"سیاه و سفید زندگی می کنند از ماده" خیابان نقاشی دیواری در حال برنامه ریزی برای Pensacola

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 24, 2020Pensacola ممکن است به زودی خود ر

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

Pensacola ممکن است به زودی خود را در "سیاه و سفید زندگی می کنند موضوع" نقاشی دیواری در خیابان اگر تلاش بودن رهبری Pensacola ساکن Durrell پالمر موفق است.

پالمر بدست اولیه تایید از شهر Pensacola به رنگ سیاه و سفید "زندگی" موضوع نقاشی دیواری در خیابان بین سروانتس و گدسدن خیابان و او را در روند جمع آوری پول برای ایجاد نقاشی دیواری یک واقعیت است.

شبیه نقاشی های دیواری نقاشی شده است در ده ها تن از شهرستانها در سراسر کشور پس از, واشنگتن d. C. شهردار موریل قهقهه تا به حال واژه "Black Lives Matter" به رنگ زرد پررنگ حروف در یک خیابان در نزدیکی کاخ سفید که در آن فدرال اجرای قانون و برخورد با معترضان به پاک کردن خیابان به طوری که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند بازدید از نزدیکی کلیسای تاریخی برای یک عکس فرصت است.

پالمر گفت: او را سازماندهی هنرمندان محلی خواهد بود که نقاشی حروف در یک خیابان و او امیدوار است که این پروژه می تواند آغاز خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان جمعه و یکشنبه.

نقاشی های دیواری در سراسر کشور: قدرتمند عکس ها نشان می دهد 'Black Lives Matter' نقاشی در سراسر خیابان در سراسر کشور

اولین نقاشی دیواری: 'Black Lives Matter' نقاشی در 50 پا زرد نامه ها در نزدیکی کاخ سفید به افتخار جورج فلوید معترضان

پالمر که شرکت در تظاهرات علیه خشونت پلیس گفت به اعتقاد او Pensacola باید یک شهر است که همچنین به رسمیت می شناسد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

"من فقط احساس می کنم مثل گذشته بیش از 400 سال است که ما نبوده است ما که توجه به آن ما نیست و اهمیت" پالمر گفت.

نقاشی دیواری را هجی کردن کلمات "Black Lives Matter" اما در داخل حروف پالمر گفت: نقاشی دیواری نیز از ویژگی های فراگیر پیام است که او گفت که او می خواهد به تعجب.

پالمر گفت: او تجربه نژادپرستی شخصا در زندگی خود.

"من شده است این فرد که خود را در رشته مهندسی و برم نشستن با 30 نفر و پس از آن من حتی نمی توانید یک کار" پالمر گفت.

پالمر گفت: او در ابتدا می خواستم نقاشی دیواری به رنگ آمیزی در Palafox خیابان در نزدیکی لی مربع و با اشاره به این که این امر ارسال یک پیام خصوصی به نقاشی بر روی همان زمین که در ماه مارس برگزار شد کو کلاکس کلان در سال 1975.

اما پالمر گفت: شهرستان انرا تایید Palafox محل به دلیل آن بود در منطقه تاریخی است.

"پس من بود, هی, شما می دانید آنچه که من در خیابان" پالمر گفت. "که در آن بسیاری از (پلیس) آزار و اذیت می رود. شما سروانتس سمت راست وجود دارد, شما یک خیابان در سمت راست وجود دارد. این می تواند یک محل مناسب برای مردم آن را ببینید. و بسیاری از گشت پلیس منطقه آنها هر روز آن را ببینید و آن را فقط در القای خاطرات خود را."

این شهر را تایید کرده است محل و مفهوم برای نقاشی دیواری در خیابان با توجه به شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد.

"این شهر را تایید کرده است محل و مفهوم اگر چه این طراحی ممکن است نیاز به کمی ویرایش برای فضایی ایمنی" لاگارد گفت. "ما در حال بررسی تعمیر و نگهداری از ترافیک طرح است."

نگهداری از ترافیک طرح است این طرح برای چگونه ترافیک را منحرف شود زمانی که خیابان بسته شده است. به دلیل بسته شدن خیابان را تحت تاثیر نقاط از راه حق کنترل فلوریدا بخش حمل و نقل FDOT باید به تصویب طرح ترافیک و همچنین لاگارد گفت.

پالمر گفت: ارائه طرح به FDOT در روز سه شنبه و امیدوار است او را بشنود ،

"زمان در حال حاضر" پالمر گفت.

پالمر گفت که او امیدوار عمومی در خواهد آمد برای دیدن نقاشی دیواری نقاشی در روز جمعه و شنبه با یک شمع افروزی برنامه ریزی برای روز یکشنبه.

"روز شنبه در حال رفتن به تمیز کردن این منطقه مطمئن شوید همه چیز را به شهرستان استانداردهای و, شما می دانید, جشن و نماز و فقط با هم آمدن, سیاه, سفید, مردم, چینی, هر آنچه که ما می خواهیم همه به پایین آمدن وجود دارد" پالمر گفت. "و ما فقط می خواهم به فقط با هم دعا کنیم و امیدوارم همه از این به پایان خواهد رسید یک روز."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن