آموزش زبان انگلیسی برای رشد کسب و کار شما

زبان نیو یادگیری زبان انگلیسی برای برجسته شدن در بازار کار؟ ایده عالی این یکی از دلایل بسیار عالی برای یادگیری

توسط مدیر سایت در 28 خرداد 1402

زبان نیو یادگیری زبان انگلیسی برای برجسته شدن در بازار کار؟ ایده عالی این یکی از دلایل بسیار عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است و یک هدف دست یافتنی است.

از تحت تاثیر قرار دادن در مصاحبه انگلیسی گرفته تا یادگیری نحوه صحبت کردن در جلسات، دوره آموزشی انگلیسی کسب و کار آنلاین ما شما را با اصول اولیه آشنا می کند.
استاد انگلیسی کسب و کار، 1 سناریوی حرفه ای در یک زمان
فرآیند درخواست شغل

درخواست کار در یک شرکت انگلیسی زبان؟ دوره آنلاین ما به شما کمک می‌کند واژگان انگلیسی تجاری را که برای به‌روزرسانی رزومه خود، درخواست شغل آنلاین، و پاسخگویی به سؤالات مصاحبه انگلیسی با رنگ‌آمیزی نیاز دارید، یاد بگیرید.

و وقتی در حرفه خود پیشرفت می کنید، مدیر استخدام می شوید، اما هنوز هم می خواهید کمی در مورد زبان انگلیسی خود کمک کنید؟ ما شما را برای آن نیز تحت پوشش قرار داده ایم. ما به شما کمک می کنیم کلمات مناسب  برای نوشتن آگهی شغلی خود و سوالات مناسب برای پرسیدن از داوطلبان در مرحله مصاحبه پیدا کنید.
بحث اداری

به نحوه هدایت مکالمات در دفتر، چه در یک فضای فیزیکی و چه از راه دور، مسلط شوید. کلمات و عبارات انگلیسی تجاری را برای توصیف نقش خود انتخاب کنید، بخش های مختلف را نام ببرید و در مورد ساختار شرکت صحبت کنید.

به علاوه، عبارات مفیدی را یاد بگیرید که طرح‌ها را پیشنهاد می‌کنند و بحث‌ها را شروع می‌کنند.
تماس ها و جلسات

فرقی نمی‌کند رهبر باشید یا شرکت‌کننده، وقتی به زبان مادری خود صحبت نمی‌کنید، جلسات می‌توانند مکان‌های ترسناکی باشند. با یادگیری واژگان جلسات کاری، پوشش دادن همه چیز از رزرو اتاق گرفته تا بررسی در دسترس بودن همه، به علاوه اینکه چگونه (مودبانه!) صدای خود را به گوش دیگران برسانید، بر هر ترسی غلبه کنید.

در مورد برقراری و دریافت تماس یا گفتگوی عمیق با مدیر خود؟  zabannew  در درس‌های انگلیسی تجاری ما که مشاوره در مورد برخوردهای تلفنی، طرح مسائل دشوار و بحث در مورد عملکرد خود را پوشش می‌دهد، استفاده کنید.
ایمیل های تجاری

نوشتن یک ایمیل حرفه ای به زبان انگلیسی می تواند امتحان نهایی مهارت های نوشتاری شما باشد. با یادگیری عبارات متداول و بهترین روش در قالب‌بندی ایمیل تجاری به زبان انگلیسی - از آدرس صحیح تا ثبت نام، آن را با رنگ‌های پر رنگ منتقل کنید.
کامپیوتر و فناوری اطلاعات

هیچ دوره آنلاین یادگیری نحوه برقراری ارتباط در یک تجارت انگلیسی زبان بدون یک کتاب عبارات متمرکز بر فناوری کامل نخواهد بود. اصول اولیه زندگی کاری روزانه، از تجهیزات کامپیوتری گرفته تا برنامه های کامپیوتری رایج را به خاطر بسپارید.
واژگان تجاری انگلیسی مخصوص صنعت را بیاموزید
صنعت     موضوعات
انگلیسی برای مراقبت از مشتری     باز کردن و بستن یک تعامل خدمات مشتری، از طریق تلفن یا از طریق ایمیل،
شناسایی و سپس بررسی مشکل مشتری
انگلیسی برای مهندسی نرم افزار     یادگیری نام برای نقش های مختلف در مهندسی نرم افزار (یعنی دانشمند داده، مهندس باطن و غیره)
بحث در مورد کد و رفع اشکال
3 نکته در مورد صحبت کردن با اعتماد به نفس در محل کار

یادگیری زبان انگلیسی در 10 دقیقه در روز
1. با 10 دقیقه شروع کنید

با امتحان کردن اولین درس آنلاین انگلیسی خود به صورت رایگان، یاد بگیرید که چگونه در محل کار روان و با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنید . تحقیقات ما نشان می دهد که مطالعه در تکه های 10 دقیقه ای و به اندازه لقمه بهترین است.

پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی خود را دنبال کنید
2. پیشرفت خود را پیگیری کنید

با ثبت سابقه پیشرفت در زبان انگلیسی تجاری خود انگیزه خود را حفظ کنید. از ابزارهایی مانند برنامه مطالعه ما برای ردیابی مواردی مانند نمره روان و کلماتی که در برابر اهداف خود یاد گرفته اید استفاده کنید.

هنگام یادگیری از اشتباه کردن در زبان انگلیسی نترسید
3. اشتباهات زیادی انجام دهید

اشتباه کردن و یادگیری از آنها واقعاً بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است! خیلی خجالتی هستید که در محل کار اشتباه کنید؟ با ویژگی مکالمات برنامه ما، انگلیسی گفتاری خود را در یک فضای امن آزمایش کنید - و با بازخورد آن را بهبود بخشید .

منبع : https://zabannew.ir/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن