یک سال بعد، میزان محبوبیت بایدن با مشکل مواجه شد - تنها میزان محبوبیت ترامپ کمتر بود

[ad_1] به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید. هفته آینده بایدن به ریاست جمهوری یک ساله

توسط NEWSSALAM در 24 دی 1400
[ad_1]

به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید.

هفته آینده بایدن به ریاست جمهوری یک ساله خود برسد. در حالی که بایدن دستاوردهای قابل توجهی را در این مدت شاهد بوده است، مانند تصویب بسته امدادی 1.9 تریلیون دلاری برای مقابله با کرونا و 1.2 تریلیون دلار معامله زیرساختی دوجانبه، چالش‌های دیگری بر این دستاوردها سایه انداخته است: شاید مهم‌تر از همه، همه‌گیری COVID-19 باشد. فروکش نکرده است. آخرین جهش در ویروس، نوع بسیار مسری omicron، منجر به جهش در موارد و همچنین ادامه عدم اطمینان اقتصادی، تورم و مشکلات زنجیره تامین شده است. دموکرات‌ها همچنین در حال تلاش برای تصویب بخش‌های کلیدی دستور کار قانونی بایدن هستند، از جمله طرح بلندپروازانه 1.75 تریلیون دلاری هزینه‌های اجتماعی و قانون حقوق رای که با قوانین مصوب 2021 توسط مجالس ایالتی تحت کنترل جمهوری‌خواهان مخالفت می‌کند، که رأی‌گیری را دشوارتر و دخالت در انتخابات را آسان‌تر می‌کند. .

درک اینکه چگونه همه اینها بر رتبه تایید کار بایدن تأثیر می گذارد دشوار است، اما به طور کلی، عموم مردم ناراضی هستند. و این مدتی است که محبوبیت بایدن برای نزدیک به سه ماه در پایین ترین سطح 40 بوده است، به گفته رئیس ردیابی، حدود 42 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر کار او را تایید می کنند و 51 درصد مخالف هستند. FiveThirtyEight برای تایید.

با نگاهی به روسای جمهور اخیر، این پیشرفت به ویژه برای بایدن نگران کننده است، زیرا او دومین پایین ترین میزان محبوبیت را در بین هر رئیس جمهور در یک سال دارد. تنها دونالد ترامپ که محبوبیت او بالای 30 بود، رتبه پایین تری داشت.

با این حال، به نوعی، این واقعیت که رتبه بایدن کاهش یافته است چندان تعجب آور نیست. اکثر روسای جمهور زمانی که رتبه آنها بالا می رود اما به مرور زمان کاهش می یابد، دوره ای به نام "دوره ماه عسل" دارند. محبوبیت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، بسیار بیشتر از بایدن در زمان روی کار آمدن او بود (68 درصد در مقابل 53 درصد)، اما محبوبیت اوباما نیز به طور پیوسته کاهش یافته و پس از حدود یک سال پست به زیر 50 درصد رسیده است. با این حال، همیشه به این سادگی نیست: رتبه تایید رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش برای اولین سال پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر افزایش یافت.

در محیط سیاسی به شدت قطبی شده ما، تصور همان تأثیر «جمع آوری پرچم» دشوار است - به عنوان مثال، همه گیری ویروس کرونا چنین نبود. و با این حال، همانطور که محبوبیت رئیس جمهور سابق بیل کلینتون نشان داد، روسای جمهور من میتوانم پس از لغزش قابل توجه بهبود را مشاهده کنید. چند چیز فقط باید کار کند - در مورد کلینتون، احساسات عمومی در مورد اقتصاد بهبود یافته است، که حداقل برای مدتی به بهبود تعداد او کمک کرده است.

با این حال، بایدن احتمالاً باید در زمینه‌هایی که مدت‌ها مانع از ارتقای رتبه‌اش در دولت او شده است، پیشرفت کند. رتبه بایدن در آگوست گذشته پس از تصرف کابل در افغانستان توسط طالبان در بحبوحه خروج نیروهای آمریکایی به شدت کاهش یافت، اما این نیز با گسترش گزینه دلتا در ایالات متحده همزمان شد. علاوه بر این، پیش از تابستان گذشته، گمانه‌زنی‌هایی درباره شکاف در حمایت از بایدن در میان تقریباً همه گروه‌های آمریکایی، به‌ویژه مستقل‌ها و لاتین تبارها وجود داشت.

با این حال، بزرگترین مشکل بایدن ممکن است کنار آمدن او با همه گیری ویروس کرونا باشد. اگرچه این زمانی یکی از جدی ترین مشکلات بایدن بود، اما افکار عمومی مدام در حال بدتر شدن مدیریت بحران او هستند. در واقع، با توجه به ابزار ردیابی تایید کروناویروس رئیس جمهور FiveThirtyEight، رتبه تایید بایدن برای کووید-19 برای اولین بار در اوایل این هفته به زیر رتبه عدم تایید وی رسید.

در مواجهه با پرش Omicron، بسیاری از آمریکایی‌ها اکنون حتی بدبین‌تر از این هستند که همه‌گیری به زودی پایان خواهد یافت. بسیاری از ایالت‌ها و جوامع نیز سیاست‌های فاصله‌گذاری اجتماعی COVID-19، مانند دستورات ماسک و آموزش از راه دور را احیا کرده‌اند، که طبق تحقیقات، موارد اخیر باعث خوشحالی افراد کمی شده است. نگرانی های اقتصادی تا حد زیادی با نگرانی های COVID-19، به ویژه تورم که از اوایل دهه 1980 به بالاترین حد خود رسیده است، همسو است. اگرچه نرخ فعلی به اندازه آن زمان بالا نیست، اما تداوم تورم به طور قابل توجهی قیمت کالاهای کلیدی مانند غذا و گاز را افزایش داده است. مطالعات تأییدیه ریاست جمهوری نشان داده است که تورم اغلب موقعیت رئیس جمهور را بدتر می کند، بنابراین احتمالاً در اینجا نیز عاملی برای بایدن است.

ممکن است برخی از این شرایط بهبود یابد - همه‌گیری ویروس کرونا بارها و بارها به ما نشان می‌دهد که مسیر آن اغلب غیرقابل پیش‌بینی است. اما هر تغییری احتمالا زمان بر است و در کوتاه مدت چیزهای مثبت زیادی برای بایدن وجود ندارد. دستور کار قانونگذاری دموکرات ها تا حد زیادی ناشناخته است، و در حال حاضر هم برنامه هزینه های اجتماعی آنها و هم سرکوب حق رای وظایف پیچیده ای به نظر می رسد. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که تصویب هر قانونی وجهه بایدن را افزایش دهد - به هر حال، از زمان امضای بسته زیرساختی دو حزبی در ماه نوامبر تقریباً هیچ تغییری در میزان محبوبیت او ایجاد نشده است - اما این واقعیت که دموکرات‌ها در حوزه قانونگذاری حضور دارند. مدل منجر به توجه منفی بسیاری از رسانه ها شد.

اینکه چه مقدار از این تحت کنترل بایدن است مشخص نیست. برخی از تورم ممکن است اجتناب ناپذیر بوده باشد زیرا اقتصاد پس از همه گیری سال 2020 دوباره حرکت می کند. و بسیاری از آمریکایی ها از واکسینه شدن خودداری می کنند و این امر گزینه جدیدی را برای از بین بردن بیشتر جمعیت آسان تر می کند. اما به عنوان رئیس جمهور، پول با بایدن متوقف می شود. دولت احتمالا نیاز داشت که برای موج های جدید ویروس کرونا آمادگی بهتری داشته باشد و این آزمایش ها را برای عموم در دسترس تر کند. و به عنوان رهبر حزب خود، برنامه قانونگذاری که دموکرات ها گاهی دنبال کرده اند تا حدی به او بستگی دارد، از جمله تصویب قانون حق رأی با حمایت دموکرات ها کاملاً اما غیرممکن است. یک سال بعد، عموم مردم از عملکرد او و وضعیت کشور ناراضی هستند و این تنها در صورتی تغییر می کند که کووید-19 کنار رود و اعتماد اقتصادی بازگردانده شود.

نیش های دیگر پرسشنامه

  • مرکز کنترل بیماری اخیراً دستورالعمل‌های قرنطینه برای COVID-19 را از 10 روز به 5 روز کاهش داده است، تا زمانی که افراد مبتلا بدون علامت باشند. علیرغم برخی واکنش‌های متخصصان پزشکی، مطالعه جدیدی توسط Morning Consult نشان داد که 53 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده با تصمیم CDC موافق هستند. با این حال، جالب است که آنهایی که در معرض خطر کمتر مرگ ناشی از COVID-19 هستند - زنان و جوانان 18 تا 34 ساله - کمتر از مردان از این تصمیم حمایت می کنند (هر کدام 47 درصد). و بزرگسالان 65 سال و بالاتر (61 درصد و 58 درصد). درصد، به ترتیب). این نظرسنجی همچنین به شدت در مورد درآمد خانوار تقسیم شد: کمتر از نیمی (48 درصد) از کسانی که کمتر از 50000 دلار در سال درآمد داشتند از این تصمیم حمایت کردند، بسیار کمتر از کسانی که 100000 دلار یا بیشتر درآمد دارند.
  • یکی از پیشرفت‌های مثبت این همه‌گیری این است که خدمات بهداشتی از راه دور به‌ویژه برای سالمندان گسترش یافته است. طبق نظرسنجی اخیر Associated Press-NORC، 62 درصد از بزرگسالان 50 ساله و بالاتر می گویند که از زمان شروع همه گیری از خدمات بهداشتی استفاده کرده اند. این افزایش شدید در استفاده قبل از همه گیری - و حتی از چند ماه اول همه گیری است. طبق نظرسنجی دانشگاه میشیگان در آگوست 2020، در ماه مه 2019، تنها 4 درصد از بزرگسالان 50 تا 80 ساله از خدمات بهداشتی از راه دور استفاده می کردند، اما در سال 2020، 26 درصد از این گروه سنی بین ماه مارس و ژوئن همان سال از سلامت از راه دور استفاده می کردند. اما نابرابری ها هنوز هم باقی مانده اند، تقریباً از هر پنج نفر از افراد بالای 65 سال و افراد بالای 50 سال بدون تحصیلات عالی، یکی از آنها ناآگاهی از فناوری را به عنوان "دلیل اصلی" برای جستجوی خدمات شخصی ذکر می کنند.
  • این فقط آمریکایی های مسن تر نیستند که دنیای دیجیتال را شگفت انگیز می دانند. آمریکایی ها در نگرانی خود برای حفظ حریم خصوصی دیجیتال متحد هستند - و در احساسشان که کنترل زیادی روی آن ندارند. بر اساس نظرسنجی اخیر Ipsos، 70 درصد از آمریکایی ها اکنون کنترل افرادی که به اطلاعات شخصی آنها آنلاین دسترسی دارند دشوارتر است.
  • بر اساس مطالعه اخیر Morning Consult، اروپایی ها عموما از دخالت ایالات متحده در گفتگوهای دیپلماتیک با روسیه برای کمک به جلوگیری از بحران اوکراین حمایت می کنند، اما کمتر مطمئن هستند که خطر حمله روسیه را کاهش دهد. در واقع، کمتر از 50 درصد از کشورهای مورد بررسی (روسیه، آلمان، فرانسه، بریتانیا، کانادا و ایالات متحده) معتقدند که افزایش روابط دیپلماتیک بین روسیه و ایالات متحده احتمال حمله روسیه به اوکراین را کاهش می دهد. با این حال، رویکرد دیپلماتیک همچنان محبوب ترین گزینه در میان کشورهای مورد بررسی است، از جمله ایالات متحده، که در آن حمایت از دیپلماسی در کمترین میزان با 34 درصد است.
  • اگرچه آمریکایی‌ها هنوز متخصصان پزشکی را پرستاران، پزشکان و داروسازان به‌عنوان برخی از صادق‌ترین و با اخلاق‌ترین کارگران می‌دانند، مطالعه اخیر گالوپ نشان می‌دهد که شتاب محبوبیت آنها پس از همه‌گیری ممکن است کمرنگ شود. بین سال‌های 2020 و 2021، امتیاز صداقت و اخلاق برای پرستاران و داروسازان 8 درصد و برای پزشکان 10 درصد کاهش یافته است. اما چشمگیرترین افت شدید موافقت جمهوری خواهان برای ارتش است. رتبه جمهوری خواهان برای افسران نظامی در طول تاریخ حدود 20 امتیاز بیشتر از دموکرات ها بوده است، اما رتبه جمهوری خواهان از سال 2017 تا کنون 17 امتیاز کاهش یافته است، به این معنی که آنها اکنون فقط 8 امتیاز افسران ارتش را ارزیابی می کنند.

تایید بایدن

بر اساس ابزار ردیابی تایید رئیس جمهور FiveThirtyEight، 42.3٪ از آمریکایی ها کار بایدن را به عنوان رئیس جمهور تایید می کنند، در حالی که 51.4٪ مخالف هستند (امتیاز تایید خالص -9.1). در آن زمان هفته گذشته، 42.9 درصد تایید و 51.7 درصد مخالفت کردند (امتیاز تایید خالص 8.8- امتیاز). یک ماه پیش، بایدن دارای رتبه محبوبیت 43.1 درصدی و رتبه عدم تایید 50.7 درصدی بود که رتبه خالص تایید آن 7.6- امتیاز بود.

بولتن عمومی

در میانگین نظرسنجی های ما در انتخابات عمومی کنگره، جمهوری خواهان در حال حاضر با 0.6 درصد (42.4 درصد به 41.8 درصد) پیشتاز هستند. یک هفته پیش، جمهوری خواهان با 0.5 امتیاز (42.4 درصد در مقابل 41.9 درصد) از دموکرات ها پیشی گرفتند. در آن زمان ماه گذشته، رای دهندگان جمهوری خواهان را با 1.0 امتیاز (43.0 درصد در مقابل 42.0 درصد) ترجیح دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن