CivicCon: چگونه جوامع می توانید پیدا کردن زمینه های مشترک در پلیس اصلاحات و عدالت اجتماعی

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 27, 2020یک کارشناس ملی در پلیس بر

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

یک کارشناس ملی در پلیس برگزار خواهد شد CivicCon در هفته آینده در مورد نحوه اجرای قانون و عدالت اجتماعی و جامعه از وسط قطع کردن.

سدریک الکساندر بیش از 40 سال تجربه در اجرای قانون و امنیت عمومی و همچنین به عنوان یک دکترای روانشناسی بالینی. او در طول زندگی حرفه ای او بوده است محوری در اصلاح مشکل ادارات پلیس و بازگرداندن اعتماد بین آنها و جوامع خود.

در مجازی CivicCon رویداد Aug. 4 الکساندر خواهد شد بحث در مورد چگونه ما می توانیم همه کار با هم برای پیشبرد پلیس اصلاحات و عدالت اجتماعی در قرن 21 است.

"آنچه که من آموخته ام بیش از چهار دهه گذشته از زندگی حرفه ای من — نیمی از کسانی که سال ها به عنوان یک پلیس مدیر — این است که اگر ما می خواهیم خوب امنیت عمومی در جوامع ما, ما باید به پلیس که توسط جوامع خود و ما باید به پلیس است که حمایت از جوامع که در آن کار می کنند در" الکساندر گفت. "این یک همکاری است. یکی نمی تواند موفق در سراسر ایمنی عمومی بدون دیگری."

Pensacola پلیس کمیته مشورتی آغاز می شود توطئه البته در اولین جلسه

Pensacola شهردار تشریح پیشرفت اهداف در ایجاد عادلانه تر پلیس

اهل سنت جرج الکساندر تا به حال موقعیت های رهبری در محلی سطوح ایالتی و فدرال از جمله خدمت به عنوان یک فرمانده پلیس در دکالب County, Georgia; به عنوان رئیس جمهور سابق این سازمان از اجرای قانون مدیران; و به عنوان یک عضو سابق رئیس جمهور باراک اوباما نیروی کار در قرن 21 انجام ندادی.

او همچنین به عنوان معاون کمیسر نیویورک عدالت کیفری خدمات هماهنگ امنیتی و نظارتی اقدامات در اداره امنیت حمل و نقل و توصیه می گردد و سیاست جدید وزارت امور خارجه مقامات مجری قانون.

به تازگی الکساندر کرده با Pensacola و خلیج فارس نسیم ادارات پلیس برای ارائه آموزش در رهبری و صریح و ضمنی تعصب با پشتیبانی از شهرداران Grover رابینسون و گیلاس Fitch و روسای پلیس Tommi Lyter و ریک Hawthorne.

پلیس اصلاحات تبدیل به یک اولویت ملی پس از مرگ جورج فلوید, یک, مینیاپولیس, مردی که پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

Pensacola تظاهرات به ماندن در نقاشی های دیواری پل با وجود شهردار تماس به حرکت

به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

اگر چه در آنجا بوده است پیشرفت در برخی از جوامع — با تعداد زیادی از سازمان های اجرای قانون ممنوعیت chokeholds بود که به کشته شدن Floyd — هنوز هم وجود دارد عمیق تقسیم بین گروه هایی که پشتیبانی ما از زمان اجرای قانون سیستم و دیگران که باور آن جمع و تقویت نژادپرستی سیستماتیک در کشور ما.

برخی از گروه های به نام "پال خواستار قطع بودجه دولت" پلیس و الکساندر اشاره کرد که به منظور مکالمات تولیدی ما نیاز به ایجاد تمایز روشن در مورد اینکه آیا ما می خواهیم برای خلاص شدن از اجرای قانون بودجه و یا تغییر بخشهایی از آن جهت سودمند دیگر خدمات است.

"اگر شما پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس که رفتن به شما ارائه عمومی امنیت ؟ ... که غیر واقعی و آن را به اتفاق می افتد," او گفت:.

وی افزود که ممکن است در مسیر رو به جلو است و جابجایی برخی از کمک های مالی به سمت خدمات اجتماعی برای کمک به رسیدگی به مسائل اساسی مانند بیماری های روانی, بی خانمانی, خشونت خانگی و اعتیاد.

"تمام آن چیزهایی که داده شده است به پلیس در طول سال ما بیش از دوش و ضعف با پلیس ما با مشکلات اجتماعی این کشور" الکساندر گفت. "ما خواسته ایم آنها را به همه چیز به همه. که عادلانه نیست و این منصفانه نیست به افرادی که واقعا نیاز به این خدمات و افرادی که واقعا آموزش دیده برای ارائه این نوع از خدمات است."

الکساندر بوده است در ایجاد یک شهروند جدید پلیس کمیته مشورتی در پنساکولا در نظر گرفته شده به عنوان یک پل ارتباطی بین پلیس و جامعه است. اوایل کار این کمیته را به شدت تمرکز بر اعضای کمیته خارج به جامعه صحبت به شهروندان و آموزش آنها چه می خواهند اهداف و اولویت های پلیس اداره می شود.

برای الکساندر یکی از اولویت های اصلی است و باقی خواهد ماند و اعتماد سازی بین پلیس و مردم به آنها خدمت می کنند.

"ما ایجاد اعتماد توسط روابط ساختمان" الکساندر گفت. "ما ایجاد اعتماد بودن و شفاف است. ما اعتماد ساخت مطمئن شوید که پلیس و جامعه در حال صحبت کردن به یکدیگر در همه زمان ها و نیاز ها و نگرانی های است که مردم در جامعه خود هستند که نه تنها شنیده پلیسی را نیز تحت تاثیر خود پلیس. و زمانی که پلیس به دنبال حمایت از جوامع خود را به منظور انجام کار خود را به ارائه ایمنی مردم در آن جوامع نیز باید مایل به همکاری با پلیس است."

او افزود: "با وجود این تفاوت ها و چالش هایی که ما در حال رفتن را از طریق در این لحظه در سراسر این کشور و همچنین ایجاد فرصت برای رهبری در جامعه ما و خشونت های به کار را از طریق این چالش ها با هم."

با اقتدار می آید مسئولیت: کارشناس می دهد Pensacola پلیس آموزش در تعصب رهبری

Pensacola استخدام کارشناس ملی - و Pensacola بومی برای آموزش PPD

الکساندر خواهد بود تعمق عمیق تر به این مسائل و بیشتر از 6 تا 7:30 p. m. Aug. 4 در یک باز و رایگان را برای تمام رویداد مجازی در زوم. این رویداد نیز پخش شد در اخبار, مجله Facebook صفحه.

کسانی که ثبت نام برای این رویداد در زوم eventbrite.com دریافت لینک برای پیوستن به جلسه. زمانی که آنها ثبت نام, ثبت نام فرصت دارند برای ارسال سوال به پاسخ در یک Q&A با الکساندر.

این رویداد ارائه شده توسط CivicCon یک ابتکار مشترک توسط مجله اخبار و Studer موسسه جامعه را جامعه ما به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CivicCon و گذشته آن سخنرانان بازدید pnj.com/civiccon.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن