بتسی DeVos' Title IX سیاست طلسم مشکل — آن را از من

در مه 6, آموزش و پرورش, وزیر بتسی DeVos منتشر جارو مجموعه ای از سیاست های تدوین در قانون راه دانشگاه می توانید

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

در مه 6, آموزش و پرورش, وزیر بتسی DeVos منتشر جارو مجموعه ای از سیاست های تدوین در قانون راه دانشگاه می توانید به پاسخ و بررسی عنوان IX سوء رفتار جنسی اتهامات. بسیاری از تغییرات ابطال راهنمایی های قبلی صادر شده توسط دولت اوباما شده اند و به طور گسترده ای محکوم کرد توسط قربانیان حقوق گروه و دانشگاه خود را به عنوان گرایش به سمت متهم و غیرقابل اجرا و یکی از اندازه متناسب با تمام.

استنفورد را به سرعت انطباق با این تغییر در عنوان IX سیاست قبل از این مقررات را به اثر در تاریخ 14 اوت. در اخیر, ایمیل, شهردار Persis Drell ذکر یک پاسخ رسمی توسط انجمن دانشگاه های آمریکا که دانشگاه استنفورد یک عضو نهاد. پاسخ از دانشگاه boils پایین به سه شاخک های اصلی: قوانین تجاوز دانشگاه استقلال به رسیدگی انضباطی روش نیروی Title IX دفاتر برای تبدیل شدن به نيمه نهادهای قضایی و تاثیر ناگواری بر بازماندگان کسانی که مایل به جلو آمده و با ادعا می کند در برابر دانشجویان و اعضای هیئت علمی.

بیشتر نگران کننده است این ظلم و ستم از DeVos' سیاست های جدید. به طور خاص مورد نیاز برای یک زندگی cross-examination از هر دو طرف نشان دهنده روشن تلاش برای ارعاب بازماندگان. تلفات عاطفی رو یک متجاوز است چشم انداز وحشتناک — وجود دارد هیچ دلیلی برای تبدیل حرفه ای انجام تحقیقات قضایی عینک. در حالی که من شخصا نمی تواند صحبت می کنند به تجربه یک قربانی تجاوز جنسی یا آزار و اذیت این سال من درگیر این مسئله در راه من هرگز پیش بینی شده است. من در برابر DeVos " قوانین حتی اگر آنها طراحی شده اند به نکته مقیاس در حمایت از مردم در موقعیت. عنوان قدیمی IX سیستم کار راه آن قرار بود در مورد من. آسیب سیاست های جدید علت برای بازماندگان مراتب اهمیت بیشتری نسبت به هر فرضی بهره مند شوند.

من صرف من سه ماهه گذشته در دانشگاه استنفورد قبل از همه گیر مرور تیره اعماق استنفورد به عنوان IX فرآیند به عنوان یک پاسخ دانشجویی که متهم به سوء. آنچه آمد از آبی در ماه ژانویه است. یک ایمیل وارد شده اطلاع رسانی من که من تا به حال شده است متهم از تعقیب و آزار و اذیت جنسی. من می تواند از یک سو تعداد تعداد بار من تا به حال دیده می شود او را در محوطه دانشگاه. ما تا به حال در اکثر مکالمات دو نه که مقابله که هر دو اتفاق افتاده است.

من ویران شد. سردرگمی در مجموعه به زودی پس از آن. اتهامات مطرح شده در اطلاع از نگرانی نمی شدند جنسی در طبیعت و ساخته شد. زیر ماه من صرف ساعت در هر هفته آماده شدن برای مصاحبه با محققان جمع آوری شواهد را در مورد من نه به ذکر است در برخورد با استرس های عاطفی از تلاش برای درک و چرا از آن همه اتفاق می افتد.

سفر من از طریق عنوان نهم روند بازی دقیقا همان راه را قرار بود. تجربه محققان ارائه شد با مجموعه ای از اتهامات و پس از بیش از 60 روز کامل شاهد مصاحبه مدارک بررسی و شور و مشورت آنها به این نتیجه رسیدند ادعاهای بی پایه و اساس بودند.

در طول روند من به این درک رسیدم که چقدر خوش شانس بودم. خوشبختانه من تا به حال پیش بینی برای صرفه جویی ماه از پیام های متنی و یادداشت صوتی بدون که من تا به حال هیچ شواهد بتن به رد اتهامات. پدر و مادر من بودند فوق العاده حمایتی و من ارائه شد نه ساعت رایگان مشاوره حقوقی از وکیل مستقل ارائه شده به هر دو طرف است.

این احتمال وجود دارد که در مورد من نمی خواهد که حتی از آن ساخته شده به عنوان IX دفتر وزیر DeVos' سیاست های جدید که متعهد و ملتزم مدارس تنها به بررسی ادعای ثبت از طریق کانال های رسمی و نه از طریق RAs و یا دیگر چهره های قدرت. نهایی "بدون اتهام" حکم در مورد من از عنوان IX دفتر آمد و پس از من به خانه بازگشته بود به خود من-انزوا: این پرونده بسته شد, اتهامات حذف از رکورد من را نگه دارید در درجه conferral برداشته بود و من تا به حال پاک شده است از هر گونه خطا. من دیگر ملزم به رازداری در مورد تجربه من. من احساس وزن بسیار زیاد برداشته کردن از شانه های من.

در عین حال من کاملا آگاه است که من وضعیت نشان دهنده یک اقلیت کوچک از موارد. مخرب اتهامات نادرست هستند نه همه جا و نه در هر راه سلب مشروعیت واقعی گزارش از آزار و اذیت و تجاوز است. یکی از سخت ترین چیزهایی که من دست و پنجه نرم با سراسر مصیبت بود مقدار مطلق از منابع و نیروی انسانی مورد من منحرف از واقعی بازماندگان نیاز به عنوان نهم را کمک.

مبارزه با اتهام دروغین در حالی که به طور همزمان دفاع از حقوق بازماندگان در زندگی عمومی شد یک مشکل فضا به ساکن. فلسفه شخصی من همیشه به احترام و اعتقاد کسانی که به اشتراک گذاشتن داستان خود را از تجاوز جنسی یا آزار و اذیت. دوستان نزدیک به من بیا با داستان های شخصی از سوء استفاده. در عین حال وجود من بود از طرف دیگر درگیر در یک ماه-طولانی مبارزه برای دفاع از شهرت دانشگاهی ایستاده و شانس من در عدالت است.

من هرگز به طور کامل درک آنچه که انگیزه او را برای فایل این اتهامات اما من متوجه شدم که آن است که یک مولد موضوع به اتلاف بیشتر انرژی دردناک بیش از. در حال حاضر زمان برای سازماندهی و فشار در برابر تهمت و تلاشهای دولت به دانشگاه کمتر امن برای قربانیان. در حال حاضر به چشم پوشی از موارد مانند معدن و حمایت از ما دوستان و اعضای جامعه خواهد شد که بدون شک در صورت ملموس عواقب ناشی از این عنوان جدید IX سیاست. ما نمی توانیم به عقب رفتن در زمانی که جنبش برای پایان دادن به آزار و اذیت جنسی است که در نقطه اوج. اجازه دهید ما با هم کار کنند به پرورش و محیط زیست در دانشگاه استنفورد که در آن بدون در نظر گرفتن سیاست فدرال بازماندگان می توانید با خیال راحت دسترسی به منابع و دنبال قطعنامه.

ناشناس در مقطع کارشناسی '23

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب