نظریه پیچیدگی: آمازون Mechanical Turk یک فاجعه برای crowdworkers

وردپرس یا منابع تعداد زیادی سهم از گروه یک مدل است که استفاده شده است برای حمایت از توسعه محصول و ایجاد رایج ک

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

وردپرس یا منابع تعداد زیادی سهم از گروه یک مدل است که استفاده شده است برای حمایت از توسعه محصول و ایجاد رایج کالا. زمانی که سهم پرداخت می شود کار همکاران به نام crowdworkers. آمازون Mechanical Turk یک پلت فرم که در آن requesters می توانید وظایف crowdworkers شناخته شده به عنوان "Turkers" به کامل برای هزینه های کوچک. این وظایف به طور معمول به صورت نظرسنجی, تصویر, تعریف, پرسش و پاسخ کارهای دیگر که نیازی به مهارت های تخصصی برای انسان اما دشوار یا غیر ممکن است برای کامپیوتر.

این برای تلفن های موبایل مانند یک راه بسیار خوبی برای COVID-کارگران آواره برای تکمیل درآمد خود را, اما مانند بسیاری از دیگر تکنولوژی بالا فرفره اقتصاد "disrupters" این فقط اضافه کنید تا به پول کارگران در جیب تقریبا همان رای شما ممکن است فکر می کنم.

یک ماه نوامبر سال 2019 پست وبلاگ از Doordash ادعا کرد که به طور کلی درآمد راننده به تازگی افزایش یافته و به $18.54 هر "فعال دقیقه." مستقل مطالعه نشان داد که واقعی دستمزد از Doordash حدود 1.45 پس از هزینه های واقعی هر ساعت کار می کرد و این که مدل قیمت گذاری با تکیه بر مشتری, راهنمایی برای شناور باقی می ماند. به طور مشابه سال 2018 MIT مطالعه نشان داد که متوسط سود پس از هزینه های Uber و Lyft رانندگان $بود 3.37 در هر ساعت — بسیار متفاوت از Ridester را 2018 بررسی پیدا کردن که متوسط UberX راننده ساخته شده $13.70 در هر ساعت قبل از راهنمایی.

نکته کلیدی را در نظر بگیرید در مثال بالا این است که فرفره اقتصاد کار نمی کند برای پرداخت هزینه و نه پرداخت برای خرابی بین کنسرتهایی. در این مسابقه برای جذب بیشتر کاربران رقابت ridesharing تحویل غذا و دیگر فرفره اقتصاد سیستم عامل انگیزه به فشار مشتری قیمت گذاری و در نتیجه کارگر دستمزد به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است. از آنجا که مشتریان ممکن است درک تفاوت بین ridesharing برنامه ادعا می کند از رانندگان ساخت 20-25 $در هر ساعت و واقعی خود را در خانه پس از پرداخت هزینه های آنها ممکن است درک نمی کنند چگونه کوچولو خود راننده است که واقعا در حال پرداخت.

این ما به ارمغان می آورد به تورک مکانیکی (MTurk). وقتی کسی سیاهههای مربوط به MTurk به عنوان یک کارگر (یا "Turker") آنها می توانید مرتب کردن بر اساس در دسترس وظایف (شناخته شده به عنوان "هوش انسان وظایف (بازدید)") با پرداخت اما تنها نشانه ای از چه مدت این کار را برای تکمیل برآورد است که ممکن است یا ممکن است ارائه شده توسط کسی نوشته شده وظیفه (یا "خواهش"). پلت فرم خود را می دهد و هیچ اطلاعاتی در مورد چگونه به دیگران در زمان به طور متوسط برای تکمیل این کار با وجود آن که یک محاسبه ساده برای پلت فرم است که گزارش شده است به requesters.

حتی بیشتر از گفتن یک بنر جدید در بالای Turker سایت. کارگران می توانید یک "بازدید هدف" و "پاداش هدف" را برای خود برای پیگیری که چگونه بسیاری از وظایف آنها به پایان رسید که در روز و چه مقدار از آنها در حال میله میله برای کسب درآمد وجود دارد اما هیچ نشانه ای از کل مقدار زمان آنها صرف تلاش برای به انجام رساندن این اهداف است. داشبورد می دهد یک رکورد تاریخی چگونه بسیاری از وظایف هر Turker به اتمام رسانده است و چقدر به دست آورده بود با انجام آنها اما باز هم هیچ نشانه ای از کل زمان صرف شده بر روی پلت فرم.

درست مثل این فرفره اقتصاد برنامه های که قرار است به کارگران کم درآمد بیشتر انعطاف پذیری MTurk قرار می دهد مجموع درآمد جلو و مرکز و بهترین آن برای مخفی کردن که چگونه بسیاری از ساعت کارگران در حال قرار دادن در برای رسیدن به این درآمد. برای Turkers که آگاه تر از وقت خود را سرمایه گذاری وجود دارد وجود دارد یک کلبه صنعت MTurk آمار مجموعه متقاضى بررسی و مرورگر فایرفاکس است که با هدف کمک به Turkers کمتر خرابی بین بازدید — که برخی از آنها حتی اتهام هزینه اشتراک.

دیگر نگران مشخصه MTurk سهام با دیگر gigwork برنامه های خود را اولویت بندی وفادار کارگران دوباره شمارنده به ادعای افزایش انعطاف پذیری. با دیگر برنامه های پاداش و امتیاز سیستم تشویق کارگران برای تکمیل به عنوان بسیاری از سفرهای که ممکن است بدون لزوما با تمرکز بر هر چقدر سفر با ارزش است. MTurk دارای یک سیستم مشابه بدون حتی صریح مزایای که با یک لایه پاداش یا سیستم امتیاز.

در عوض با توجه به مشکلات رباتها خودکار و مردم در حال اجرا از طریق بازدید با بیشترین سرعت ممکن و بدون توجه به وظایف مشترک برای requesters به قرار دادن برخی از محدودیت در وظایف خود به خصوص بالاتر-پرداخت وظایف (و در MTurk هر چیزی می پردازد که با $1 یا بیشتر است "بالا پرداخت"). به طور معمول requesters نیاز خواهد داشت که Turkers را به اتمام برخی تعداد بازدید (50, 100, 1000) با پذیرش رای از 90 درصد به 95 درصد و یا حتی 99%. این incentivizes Turkers برای شروع حرفه خود را با دقت تکمیل تعداد زیادی از کوتاه پایین, پرداخت, بازدید فقط قادر به واجد شرایط برای بهتر پرداخت بازدید.

برای نشان دادن مشکلات با MTurk به عنوان یک پلت فرم ما به انجام کوچک آزمایش از هر دو طرف کارگر و متقاضى طرف.

پس از بازی در اطراف با کارگر سایت و تکمیل و بازدید برای چند ساعت ساخت جایی در محله 2 $در هر ساعت ما تصمیم گرفتیم برای دیدن آنچه که بهترین سناریو برای سختکوش Turker فقط شروع ممکن است. ما در تنظیم یک تایمر برای یک ساعت و یکی از ما در تلاش برای به حداکثر رساندن درآمد بیش از آن ساعت با چیدن وظایف با بهترین درک هر دقیقه پرداخت. چند نقطه ایستاده بود از این آزمایش است.

برای اولین بار انجام این کار نیاز به توجه و آن را می توان ذهنی مالیات. دوباره به علت نگرانی از مردم و یا رباتها در تلاش برای بازی سیستم با پر کردن مزخرف پاسخ ترین وظایف یک یا توجه بیشتر چک ساخته شده است در این معنی که اگر کارگران نیست با دقت خواندن هر سوال قبل از پاسخ دادن و به طور تصادفی شکست یکی از این چک ضربه خود را خواهد شد را رد کرد. نه تنها به این منظور وقت خود را تلف شد اما بدتر خود را همه مهم پذیرش رای دادن قطره رد صلاحیت آنها را بهتر از پرداخت بازدید در آینده است. در واقع ما تا به حال یکی از خود ما بازدید در این حداکثر راندمان ساعت را رد کرد و برای برخی از دلایل ناشناخته. به دنبال Turker جوامع این است که یک کار مشترک خطر و تشدید گیج کننده و یا ضعیف طراحی شده توجه چک و درنده requesters رد کار انجام شده در ظاهر خودسرانه مد.به طور کلی وجود دارد کمی مراجعه برای Turkers در این موارد علاوه بر فهرست سیاه requesters و هشدار به دیگران در فوق مرجع تخصصی و رتبه سایت.

دوم, آن نیست, همیشه روشن چه مدت کار را قبل از شروع آن و تفکر در مورد این که آیا برای شروع یک کار است که زمان هدر رفته است. خواندن از طریق توصیف وظیفه خود را طول می کشد زمان و شروع یک کار تنها برای پیدا کردن که آن را غیر ممکن است به دلایل فنی است که مصرف بیش از حد انتظار و یا فقط ارزش کار به معنی درآمد از دست داد.

در پایان, ما موفق به ساخت $6.30 در آن ساعت پس از آن لازم بود استراحت روانی. به جز آن نبود یک ساعت به دلیل کار و علوم اجتماعی بررسی از یک دانشگاه در کالیفرنیا که نباید نام زمان 30 دقیقه برای تکمیل و پرداخت $0.30. ما ایمیل فرستاده محقق پس از آن به پرس و جو در مورد این نرخ پرداخت و گفته شد که این وظیفه ذکر شده انتظار می رود زمان جایی در فرم رضایت (البته در زمان خواندن فرم رضایت نامه این است که زمان صرف شده به طور فعال ساخت پول). این کاهش یافته و آزمایش ما در حداکثر راندمان MTurking به پرداخت موثر نرخ حدود $4.70 در هر ساعت — مراتب بالاتر از یک سال 2018 مقاله برآورد که دستمزد متوسط در حدود 2 دلار در هر ساعت پس از مقاطعه در همه زمان پرداخت نشده با استفاده از پلت فرم اما نه به طور فعال مشغول به کار است. البته این 80 دقیقه آزمایش نیز خسته از همه از بالاترین پرداخت بازدید که در دسترس بودند تا پس از آن کار خواهد پرداخت و حتی کمتر است.

در متقاضى طرف ما ارائه یک بررسی کوتاه (حدود 5 دقیقه) در مورد Turkers' عادات استفاده از قبل و بعد از شیوع کروناویروس. ما با ارائه آن به 100 پاسخ دهندگان برای $0.50 (این "پیشنهاد" $0.10/min rate — هنوز هم تحت فدرال حداقل $7.25 در هر ساعت اما جذاب نرخ MTurk استاندارد) و سپس دوباره به یکی دیگر از 100 پاسخ دهندگان برای $0.05. جالب این دسته از $0.05 بازدید به پایان رسید حدود چهار برابر سریعتر از $0.50 دسته ای و کاهش پرداخت بازدید کرده بود Turkers اتمام موفقیت ما ساده توجه بررسی 47 درصد از زمان در حالی که بالاتر به کارگران پرداخت می شود با موفقیت به اتمام توجه بررسی تنها 26 درصد از زمان — تفاوت معنی داری را حتی در کوچک ما نمونه.

این نتایج صحبت می کنند به یک تفاوت در چگونه Turkers تعامل با پلت فرم. تجربه Turkers استفاده از مجموعه ای از پلاگین مرورگر است که برای جستجو و صف بندی تعداد زیادی از بالا-پرداخت بازدید بسیار ساده تر, پایین تر ترک شغل با درآمد کمتر با تجربه Turkers. هنگامی که تعداد زیادی از این مشاغل هستند و صف با تجربه Turker حداکثر پرداخت خود را پاکسازی صف خود را به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است — احتمالا در توضیح دلیل بالا پرداخت نشد پاسخ تمایل به آمدن خیلی سریع تر از هر دیگر پاسخ رده. کاربران جدیدتر هستند احتمال بیشتری برای پذیرش و تکمیل وظایف یکی در یک زمان به پایان رساندن آنها را سریع تر در سیستم اما تکمیل کمتری وظایف بازدید با مراقبت بیشتر. به این نقطه یک 2019 مطالعه نشان داد که 5.7 درصد از Turkers (کسانی که با 10 ، 000+ بازدید کامل) اختصاص 42.2 درصد از تمام بازدید به پایان رسید.

پاداش سازه در محل MTurk تولید تقریبا خصمانه بين requesters و Turkers. پس از هر ضربه پرداخت کم است تنها راه برای پول در MTurk است و برای تکمیل بسیاری از بازدید و انجام آنها را به سرعت. این می تواند منجر به پاسخ مسائل مربوط به کیفیت به عنوان یک فرض می شود که برخی از دقت معامله برای سرعت. Requesters از سوی دیگر هستند در درجه اول علاقه مند به کیفیت داده ها. از دیدگاه آنها به نظر می رسد که بهتر کیفیت داده ها می تواند از ارسال بازدید با کاهش پاداش (به طوری که به هدف جدیدتر و یا گاه به گاه بیشتر Turkers).

با وجود درخواست از برجسته دانشگاهیان به پرداخت Turkers حداقل $10 (2016 موسسه بروکینگز کاغذ) یا $15 (2019 استنفورد کاغذ) در هر ساعت و حتی ارائه آسان به استفاده از ابزار است که به طور خودکار این پرداخت تضمین پلت فرم تنظیم شده است در چنین راهی است که این مسابقه به پایین برای هر دو requesters و Turkers اجتناب ناپذیر است. با ضمنی و نیاز به صرف ده ها ساعت تکمیل صدها یا هزاران کوتاه, پایین, پرداخت, کارهای غیر اخلاقی requesters به راحتی می توانید پیدا کردن یک مایل مخاطبان از Turkers که کامل کار با سطوح بالاتری از توجه نسبت به مقطع کارشناسی و انجام مطالعات روانشناسي.

با بیشتر کارگران و محققان تبدیل به پلت فرم به جای از دست داد و چهره به چهره فرصت ما بر این باورند که این وظیفه اخلاقی از آمازون به اصلاحات انگیزه ای ساختار مکانیکی و ترک و قرار دادن یک توقف به این دور باطل. بعلاوه requesters و Turkers باید مرحله به تغییر درک از MTurk به عنوان یک محل به منبع با کیفیت پایین نیروی کار برای استثمار حقوق و دستمزد. Requesters از جمله محققان دانشگاهی نیاز به پرداخت منصفانه حقوق و دستمزد, استفاده از فیلتر ابزار دقیق پخش چقدر زمان یک وظیفه باید و نه انکار پرداخت به کارگران بر اساس فریبنده توجه چک. Turkers همچنین نیاز به انجام بخشی خود را با پذیرش بازدید که نمی پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد گزارش استثماری requesters و تکمیل کار صادقانه. تنها با تغییر فرهنگ از پلت فرم می توانید هر دو مجموعه از کاربران اطمینان از نیازهای خود را برآورده.

تماس با گلن دیویس در gmdavis 'در' stanford.edu و Klint Kanopka در kkanopka 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن