Pensacola اولین فردی منجمد کاستارد & Steakburgers باز این سقوط

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020فردی را منجمد کاستارد & St

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

فردی را منجمد کاستارد & Steakburgers در راه خود را به پنساکولا.

این نوامبر کانزاس مبتنی بر سریع-بازی گاه به گاه رستوران های زنجیره ای حرکت خواهد کرد و به 3,112 فوت مربع ساختمان در 9002 Pensacola بلوار. از ایالات متحده 29. این محل درست در شمال Pensacola بلوار خارج شده و Palafox مربع مرکز خرید و درست در جنوب شرق و نه مایل جاده.

"ما می خواهم به می گویند ما یک ترکیب خوب بین یک سرویس کامل رستوران و فست فود محل" گفت: Pensacola صاحب حق رای دادن Gary Grewe که او نیز اجرا می شود freddy's مکان در برادنتون Ocala و ساراسوتا. "آیتم های منو at freddy's پخته شده به سفارش و تازه خدمت در عرض چند دقیقه."

►افتتاح دوشنبه: باغ دادگاه مواد غذایی باز در Palafox شنبه با سه airsteam مواد غذایی تریلر

►به زودی: پل پیتزا, شرکت, جدید وانت و تحویل نقطه باز به زودی در Perdido کلیدی

رستوران بهترین و شناخته شده برای آن پخته شده و به منظور steakburgers وین گوشت سگ و بند کفش سیب زمینی سرخ کرده به عنوان به خوبی به عنوان دسر رفتار های آماده با شکلات یا وانیل منجمد کاستارد که freddy's چرخ در طول روز در هر رستوران.

"خانواده-فضای دوستانه در پنساکولا و همچنین نزدیکی به بسیاری از های مختلف کسب و کار خرده فروشی و رستوران ها در ایالات متحده 29, باعث می شود این منطقه بزرگ توقف بعدی برای freddy's," Grewe اضافه شده است.

فردی بود که شرکت تاسیس در سال 2002 توسط اسکات Redler و بیل و سفت سیمون در Wichita, Kansas. در حال حاضر وجود دارد بیش از 375 مکان در سراسر 32 متحده است.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن