کنگره مت Gaetz صرف تعطیلات آخر هفته در توییتر جنگ با 'Hellboy' بازیگر

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 5:31 PM EDT Jun 15, 2020همه چیز را به نظر می رسد سرد در حال

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

همه چیز را به نظر می رسد سرد در حال حاضر, اما در طول تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده هرزه مت Gaetz R-Fla., درگیر در توییتر جنگ با بازیگر Ron Perlman.

جنگ کلمات بازی کردن در Gaetz شخصی حساب توییتر @mattgaetz. علاوه بر آن حساب Gaetz حفظ یک حساب توییتر در ارتباط با کنگره منشی @RepMattGaetz.

این ناسزا رنگ و لعاب (تقریبا به طور کامل در پرلمن بخشی) ارز آغاز شد و با یک شنبه جیر از پرلمن مصرف در Gaetz را اعلام کرد که او در حال تهیه پیش نویس لایحه ای را برای وادار کردن آمریکا فوتبال تیم نیاز به بازیکن برای ایستادن هنگام پخش سرود ملی.

توسط خود پذیرش در جدیدترین پادکست هفتگی "داغ طول می کشد با مت Gaetz" Gaetz بود "باعث" با تصمیم هفته گذشته توسط ایالات متحده فوتبال به لغو مقررات که تا به حال مورد نیاز اعضای تیم برای ایستادن برای سرود ملی.

سه سال سیاست در اصل در جای خود قرار داده و پس از ایالات متحده زنان, تیم فوتبال ستاره مگان Rapinoe زانو طول سرود در همبستگی با حرفه ای سابق لیگ ملی فوتبال, بازیکن khezri. Kaepernick شروع به زانو زدن برای سرود ملی در اعتراض یک رشته از قتل سیاه پوستان به دست پلیس در سراسر کشور است.

ایالات متحده آمریکا فوتبال را به تغییر سیاست خود در آمد و در پی مرگ 46 ساله جورج فلوید که در ماه گذشته زمانی که یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او به خوبی گذشته نقطه که فلوید آگاه بود.

و در روز جمعه در آتلانتا و یکی دیگر از سیاه Rayshard بروکس به ضرب گلوله کشته شد در حالی که در حال فرار از پلیس پس از اینکه دریافتند خواب در ماشین خود را در یک رستوران مواد غذایی سریع درایو-از طریق خط.

Gaetz موقعیت در مورد این مسئله از زانو زدن برای سرود ملی است که در خط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دیرین منتقد از عمل در میان برخی از بازیکنان NFL.

رئیس جمهور همچنین در زمان به توییتر در پی آمریکا فوتبال تصمیم گفت: "من نمی توان به تماشای بسیاری دیگر!"

در باز سالوو از آخر هفته توییتر جنگ پرلمن برچسب مغلوب ساختن پیشی جستن و Gaetz در یک صدای جیر جیر خواندن "آمریکا تیم فوتبال نامیده می شود و شما آن را حدس زده... گفت: آنها نمی تواند به هیچ کمتر از یک f... در مورد آنچه شما دو شیب..... فکر می کنم." (این profanities املای شد در صدای جیر جیر.)

پرلمن دارای یک لیست طولانی از فیلم و تلویزیون اعتبارات است اما شاید بهترین و شناخته شده برای نقش برجسته در دو "پسر جهنمی" فیلم در سال 2004 و 2008 و به عنوان سفید supremacist رهبر یک باند موتور سیکلت در FX کابل سریال "Sons of Anarchy" زد که از سال 2008 تا 2014.

بیشتر در Gaetz

'خدا کار را از طریق شما' Gaetz می گوید برادر جورج فلوید

مت Gaetz tweet برچسب توییتر با عنوان "ستایش خشونت'

Gaetz پیش نویس قانون با هدف رسانه های اجتماعی نقش مهمی در روند انتخابات

در یک بعد صدای جیر جیر پرلمن نوشت: به Gaetz "... (D)o شما فکر می کنم آن را فقط به هالیوود است که فکر می کند شما یک......? خواندن نظرات من صبر کنید ..."

Gaetz پاسخ در نوع گفتن پرلمن "صادقانه است ؟ این واقعیت است که هالیوود فکر می کند من یک...... نشان افتخار است. شما نمی خواهد به tweeting در مورد من اگر پیام من نیست درست و موثر. تهدید خود را wokeness. چگونه باعث خواهد شد شما هنگامی که realDonaldTrump است دوباره انتخاب می شوند ؟ ..."

هر دو مردان املای profanities در توییت های خود را.

دیجیتال در کامپیوترتان نیز شامل پرلمن این ادعا که Gaetz برنده صندلی خود را به نمایندگی از شمال غربی فلوریدا در کنگره موجب gerrymandering در 1st کنگره منطقه.

Gaetz رد این ادعا با اشاره به این که خود منطقه هم مرز است در دو طرف ایالت آلاباما خط و در یک سوم سمت خلیج مکزیک است.

"آن را به معنای واقعی کلمه غیر ممکن است بطور غیر عادلانه تقسیم," Gaetz پاسخ داد: رفتن به goad پرلمن با گفتن او "دوباره سعی کنید."

"دوباره امتحان کنید؟" پرلمن پاسخ داد. "شما به معنای واقعی کلمه به ارمغان آورد یک انکار کننده هولوکاست به دولت از اتحادیه. دریافت نمی کند مریض تر از آن است. وزوز کردن پانک از آن گذشته خود را به خواب."

پرلمن مرجع بود به Gaetz ارائه یک بلیط 2018 دولت از آدرس اتحادیه به چارلز جانسون یک راست فعال سیاسی که پیشنهاد کرده است که تعدادی از یهودیان که درگذشت در دست نازی ها در جنگ جهانی دوم بوده است انبوه باد.

در آن زمان Gaetz گفت: فاکس اخبار کسب و کار او تا به حال ملاقات جانسون "فقط به طور خلاصه قبل از اجازه دادن به او را به گیر یک بلیط بود که در دفتر ما. ... اما برخی از ادعاهای علیه آقای جانسون دقیق نیست. او را نه انکار کننده هولوکاست او نه سفید supremacist کسانی هستند تاسف از خصوصیات او است. من نمی دانم او به عنوان بدنام و بحث برانگیز او به عنوان زمانی که او آمد."

Gaetz اعلام کرد طرح خود را به قانون معرفی به وادار اعضای متحده مردان و زنان فوتبال تیم برای ایستادن برای سرود در طول هفته گذشته' قسط از جدید پادکست هفتگی.

"این است که ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال, ساخت تصمیم گیری است که بازیکنان فوتبال که بازی زیر پرچم ما را مجبور به ایستادن برای آن" Gaetz گفت.

Gaetz در ادامه می گویند که ایالات متحده در فوتبال "است و نه مانند برخی از ضروری ترین چیزی است که ما باید به, اگر, حمله به ایالات متحده آمریکا تیم فوتبال این حس افراطی چنین wokeness که ما نمی توانیم افتخار ایالات متحده در حالی که از ایالات متحده است."

Gaetz ادعا می کند که یک تفاوت وجود دارد بین لیگ ملی فوتبال بازیکنان زانو زدن برای سرود زیرا بازیکنان فوتبال "خصوصی افراد مشغول به کار برای یک شرکت خصوصی در لیگ خصوصی" که خود را حفظ قانون اساسی متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان.

که در آن است که روشن نیست که چگونه Gaetz برنامه ای برای وادار غیر انتفاعی ایالات متحده, فوتبال, فدراسیون (USSF) به منع بازیکنان خود را از زانو طول سرود ملی.

این USSF هیچ اتصال مستقیم به دولت فدرال و بودجه خود را از طریق شرکت و حمایت های مالی, رادیو حقوق, هزینه ها, بازی درآمد و خصوصی مشارکت.

Gaetz را بلافاصله بازگشت یک شنبه تماس تلفنی و پیام متنی به دنبال اظهار نظر در مورد جزئیات پیشنهاد خود را قانون.

اما در پادکست Gaetz اشاره کرد 2019 قانونی تلاش توسط پلیس آمریکا Joe Manchin D-غرب ویرجینیا به خودداری از هر گونه بودجه فدرال در حمایت از فوتبال 2026 جام جهانی برگزار شد در سراسر ایالات متحده و کانادا و مکزیک تا پرداخت هزینه برای آمریکا مردان و زنان فوتبال تیم است برسونه.

Manchin لایحه معرفی شده در ماه نوامبر سال گذشته در حال ورشکستگی در سنا, تجارت, علم و کمیته حمل و نقل.

با اینحال Gaetz گفت: در پادکست خود را که "اگر ما را وادار می تواند برابر پرداخت من قطعا فکر می کنم ما باید این حق را برای وادار که تیم ملی ما برای ایستادن سرود ملی."

Gaetz اشاره کرد که خارج از کار خود را در ایالات متحده آمریکا تیم فوتبال, بازیکنان قطعا حق اعتراض و ورزش های دیگر متمم اول قانون اساسی حقوق.

اما او افزود: "در حالی که شما خدمت می کنند که تیم در حالی که ما سرود است و من فکر می کنم وجود یک تعهد به احترام کشور ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن