آگاهی طبقاتی و تاثیر استنفورد سیاست در FLI دانش آموزان

مقدمه در یک موسسه مثل استنفورد که در آن کلاس امتیاز هنجار است که در آن شما می توان به عنوان نسل اول و/یا کم در

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

مقدمه

در یک موسسه مثل استنفورد که در آن کلاس امتیاز هنجار است که در آن شما می توان به عنوان نسل اول و/یا کم درآمد (FLI) حتی در حالی که ساخت بیش از متوسط درآمد در آمریکا یکی را بر این باورند که یک مشترک بشریت خواهد پا زدن در طول زمان هنگامی که دانش آموزان حیاتی اعضای جامعه ما به آنها نیاز دارید.

برخی در خانه دانش آموزان ممکن است تعجب در مورد زندگی از همسالان خود که تا به حال باقی می ماند در محوطه دانشگاه. این جای تعجب است که جای تعجب نیست با توجه به ثابت erasure از این تجارب دانشجويان در پیام رسانی از کشيش Persis Drell معاون شهردار سوزی Brubaker-کول شرلی اورت ارشد کاردانی معاون شهردار برای R&د و دانشگاه دیگر مدیران. اگر یکی بود به عنوان خوانده شده خود را به روز رسانی حروف آنها ممکن است فرض کنیم که همه دانش آموزان دانشگاه استنفورد در حال حاضر در خانه امن با یک خانواده دوست داشتنی مقدار زیادی از مواد غذایی به غذا خوردن و فضای کافی برای انجام کار مدرسه.

حدود 600. که چگونه بسیاری از دانش آموزان باقی می ماند در محوطه دانشگاه در حال حاضر. این دانشجویان تایید شده اند را برای اقامت در خوابگاه از آنجا که در یک راه یا دیگری در معرض خطر هستند. آنها ممکن است سوء استفاده, خانواده, خانه شلوغ با هیچ فضایی برای کار — هیچ فضایی برای خواب و یا پدر و مادر که به سادگی نمی توانیم به حمایت از آنها. آنها ممکن است دانشجویان بین المللی که در معرض خطر بودن قادر به بازگشت به ایالات متحده اگر آنها بازگشت به کشور خود; آنها ممکن است مسکن ناامن حتی بی خانمان; یا آنها ممکن است دارای معلولیت است که نیاز به مسکن و امکانات رفاهی است.

بر خلاف بسیاری از نهادهای همکار استنفورد تصمیم گرفته است به اتهام آسیب پذیر ترین آن دانش آموزان یک قیمت بالا برای مسکن در تابستان. هزینه زندگی در خوابگاه از پایان سه ماهه بهار به آغاز سقوط سه ماهه بیش از $6,500. این می آید به حدود 2000 دلار در ماه برای زندگی در یک اتاق خوابگاه و غذا خوردن با کیفیت پایین سالن ناهار خوری مواد غذایی است. بدتر تابستان کمک های مالی (که به طور معمول تنها شامل وام و کار ارائه شده) در دسترس است تنها به دانش آموزانی که ثبت نام بیش از نیمی از زمان.

اگر یکی شد و درآمد پالو آلتو حداقل دستمزد ($15.40/ساعت) و کار 40 ساعت در هفته آنها نیاز به کمک 88 درصد از چک های خود به اتاق و هیئت مدیره. اگر شما نیاز به کسب پول برای پرداخت شهریه و یا هزینه های پزشکی شما از شانس هستید. حتی اگر این شد قابل قبول استنفورد را لغو کرده است, تقریبا همه از دانش آموز فرصت های شغلی که FLI دانش آموزان اغلب در تکیه می کنند برای مسکن و غذا و پول شهریه. این سیاست تصمیم می ایستد در تضاد کامل با دانشگاه استنفورد ثابت خود-پیام تبریک در مورد تنوع را نشان می دهد که وقتی که می آید برای حمایت از دانش آموزان در معرض خطر استنفورد است همه bark no bite.

پس چه هستند استنفورد را فوق نهادهای همکار انجام می دهند ؟ MIT است پوشش, تابستان, مسکن و هزینه های مواد غذایی برای دانش آموزان در معرض خطر که نیاز به کمک و صرف نظر از وضعیت ثبت نام. دانشگاه هاروارد تنها شارژ خود دانش آموزان در معرض خطر 200 دلار باقی می ماند در محوطه دانشگاه برای کل تابستان. استنفورد است outlier در اینجا.

پس چه هستند این دانش آموزان را به انجام زمانی که در کمتر از 30 روز چهارم به پایان می رسد ؟ بسیاری از آنها پرداختن به امکان بی خانمانی و قریب الوقوع ناامنی غذایی در حالی که همه در برخورد با ذهنی تلفات جهانی همه گیر.

برای پیدا کردن چگونه این موقعیت استرس زا بود مؤثر دیگر در دانشگاه, دانش آموزان, راشل مصاحبه در پردیس در خطر کارشناسی که ترجیح میدهد به ناشناس باقی می ماند. آنچه در زیر برخی از بسیار گفتن گزیده ای از این گفتگو.

مصاحبه

بی خانمانی

راشل: پس چه اتفاقی می افتاد اگر شما تا به حال بدست مسکن در بهار?

دانشجو: من مشروع نمی دانم. Um, من خانواده ندارد یک خانه ؟ پدر من شده است در حال حرکت و کوچ گشت و گذار می کند و باید از یک مکان به مکان زندگی می کنند. Um بنابراین ... من واقعا نمی دانم که در آن من می رفته اند.

R: بنابراین اساسا اگر شما تا به حال بدست بهار در پردیس مسکن شما به دنبال در حال به طور بالقوه بی خانمان است که درست است ؟

S: بله.

R: اگر شما نمی توانید در تابستان, مسکن, آیا شما انتظار برای همان نوع از مشکلات است که شما در بهار ؟

S: آره.

R: چه چیزی آن را مانند تلاش برای انجام خود را در مدرسه در حال حاضر در حالی که نگرانی در مورد [بالقوه بی خانمانی]?

S: آن را واقعا استرس زا باشد. مانند روزی که آنها را ارسال ایمیل و گفت آنها نمی خواهید به پوشش هر تابستان, مسکن, من تا به حال بزرگترین ميان ترم سه ماهه و بسیار ناراحت بود و من فکر نمی کنم من خوب بود چون من واقعا استرس در مورد آن.

هزینه

R: چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد هزینه مسکن در تابستان امسال ؟

S: من خیلی در مورد آن ناراحت. من نمی دانم که چگونه من قصد دارم به آن را پوشش میدهد. من کارآموزی ... من کارآموزی که پرداخت خواهد شد اما آن را مطابق برنامه پرداخت و من نمی دانم چه مقدار از آن خواهد بود, و من نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه در صف مقابل و در آغاز از تابستان است. بنابراین من نمی دانم که چگونه من آمد به هزینه.

R: تعداد زیادی از دانش آموزان در کمک های مالی احساس گمراه چون استنفورد پشتیبانی نیست که بی قید و شرط و سخاوتمندانه به عنوان آنها ممکن است را ساخته اند آن را به نظر می رسد در اعتراف آخر هفته.

S: من فکر می کنم آن را به خصوص گمراه کننده داده می شود شما می دانید که این یک تجربه مشترک برای بسیاری از مردم که مثل من اعمال شده به مدارس مانند استنفورد و پیچکها چرا که من می دانستم که تنها راه من می تواند به اندازه کافی دریافت کمک های مالی به رفتن به کالج. آن را خسته کننده برای دیدن دیگر مدارس مانند پیچکها که هنوز انجام بهترین آنها می تواند اما در حال راه شفاف تر و کمک به [آسیب] دانش آموزان راه بیش از استنفورد است که در دانشگاه استنفورد است فقط به عنوان قادر است.

ملموس جلوه

R: آیا در همه در توانایی های خود را به ثبت نام در کلاس های تابستان به دریافت کمک?

S: به لحاظ نظری ... بله. اما اگر من می خواهم به رها کردن من کارآموزی که بسیار مهم است برای برنامه های من تا کنون به آینده است. و همچنین من می خواهم با استفاده از یک چهارم از کمک های که من نیاز دارم برای بقیه سال. بنابراین من می خواهم به یک چهارم جای دیگری خواهد بود که خیلی افتضاح. و من نمی دانم که چگونه من می توانیم انجام دهیم این است که یا.

R: شما با توجه به زندگی در خارج از دانشگاه در تابستان ؟

S: بنابراین من در مورد آن فکر. من به وضوح نگران پرداخت پول برای آن و قادر به قرار دادن در یک سپرده و چیزهای شبیه به آن. من فقط لازم نیست که پول برای آن. و سپس من بسیار نگران آن است که اگر من ترک دانشگاه برای تابستان, من نمی قادر خواهد بود تا دوباره در پاییز و من نمی توانیم پردیس مسکن برای تابستان و پاییز و آینده قابل پیش بینی.

R: چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد این واقعیت است که بیشتر دانش آموزان ممتاز قادر به لذت بردن از تابستان در خانه, در حالی که دانش آموزان در معرض خطر که نیاز به در پردیس خواسته شده برای ثبت نام فقط به یک مکان امن به خواب ؟

S: من فکر می کنم که قابل قبول نیست. و برای بسیاری از مردم این تابستان است که واقعا مهم است زمان است. حتی دانش آموزانی که در حال زندگی در خانه من مطمئن هستم که آنها ترجیح می دهند که قادر به انجام کارآموزی. بنابراین بدیهی است که این شخص برای همه ما, اما به خصوص شخص به وادار به یک انتخاب است که شما هرگز خواهد ساخته شده اند در غیر این صورت.

نامرئی

R: آن را به نظر می رسد مانند استنفورد آینده بوده و شفاف با اطلاعات در پردیس دانش آموزان?

S: قطعا نه. من تا بیمار از گرفتن آن مبهم ایمیل گفت که شاید آنها به ما اطلاعات به زودی در مورد چیزی است که نوع واقعا مهم برای توانایی ما برای یک مکان به مکان زندگی می کنند.

R: آیا شما احساس می کنید مانند استنفورد مدیران درک خود را از مبارزه و احترام آنچه که شما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر ؟

S: من فکر می کنم آن را بسیار به احتمال زیاد است که آنها را در درک آنچه که من قصد دارم از طریق. من فقط فکر نمی کنم آنها مراقبت.

R: آن چه به نظر می رسد مانند آنها در مورد مراقبت?

S: ساخت تا پول برای مسکن هیچ کس ماندن در تابستان است. چون معمولا آنها می شود قادر به اجاره مسکن به اردوهای تابستانی و یا دیگر حوادث که اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و آنها در حال از دست دادن همه که درآمد و این تنها راهی است که به هر یک از آن.

R: آیا می توان گفت که بسیاری از دانش آموزان که باقی می ماند در یک وضعیت مشابه شما رو به پتانسیل بی خانمانی?

S: بله کاملا. و بسیاری از آنها دانشجویان بین المللی که به معنای واقعی کلمه تا به حال هیچ گزینه ای را برای رفتن به خانه و یا دانش آموزان مثل من که بی خانمان هستند که خانواده های بی خانمان به عنوان آن است. بنابراین آره. آن را قطعا آسان نیست برای هر کسی است.

R: آن را مانند به نظر می رسد خود را از استنفورد هم که نه در پردیس درک که ؟
S: من فکر می کنم که این دوستان است که من به صحبت در مورد آن در حال حاضر آن را دریافت کنید, اما به خصوص به دلیل [ایمیل اعلام کرد که وجود دارد خواهد بود برای حمایت از تابستان مسکن] رفتن نیست به هر کسی به جز دانشجویان در دانشگاه دیگر مردم فقط آگاه نیست چه خبر است.

R: آن را به نظر می رسد مانند استنفورد است که در آینده با اطلاعات در مورد دانش آموزانی که باقی می ماند در پردیس های دانش آموزان در معرض خطر به بقیه استنفورد جامعه?

S: مطلقا نه. و آن را نیز کمی خسته کننده است که تمام مقالات که حتی در روزانه و چیزهایی مانند آن شده است در مورد دانشجویان چپ در دانشگاه. شده است وجود دارد تقریبا هیچ چیزی در مورد بی خانمان دانش آموزان در محوطه دانشگاه و یا دیگر فوق العاده کم-درآمد و دانش آموزان در محوطه دانشگاه.

R: آره. خواهد به شما می گویند شما احساس نامرئی ؟

S: بله کاملا.

آیا شما یک FLI, دانش آموز, یک دانش آموز از رنگ های غیر فعال دانشجویی و یا یک عضو دیگر گروه به حاشیه رانده شده و با داشتن خاص مبارزات مربوط به COVID-19? من به دنبال مصاحبه شوندگان برای آینده پادکست در مورد مسائل این دانش آموزان صورت می شود. اگر شما خواهد بود علاقه مند در به اشتراک گذاری داستان خود را, تماس با راشل در rdagui 'در' stanford.edu.

تماس با راشل D'Agui در rdagui 'در' stanford.edu و مریم خلیل در mmkhalil 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن