Cher تعویق سپتامبر کنسرت در پنساکولا خلیج مرکز با توجه به COVID-19

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:29 PM EDT Jul 17, 2020برای دومین بار در این سال موسیقی پاپ, آیکون C

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

برای دومین بار در این سال موسیقی پاپ, آیکون Cher به تعویق انداخته است او پنساکولا "Here We Go Again" کنسرت که قبلا برنامه ریزی شده برای سپتامبر.

یک پیام ارسال شده در پنساکولا خلیج مرکز وب سایت پنج شنبه از Cher بازاریابی تیم اعلام کرد که این خواننده سپتامبر. 10 کنسرت به تعویق افتاد با توجه به عدم قطعیت در آورده با COVID-19 و ویروس' ادامه داد: تاثیر در ایالت فلوریدا است.

"در این زمان ما تصمیم گرفتیم که به نفع سلامت و ایمنی هنرمند, باند, خدمه, طرفداران و هر کس در آن طول می کشد برای قرار دادن در اینجا ما دوباره تور هم بهترین کاری برای انجام این است که برای به تعویق انداختن این سفر تا زمانی که آن را کاملا امن برای جمع آوری دوباره" پیام به عنوان خوانده شده. "ما به دنبال خواهد داشت کارشناسان در این زمینه و همکاری نزدیک با آنها قبل از ما اعلام هر گونه تاریخ جدید – و مطمئن شوید که آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است!"

آغاز پنج شنبه, دارندگان بلیط برای ماه سپتامبر نشان می دهد خواهد شد که 30 روز به درخواست بازپرداخت را انجام دهید. اگر ترجیح مشتریان می توانید نگه دارید خود را به بلیط برای نشان می دهد هنگامی که آن را اعلام کرد.

که بلیط خود را به طور کامل معتبر برای تاریخ جدید است که هنوز اعلام نشده است.

واضح کرسی های آنلاین بلیط بازار سایت قبلا فروش بلیط برای Pensacola Cher نمایش نیز منتشر شد یک پیام پنج شنبه به اطلاع مشتریان که بلیط خریداری که بلیط های خود مفتخر خواهد بود در این زمان موکول.

همچنین در روز پنج شنبه, Cher مشترک یک پیام شخصی به طرفداران او: "این شکسته قلب من برای به تعویق انداختن ما را نشان می دهد. من خواهد بود در پشت صحنه به عنوان به زودی به عنوان ما می دانیم که آن را کاملا امن برای همه به گرد هم می آیند و از آن لذت ببرید و دوباره."

Pensacola را Cher نشان می دهد در اصل مجموعه ای برای مارس 22.

این علائم سومین بار متوالی است که برنامه ریزی شده Cher نشان می دهد گرفته شده نه محل در پنساکولا.

قبل از سال 2020 Cher آخرین میله میله برای انجام در خلیج مرکز در نوامبر 2014 به عنوان بخشی از "Dressed to Kill" تور اما زخم لغو است که نشان می دهد و بسیاری دیگر وقتی که او بیمار شد.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن