشید، کابو

توسط NEWSSALAM در 29 دی 1400
[ad_1]

الیت هشت NFL این آخر هفته با پلی آف بخش و پس از یک دور نسبتاً آرام با کارت وایلد (ببخشید، کابوی ها - گفتم) ملاقات خواهند کرد. نسبت فامیلی)، ما چند مسابقه تایتانیک داریم که منتظر آن هستیم. بذرهای شماره 1 در هر دو کنفرانس روز شنبه در عمل خواهند بود. مدافعان قهرمانی ادامه حرکت را در بعدازظهر یکشنبه تماشا خواهند کرد. و در نهایت، آخر هفته بعد از ظهر همان شب در یکی از بهترین دورهای بخش تا به حال به اوج خود می رسد.

برای هر یک از این بازی‌ها، به ترتیب زمانی، بیایید به آنچه که مدل پیش‌بینی Elo ما پیش‌رو می‌بیند، و همچنین اعدادی که می‌توانند هر تیمی را برنده شوند، بررسی کنیم.

شماره AFC 1 تنسی در مقابل شماره 4 سینسیناتی

16:30 ET شنبه، CBS

مورد علاقه الو: تنسی -4½ (66 درصد)

اجماع، وفاق خط وگاس: تنسی -3½

چرا تایتان ها مورد علاقه هستند: پس از خداحافظی در دور اول، نقض کنترل توپ توسط تنسی به بازی مقابل سینسیناتی باز می گردد - و این کار را با مدافع دریک هنری انجام می دهد، که انتظار می رود از مصدومیتی که در اواخر اکتبر دریافت کرد بازگردد. اگرچه ما معمولاً در مورد ارزش حامل های توپ شک داریم، حمله تایتان ها در هشت مسابقه ای که هنری انجام می دهد به طور متوسط ​​28.4 امتیاز در هر بازی است، اما در بقیه فصل معمولی فقط 21.3 امتیاز. دفاع هافبک سینسیناتی، که در رتبه چهاردهم در امتیازات افزوده شده تصحیح شده مورد انتظار (EPA) در هر بازی قرار دارد، احتمالا توسط هنری، داونتا فورمن و بقیه مهاجمان سریع تنسی مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. به طور مشابه، "نائب قهرمان" بنگال می‌تواند پس از کسب هشتمین امتیاز کل کوارتربک در برابر بازی درون‌بازی در فصل عادی، با بازی اکشن نان و کره تایتان‌ها مبارزه کند. و در حالی که تیتان‌ها در اکثر رتبه‌بندی‌های قدرت کلی کمی بهتر از بنگال‌ها هستند (اگر اصلاً پیشرفت کنند)، بزرگترین نیروی دفاعی تنسی - که در EPA در برابر یک پاس رتبه ششم را دارد - می‌تواند یک معمای دشوار باشد. جنایت سینسیناتی برای حل و فصل

چرا بنگالی ها می توانند ناامیدی را از بین ببرند: سینسیناتی حتی پس از گرفتن یک خط دروازه در اواخر بازی برای پایان دادن به لاس وگاس رایدرز از نظر آماری، هنوز هم در Elo و EPA تنها یک موقعیت از تنسی عقب تر است. این می تواند به همان اندازه با تایتان ها صحبت کند که با بنگالی ها. روی کاغذ، تنسی یکی از ضعیف‌ترین رتبه‌بندی‌ها در تاریخ پلی‌آف مدرن است، با دومین کمترین اختلاف امتیاز در بین هر تیم برتر از سال 1990. بنگال‌ها پاس فوق‌العاده‌ای دارند، جو بارو و جمار چیس با هم در اولین بازی قدرتمند خود در پلی آف ظاهر شدند، و نسخه قبلی بنگال‌های دوران بارو حتی تنسی را با نتیجه 31-20 در سال 2020 (آخرین دیدار آنها) شکست داد. برخلاف آن زمان، تایتان‌ها یک زمین خانگی در کنار خود دارند - آنها یکی از تنها چهار تیمی بودند که در فصل عادی 2021 در خانه 7-2 یا بهتر نتیجه گرفتند - اما تعداد دیگر در این دوئل کاملاً برابر است.

NFC № 1 گرین بی در مقابل شماره 6 سانفرانسیسکو

20:15 به وقت شرقی شنبه، فاکس

مورد علاقه الو: گرین بی -7½ (75 درصد)

اجماع، وفاق خط وگاس: گرین بی -6

چرا Packers مورد علاقه هستند: گرین بی یک برتری راحت 73 امتیازی نسبت به الو در برابر سانفرانسیسکو دارد و این برتری کامل است (یعنی اگر جیمی گاروپولو 49ers QB با صدمات شانه و انگشت شست او دچار مشکل نشود، او با آن مبارزه می کند). اگر نینرز نتوانند راهی برای کاهش سرعت آرون راجرز از گرین بی بیابند - که 20 تاچ داون، صفر قطع توپ، 275.6 یارد در هر بازی و یک امتیاز پرتاب کننده در هفت هفته گذشته داشته است، برای نینرز دشوار خواهد بود که این فاصله را کم کنند. فصل عادی 124.4 و بالاترین در لیگ 77.3 Total QBR. حتی پس از یک مدار کوتاه در حمله کابوی ها در هفته گذشته، نینرز تنها بیستمین دفاع پاس EPA هستند، بنابراین آنها باید دوباره بالای سر خود بازی کنند (و فشار 20 QB خود را برای فصل با یا بدون دفاع از Pro Bowl تکرار کنند. در کنار نیک بوزا، که ضربه مغزی یکشنبه را ترک کرد) تا راجرز را کنترل کند. و در طرف دیگر توپ، دفاع گرین بی کار خوبی انجام داد و بازی قدرتمند 49ers را در جریان پیروزی 30-28 پکرز در اواخر سپتامبر محدود کرد. صحبت از آن: تا پیروزی معجزه آسا در بازی با رهبری راجرز در پایان، این بازی یادآوری به سانفرانسیسکو بود که حذف این پکرها چقدر دشوار است. این ممکن است در حال حاضر حتی بیشتر از اوایل فصل صادق باشد، با توجه به استعدادهایی که گرین بی از لیست مصدومان بازگشته است.

چرا 49ها می توانند ناامیدی را نشان دهند: مانند همتایان خود در AFC، Packers با آمار اولیه کمتر چشمگیرتر از آنچه ما فکر می کنیم، شماره یک هستند. آنها سه بازی بیشتر از حد انتظار را از اختلاف امتیاز بردند که باعث شد گرین بی بیشترین اختلاف را بین رکورد واقعی و مورد انتظار هر تیم در این فصل لیگ داشته باشد. (بر اساس تفاوت در نتایج، گرین بی احتمالاً باید مانند سانفرانسیسکو 10-7 می بود.) و به همان اندازه که الو آنها را برای جمع آوری 39 برد برتر در فصل عادی NFL در سه سال گذشته دوست دارد، Packers مرتب هستند. خیلی نزدیک یا حتی پشت سانفرانسیسکو در سایر رتبه بندی های قدرت پیش بینی شده. بنابراین این اختلاف بزرگی نیست، به خصوص با توجه به اینکه قدرت تهاجمی 49ers (پنجمین حمله سریع EPA در لیگ) با بدترین ضعف دفاعی گرین بی (چهارمین بدترین سری D) مطابقت دارد. راهی که سن فران را به شکست تحریک می کند. پکرها در هر یک از سه بازی آخر پلی آف خود. (راجرز در بازی پلی آف خود در برابر نینرز 0-3، از جمله باخت در خانه در سال 2014، 0-3 است.) همه این عوامل نشان دهنده بازی نزدیکتر از آنچه از رکوردهای هر دو تیم انتظار داریم، هستند.

NFC № 2 تامپا بی در مقابل شماره 4 رام LA

15:00 ET یکشنبه، NBC

مورد علاقه الو: خلیج تامپا -5½ (68 درصد)

اجماع، وفاق خط وگاس: خلیج تامپا -3

چرا Buccaneers مورد علاقه هستند: پس از غلبه بر فیلادلفیا، مدافع عنوان قهرمانی سوپربول قبلاً در 8 مسابقه از 9 مسابقه اخیر خود پیروز شده است و میانگین امتیاز آن 11.9+ در هر بازی است. (اگر دو TD نامناسب فیلی در سه ماهه چهارم در روز یکشنبه نبود، بیشتر بود.) و همچنین کوارتربک شروع فوق العاده با تام بردی، که در رکورد QB Elo ما 70 امتیاز از متیو استافورد برتری دارد. بردی بیش از یک دهه است که در یک بازی تقسیمی شکست نخورده است و او یک ست تیز (امتیاز 115.2 پرتاب کننده) را در برابر ایگلز آغاز کرد تا از زمان اخراج تامپا توسط Saints در 19 دسامبر، به چهار بازی متوالی پایان دهد. درست مثل تیم سال گذشته، این باکس ها کاملاً محکم هستند. در پروفایل EPA مربوطه دو باشگاه، هیچ مرحله واضحی از بازی وجود ندارد که در آن لس آنجلس بتواند با استفاده از یکی از نقاط ضعف خلیج تامپا، باعث ناامیدی شود - یافتن آنها به سادگی دشوار است.

چرا برج حمل می تواند دلخوری را برطرف کند: با این حال، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر داشت که می‌تواند همه چیز را به سمت Rams هدایت کند. یکی از عناصر کلیدی در پیروزی 34-24 لس آنجلس بر باکس در هفته 3، جدایی عظیمی بود که جانشینان رامز دریافت کردند - شاید مهم ترین آن در مورد بمب 75 یاردی که استافورد درست بعد از نیمه تمام بر روی داشون جکسون انداخت. تا لس آنجلس دو تاچ داون پیش بیفتد. بر اساس NFL Next Gen Stats، 55.3 درصد از تلاش های استافورد در این بازی با ردیابی داده ها بسیار بالاتر از میانگین لیگ (42.6 درصد) به گیرنده های طبقه بندی شده به عنوان "باز" ​​یا "wide open" منتقل شده است. فراوانی معمول LA (45.6 درصد). ) و میانگین نرخ برای مخالفان Buccaneers (45.8 درصد). اگر کوپر کوپ، اودل بکهام جونیور و شرکت بتوانند دوباره آزاد شوند، استافورد می تواند یک روز دیگر در میدان داشته باشد. از سوی دیگر، دفاع رامز توانست برادی را با 26.7 درصد از سقوط خود تحت فشار بگذارد - بالاترین سطح فشاری که بردی در یک بازی فصل با آن مواجه است (و بسیار بالاتر از 16.6 درصد معمولش) درصد امسال). ترکیب آن با توجه شدید به دفاع، WR مایک ایوانز می‌تواند با تعداد کم‌تر تیم میزبان تامپا بی را جذب کند - ایوانز 9 تا از 29 پایان بردی و 117 یارد از 271 یارد او را در روز یکشنبه گزارش داد - و لس آنجلس می‌تواند این شانس را داشته باشد که سرعت بازی‌ها را کاهش دهد. نقض لیگ شماره 1 EPA، برای بقا و پیشرفت کافی است.

شماره 2 AFC کانزاس سیتی در مقابل شماره 3 بوفالو

18:30 ET یکشنبه، CBS

مورد علاقه الو: کانزاس سیتی -4½ (65 درصد)

اجماع، وفاق خط وگاس: کانزاس سیتی -2

چرا رئیس ها مورد علاقه هستند: مانند موقعیت پکرز در الو، کانزاس سیتی در رده بندی نسبت به بوفالو برتری دارد زیرا مدت طولانی تری در صدر بوده است. در هر فصل از دوران حرفه ای پاتریک ماهومز به عنوان یک بازیکن (بنابراین، به سال 2018 برمی گردیم)، کانزاس سیتی یا قهرمان AFC شده است - این کار را با هزینه بوفالو در سال گذشته انجام می دهد - یا در قلب وقت اضافه است. در مقایسه، جاش آلن و بیلز تجربه کوتاه تری از عظمت دارند. و همانطور که چیفز از کوارتر دوم یکشنبه شب به ما یادآوری کردند، آنها تیم کمیاب با قدرت آتش تهاجمی هستند که در یک بازی گلزنی با بوفالو همگام می شوند. شباهت‌ها با پلی‌آف‌های فصل گذشته واضح است: در آن زمان، مانند اکنون، بیل‌ها معتقد بودند که در همان سطح KC هستند، اما با پیشرفت بازی توسط چیف‌ها تحقیر شدند. کانزاس سیتی امسال نیز میزبان خواهد بود و بار دیگر معیاری خواهد بود که بوفالو باید با آن مقایسه شود تا رسماً خود را رهبر در مسابقات قهرمانی معرفی کند.

چرا صورتحساب ها می توانند خسته کننده باشند: از نظر آماری، بیل ها برای تبدیل شدن به بهترین تیم باقی مانده در پلی آف، حداقل بر اساس تقریباً هر رتبه ای که می توانید پیدا کنید، صعود کرده اند، که فقط بر فصل 2021 تمرکز دارد. در حالی که حمله بوفالو می تواند واجد شرایط باشد. اندکی به عنوان مثال، در پشت KC - EPA، روسای شماره 2 (پشت باکس) و بیل در شماره شماره وجود دارند. 4 (پشت از Packers) - دفاع بیلز به طور قابل توجهی بهتر از کانزاس سیتی است، حتی پس از تحولات دفاعی چیفز در میانه فصل. پاس بوفالو دی مخصوصاً برای حملات هوایی قدرتمند KC مناسب است، همانطور که توسط سرویس زشت 70.9 بیل ها که در بازی تیمی قبلی این فصل، بیل ها را از موهام اخراج کردند (پیروزی متقاعد کننده بوفالو با نتیجه 38-20 در استادیوم اروهد) نشان می دهد. اما چیفز ضربات دفاعی نشان ندادند تا ما فکر کنیم که آلن را حذف خواهند کرد - که لازم به ذکر است که در اولین بازی امتیاز 139.1 پرتاب کننده را به ثبت رساند. در نهایت، نوع نگاه شما به این تقابل تا حد زیادی به این بستگی دارد که چقدر به برتری آشکار بیل ها در اعداد در این فصل نسبت به سایر عوامل مانند مقایسه ساده بردها و باخت ها، برتری زمین خانگی و رکوردهای قبلی اهمیت می دهید. هر اتفاقی که بیفتد، به نظر یکی از بهترین بازی‌های بخش‌بندی تا کنون است. از سال 1969، تنها 12 بازی در دور تقسیمی دارای میانگین هارمونیک بالاتری بین امتیازات قبل از بازی الو بوده است.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی NFL.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن