CareerSource Escarosa استخدام جدید مدیر عامل شرکت می گوید آن را هیجان انگیز برای کمک به مردم بازگشت به کار

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 9, 2020مارکوس مک براید, جستجو برای

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

مارکوس مک براید, جستجو برای یک کار در یک "ترسناک زمان" زمانی که بسیاری دیگر که نیاز به کار در تعطیلی به معنای محدود کردن گسترش از coronavirus.

در موقعیت جدید خود به عنوان مدیر عامل شرکت CareerSource Escarosa, مک براید کمک خواهد کرد که دیگران حرکت که همان سفر او مواجه شده است. مک براید را رسما شروع به موقعیت جدید خود را در تاریخ 29 ژوئن پس از زمان مدیر عامل شریل Rehberg بازنشسته.

"این یک زمان بسیار هیجان انگیز می شود در اینجا چون ما خیلی مورد نیاز برای جامعه در حال حاضر. وجود دارد کسانی که آواره شده اند از کار گذاشته و یا furloughed," مک براید گفت. "این هیجان انگیز بود قادر به کمک به جامعه بازگشایی و رشد و کمک به مردم برای بازگشت به کار."

مک براید انجام می شود نیروی کار توسعه برای پنج سال گذشته در خدمت به عنوان مدیر آموزش و پرورش و آموزش برای حسن نیت صنایع جنوب رودخانه در کلمبوس جورجیا است. او همچنین به عنوان معاون عملیات برای پسران و دختران باشگاه از Chattahoochee ولی با مجموع 19 سال غیر انتفاعی تجربه.

در حال حاضر او می تواند با پیشرو غیر انتفاعی است که کمک می کند تا این منطقه نیروی کار در حال اجرا یک کار هیئت مدیره اتصال آنها را با مهارت های آموزش و پاسخ به سوالات با کمک های بیکاری.

"من واقعا پرشور در مورد نیروی کار و توسعه و کمک به مردم تا مهارت برای کار با برنامه های آموزشی و کار با کسب و کار در این جامعه کمک به آنها باید بسیار ماهر و نیروی کار" مک براید گفت.

بیکاری بیشتر اخبار

مارس بیکاری: Pensacola منطقه بیکاری بازدید 12% در ماه آوریل, بسیاری هنوز در تلاش برای دریافت مزایای

برخی از راهنمایی: تشکیل پرونده برای بیکاری ؟ در اینجا 4 راهنمایی برای کمک به این فرایند را به عنوان صاف به عنوان امکان پذیر است

در ابتدا: Pensacola منطقه بیکاری را افزایش می دهد ده برابر در سه هفته در شروع coronavirus بحران

مک براید آغاز شده با این سازمان در هفته گذشته شروع به انتقال به نقش خود. پس از آن او گفت که او مشغول به کار شده است برای یادگیری این منطقه و دیدار با همکاران.

"در چند ماه آینده من را خیلی خوب درک یک ایده که قادر به گفتن آنچه که چشم انداز به نظر می رسد در آینده برای CareerSource Escarosa در Northwest Florida منطقه است. اما در این لحظه در حال حاضر من فقط یادگیری زیادی" مک براید گفت.

مک براید در پیوستن به این سازمان در طول شاید مهم ترین زمان برای خدمات حرفه ای. در ماه آوریل تحت دولت را امن تر-در-خانه را نگه داشته و مردم از همه اما ضروری کسب و کار در فلوریدا بیکاری در پنساکولا منطقه مترو صدر 12% که به معنای 25,656 ساکنان بيکار بودند.

وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی هنوز به انتشار این آمار بیکاری که ممکن است نشان می دهد برخی از کار را بهبود کسب و کار مجبور به مانند چشمه های معدنی و رستوران ها در حال حاضر باز در حداقل برخی از ظرفیت. این منطقه شاهد 11,806 اولیه تعداد مدعیان بیکاری در ماه مارس با توجه به بخش آنلاین داش هیئت مدیره.

در مجموع این منطقه دیده است 26,701 اولیه نرخ بیکاری مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به داشبورد.

Rehberg است که نقش خود را پس از سال 2017 گفت: سازمان کار هیئت مدیره دیده است شغل شروع به جریان حدود دو هفته پیش در بسیاری از صنایع مختلف. او گفت در حالی که او معتقد است برخی از کسب و کار ممکن است نه بازگشایی و آن را بازیابی کند حدود 15 تا 25 مشاغل در حال ارسال شده در روزانه.

"این واقعا هیجان انگیز زمان فقط به دلیل همه گیر و به شدت از آن برای دیدن این آینده" Rehberg گفت:, و اضافه کرد که بخش عمده ای از کار این سازمان بیش از چند ماه گذشته کمک کرده تا مشتریان با بیکاری ادعای کمک.

در حال حاضر با مرکز خود باز در 50 درصد ظرفیت در حال تغییر بیشتر برای کمک به مردم پیدا کردن آنچه بعدی خود را در مسیر حرفه ای می تواند باشد. Rehberg گفت: کار جویان باید صبور باشید و در دسترس چک کردن تلفن و ایمیل ،

"ما در حال گرفتن آن را یک گام بیشتر و به مردم گفت:" اجازه بدهید من به شما کمک کند کشف آنچه مشاغل در دسترس هستند و یا به کشف آنچه که شما راه خود را به آینده حرفه ای اگر شما می خواهید به تغییر شغل" Rehberg گفت. "ما در حال تلاش برای فعال با مشتریان و ارائه آن گام بعدی."

کسانی که نیاز به کمک حرفه ای خدمات می توانید به careersourceescarosa.com تماس 850-607-8700 و یا بازدید از دفتر در 6913 N. 9 Ave. در پنساکولا.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب