13 بهترین درمان خانگی برای انزال زودرس

نگرانی های جنسی، از جمله انزال زودرس، نسبتاً رایج است.   انزال زودرس زمانی اتفاق می افتد که فردی که آلت

توسط NEWSSALAM در 16 شهریور 1401

نگرانی های جنسی، از جمله انزال زودرس، نسبتاً رایج است.

 

انزال زودرس زمانی اتفاق می افتد که فردی که آلت تناسلی دارد قبل از اینکه خودش یا شریک زندگی اش بخواهد در طول رابطه جنسی اوج می گیرد. افرادی که با انزال زودرس سر و کار دارند، قبل یا مستقیماً بعد از دخول به ارگاسم می رسند و معمولاً نمی توانند انزال را به تاخیر بیندازند.

 

این وضعیت می تواند منجر به ناامیدی و اضطراب شود. برخی از افراد مبتلا به انزال زودرس ممکن است در نتیجه از رابطه جنسی اجتناب کنند. اما درمان هایی وجود دارد که می تواند کمک کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های خانگی و گزینه های درمانی طبیعی برای انزال زودرس، وب سایت healthline-pt مراجعه کنید.

 

محصولات موضعی برای انزال زودرس

دستمال مرطوب زود انزالی

دستمال مرطوب انزالی زودرس با کاهش حس در نوک آلت تناسلی کار می کند. این دستمال مرطوب حاوی بنزوکائین است، یک بی حس کننده موضعی که کانال های سدیمی را که باعث ایجاد حس در آلت تناسلی می شوند، مسدود می کند.

 

یک مطالعه کوچک در سال 2017 نشان داد شرکت‌کنندگانی که حداقل به مدت 2 ماه از این دستمال‌ها استفاده می‌کردند، ناراحتی کمتری در رابطه با مقاربت داشتند. اکثر شرکت کنندگان همچنین پس از مدت زمان 2 دقیقه ای که نمونه ای از انزال زودرس است، به خوبی انزال کردند.

 

شرکت‌کنندگان در مطالعه همچنین گزارش دادند که دستمال‌ها به خوبی تحمل می‌شوند (یعنی بدون عوارض جانبی سنگین). اما حتما قبل از استفاده از این دستمال مرطوب بنزوکائین با پزشک خود صحبت کنید، زیرا بی حسی موضعی می تواند عوارض جانبی جدی تری در افراد خاص ایجاد کند.

 

کرم های موضعی

مانند دستمال مرطوب زود انزالی، بسیاری از کرم‌های بی‌حس کننده موضعی بدون نسخه حاوی یک عامل بی‌حس‌کننده هستند که می‌تواند با کاهش حس و به تاخیر انداختن اوج انزال، زود انزالی را درمان کند. کرم را 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی خود بمالید تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

 

یک بررسی در سال 2017 نشان داد که کرم‌های موضعی به افزایش چند دقیقه زمان انزال کمک می‌کنند. اگرچه کرم‌های بی‌حس کننده معمولاً به خوبی تحمل می‌شوند، می‌توانند باعث موارد زیر شوند:

 

درد خفیف

احساس سوزش خفیف

کاهش میل جنسی

از دست دادن موقت حساسیت

با پزشک خود در مورد کرم موضعی مناسب برای چنین ناحیه حساسی صحبت کنید.

 

اسپری لیدوکائین

مانند کرم های موضعی، اسپری لیدوکائین می تواند با حساسیت زدایی آلت تناسلی و کاهش حساسیت به درمان انزال زودرس کمک کند.

 

افراد باید تقریباً 15 دقیقه قبل از sexTrusted Source از اسپری استفاده کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. عوارض جانبی بالقوه شناخته شده شامل از دست دادن حساسیت موقت و برخی مشکلات در حفظ نعوظ به مدت 15 دقیقه قبل از مقاربت است.

 

کاندوم های "Climax Control".

به طور کلی، کاندوم می تواند حساسیت را کاهش دهد و شما را از انزال زودهنگام باز دارد. اما کاندوم‌های کنترل اوج نیز وجود دارد که یا از مواد لاتکس ضخیم‌تر ساخته شده‌اند یا حاوی یک عامل بی‌حس‌کننده برای به تاخیر انداختن اوج هستند.

 

مکمل های انزال زودرس

 

 

روی نه تنها از ایمنی سالم و رشد سلولی حمایت می کند، بلکه ماده معدنی ضروری ممکن است به تولید تستوسترون نیز کمک کند، که در برخی موارد ممکن است به انزال زودرس کمک کند.

 

روی یکی از درمان های طبیعی برای مردانی است که با کاهش تستوسترون زندگی می کنند. اگرچه همیشه در هر مورد کافی نیست، 220 میلی گرم سولفات روی، دو بار در روز، طی 1 تا 4 ماه، اغلب توصیه می شود.

 

مهم است که توجه داشته باشید که بیشتر همیشه بهتر نیست، به خصوص با مکمل ها. مصرف بیش از حد روی ممکن است باعث شود:

 

حالت تهوع

استفراغ

اسهال

آسیب کلیه و معده

طعم فلزی در دهان شما

داروی گیاهی آیورودا

آیورودا سیستم درمانی سنتی هند است. برای درمان همه چیز از دیابت گرفته تا التهاب به هزاران گیاه دارویی متکی است.

 

برخی از داروهای آیورودا مانند کانچ بیج، کامینی ویدروان راس و یاوانامریت واتی، زمانی که به شکل کپسول دو بار در روز با آب ولرم مصرف شوند، انزال زودرس را درمان می کنند. طب آیورودا نیز در تلاش برای درمان اختلال نعوظ استفاده شده است.

 

یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که مردانی که از طب آیورودا استفاده می‌کردند، مدت زمان انزال را در طول رابطه جنسی افزایش اندکی مشاهده کردند. عوارض جانبی بالقوه شناخته شده عبارتند از:

 

دل درد

سرگیجه

درد خفیف

کاهش میل جنسی

قبل از افزودن هر گونه گیاه یا مکمل اضافی به رژیم غذایی خود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید. آنها ممکن است بر سایر داروهایی که مصرف می کنید تأثیر بگذارند و ممکن است برای همه توصیه نشود.

 

داروی گیاهی چینی

یک دوز هفتگی یا روزانه از داروهای گیاهی چینی - به ویژه، قرص Yimusake یا قرص Qilin - ممکن است انزال زودرس را با تقویت قوای جنسی و بهبود انرژی درمان کند.

 

آن مطالعه در سال 2017 همچنین نشان داد که انواع مختلف داروهای گیاهی چینی می توانند زمان انزال را حدود 2 دقیقه افزایش دهند. عوارض جانبی بالقوه شناخته شده عبارتند از:

 

دل درد

سرگیجه

درد خفیف

مجدداً، قبل از افزودن هر گونه گیاه یا مکمل اضافی به رژیم غذایی خود، حتماً با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

 

درمان های خانگی برای زود انزالی

تغییرات رژیم غذایی

طبق تحقیقات، علاوه بر روی، منیزیم نیز در سلامت جنسی شما نقش دارد و ممکن است در انزال زودرس نقش داشته باشد.

 

گنجاندن غذاهای غنی از روی و منیزیم در رژیم غذایی شما ممکن است به افزایش زمان مصرف آن کمک کند.

شما به اوج می رسید. آن غذاها عبارتند از:

 

صدف ها

دانه کدو تنبل

سویا

ماست

اسفناج

غلات جوانه گندم

بادام ها

لوبیا قرمز

نخود

دانه های کنجد

گوشت گاو و بره

شکلات تلخ

سیر

نخود فرنگی

 

منبع: alimentos que melhoram a ereçao

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن