بن Hallock برنده 2nd متوالی Cutino جایزه

در شنبه اشتباه junior بن Hallock برنده 2020 Peter J. Cutino جایزه برای دومین فصل متوالی. این جایزه که سالانه ب

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

در شنبه اشتباه junior بن Hallock برنده 2020 Peter J. Cutino جایزه برای دومین فصل متوالی. این جایزه که سالانه به این کشور بالا دانشگاهی واترپلو بازیکن.

بدون زنان Cutino برنده انتخاب شد در سال 2020 به این دلیل که زنان فصل لغو شد با توجه به COVID-19. 2019 برنده شد و سپس-junior Makenzie فیشر از دانشگاه استنفورد; او در حال حاضر در مرخصی به آموزش با تیم ایالات متحده آمریکا است.

Hallock تنها پنجم نر بازیکن را به نفع خود Cutino جایزه چندین بار دوم کاردینال بازیکن به انجام این کار. تونی Azevado '04 برنده این جایزه در چهار فصل متوالی از 2001-04.

دیگر 2020 نامزد بودند لوقا Pavillard از دانشگاه آرام و رد Joksimovic از Bucknell University.

این استودیو سیتی کالیفرنیا بومی رهبری کاردینال با 73 اهداف و نقش تعیین کننده ای در این تیم تلاش خود را برای اولین بار NCAA عنوان قهرمانی از سال 2002. بازی در نیمه نهایی در برابر دفاع از قهرمان USC — که ضرب و شتم استنفورد 14-12 در سال 2018 ملی قهرمانی در اوری مرکز آبزیان — Hallock به ثمر رساند کلید هدف نهایی در سوم مرگ ناگهانی اضافه کاری به ارسال کاردینال به خود 22nd, NCAA نهایی در مدرسه تاریخ است. روز بعد او سه گل در مقابل شماره 5 و اقیانوس آرام در NCAA نهایی کمک کرد بلند استنفورد مردان به خود, 11th, NCAA عنوان به مناسبت پنجمین مستقیم دهه است که در آن واترپلو تیم موفق به کسب حداقل یک NCAA عنوان.

Hallock به دست آورد تا یک لیست قابل توجه از افتخارات و جوایز خود را بیش از سه سال در مزرعه برنده Cutino جایزه به عنوان به خوبی به عنوان ACWPC ملی بازیکن سال و MPSF بازیکن از جوایز سال پس از 2018 و 2019 فصل است. او نیز به نام ACWPC اول تیم آمریکایی و همه MPSF برای سه مستقیم فصل برنده MPSF تازه وارد در سال 2017 پس از ساخت یک تاثیر فوری به عنوان یک دانشجوی سال اول.

اقتصاد عمده که دارای یک تحسین 3.544 معدل شناخته شده برای خود دانشگاهی دلاوری درآمد ACWPC همه علمی و MPSF همه-علمی محقق-ورزشکار recognitions برای سه مستقیم فصل نیز هست.

پیشرو کاردینال بیش از سه فصل در مزرعه با 56 و 65 و 73 اهداف در هر سال به ترتيب خود را 194 اهداف شغلی تعداد رتبه هشت در استنفورد تاریخ است. اگر چه بارها و بارها در مواجهه با دو و سه-تیم Hallock به ثمر رساند اهداف متعدد در 18 از 22 مسابقات پیشرو در این تیم به یک ستاره 21-2 رکورد به طور کلی.

او همچنین به نمایندگی از ایالات متحده در سال 2016 بازی های المپیک در ریو دو ژانیرو که در آن او با بازی در تمام پنج بازی در المپیک است. به عنوان یکی از جوانترین اعضای ارشد ایالات متحده آمریکا, تیم ملی, او یکی از چهار کاردینال واترپلو ورزشکاران که در زمان برگ عدم حضور پس از NCAA عنوان در دسامبر 2019 به تمرکز بر روی آموزش برای بازی های المپیک 2020 در توکیو. به تعویق افتادن بازی های المپیک تا ژوئیه 2021 همراه با کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارش است و پیچیده آموزشی و علمی, چشم انداز, اما Hallock و هم تیمی ماندن امیدوار و در ادامه به بهترین نتیجه را از این وضعیت دشوار که در آن آنها قرار داده شده اند با توجه به COVID-19.

تماس با صوفیه Scekic در sscekic 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن