کارلوس سانتانا به آدرس UCLA آلپرت مدرسه موسیقی فارغ التحصیلان ژوئن 19

جهانی, آیکون موسیقی, کارلوس سانتانا را ارائه سخنرانی در UCLA آلپرت مدرسه موسیقی 2020 شروع جشن که برگزار خواهد

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

جهانی, آیکون موسیقی, کارلوس سانتانا را ارائه سخنرانی در UCLA آلپرت مدرسه موسیقی 2020 شروع جشن که برگزار خواهد شد حاضر در چهار شنبه, ژوئن 19 در 4 p. m. PDT.

10 بار برنده جایزه گرمی هنرمند به فروش بیش از 100 میلیون رکورد در سراسر جهان است و تولید تعداد بی شماری از نمودار-شکوه بازدید از جمله "سحر و جادو سیاه زن" "Oye Como Va" و "صاف است." برای بیش از 50 سال سانتانا موسیقی فراتر از گروه فیلم و نسل با آن پیشگامانه تلفیقی از افریقایی, لاتین, بلوز و راک. او در سال 2013 Kennedy Center Honors گیرنده و گروه سانتانا بود inducted into the Rock and Roll Hall of Fame در سال 1998 است.

در مه, او و همسرش سیندی Blackman سانتانا منتشر شده خود را به تفسیر جان لنون و یوکو اونو "به تصور کنید." زن و شوهر اهدای درآمد حاصل از فروش تنها از طریق SongAid به WhyHunger غیر انتفاعی مبارزه با گرسنگی در سراسر جهان است.

"من احساس افتخار به صحبت کردن با نوازندگان جوان و نسل جدید موسیقی علمای" سانتانا گفت. "کلاس 2020 انعطاف پذیر است و صدای خود را در حال حاضر مورد نیاز بیشتر از همیشه. من می خواهم آنها را به استفاده از موسیقی خود را به عنوان یک پلت فرم برای توانمند سازی و متحد به عنوان ما به دنبال عدالت و راه حل های خلاق در طول این زمان به چالش کشیدن."

سانتانا هیچ غریبه ای به مقابله با عدم قطعیت است. او متولد Autlán مکزیک و مهاجرت با خانواده اش به ایالات متحده زمانی که او یک نوجوان بود. قبل از کار خود را-راه اندازی عملکرد در وودستاک جشنواره در سال 1969 او به عنوان یک ماشین ظرفشویی در سان فرانسیسکو در حالی که تسلط نوازنده گیتار مهارت که او را تبدیل به شناخته شده است. سانتانا در آغاز فروتن هموار راه را برای یک تعهد مادام العمر به عدالت اجتماعی و انسانی کار می کنند.

در سال 1998 او و خانواده اش تاسیس Milagro بنیاد است که پس از اعطا بیش از 8 میلیون دلار به سازمان های غیر انتفاعی برنامه های که پشتیبانی محروم جوانان در زمینه هنر آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

"ما هیجان زده است که کارلوس سانتانا خواهد شد شرکت در UCLA آلپرت مدرسه موسیقی را در سال 2020 آغاز جشن" گفت آیلین Strempel مدرسه را در دین. "سانتانا جهانی صدا و تعهد به عدالت اجتماعی پل جوامع و توانمند سازی فارغ التحصیلان در زمانی که جمعی شفا — و عمل مورد نیاز است. تمایل خود را برای به اشتراک گذاشتن کلمات تشویق ما با دانش آموزان به عنوان آنها در رسیدن به این نقطه عطف مهم الهام بخش است."

مجازی شروع جشن نیز از ویژگی های اجرای برنامه توسط دانش آموزان و گروه های دانشجویی از جمله معتبر Herbie Hancock موسسه جاز عملکرد در UCLA و همچنین به عنوان دانش آموز سخنان. مجازی دپارتمان پذیرایی را دنبال جریان مراسم است. کلاس 2020 شامل 130 نفر از فارغ التحصیلان بخش ethnomusicology, جهانی, جاز, مطالعات, موسیقی, صنعت موسیقی و موسیقی شناسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن