عضو شورای Sherri مایرز می خواهد Pensacola, درخت سایبان مطالعه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:37 PM EDT 26 مه سال 2020عضو شورای Sherri مایرز است که به درخواس

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

عضو شورای Sherri مایرز است که به درخواست برای یک درخت سایبان مطالعه انجام شود و پس از او متوجه مقدار قابل توجهی از روشن برش در نزدیکی فرودگاه.

مایرز در مورد ایده در یک Pensacola شورای شهر در دستور کار کنفرانس پنج شنبه بعد از ظهر. او درخواست شورا برای رای گیری در جلسه روز شنبه که آن را پشتیبانی از درخواست های زیست محیطی هیئت مشورتی به منظور مطالعه اثرات درخت حذف و به ارائه توصیه هایی برای استفاده از درخت صندوق.

"قبل از اینکه ما واقعا می توانید هر چیزی که ما نیاز به یک به روز رسانی تاج درخت مطالعه از آنجا که ما تا به حال بسیاری از پاک کردن و برش و حذف درختان" مایرز گفت:, و اضافه کرد که او می خواست EAB برای شروع کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. "ما در حال از دست دادن بسیاری از درختان. ما نیاز به شروع به پیگیری که در آن درخت ما تعداد ناپدید شده است."

در ماه نوامبر شورای شهر تصویب یک طرح است که اختصاص داده شده $100,000 صرف درختان جدید در سال 2020 است.

مایرز با اشاره به تعدادی از پروژه های مختلف در سراسر 12th Avenue از جمله برنامه ریزی پاکسازی در فرودگاه و همچنین برای ساخت و ساز از عروج قلب مقدس امکانات در 12th Avenue و اجلاس بلوار. او با اشاره به پاکسازی اتفاق می افتد در جان یکشنبه اموال به عنوان به خوبی.

"ما در یک وضعیت که در آن ما یک مقدار زیادی از روشن برش در رفتن" مایرز گفت. "ما بسیاری از بسیاری در اطراف 12th Avenue شده اند که روشنی. یکی به ساخت مقدس قلب بیمارستان (آن) دارای دو ساختمان جدید بیش از وجود دارد."

شهردار Grover رابینسون گفت که او از حرکت دستور کار مورد رو به جلو اما امیدوار به پیدا کردن راه هایی که در آن شهر بهتر می تواند تشویق صرفه جویی در درختان.

"من فکر می کنم اگر شما پیدا کردن راه هایی به مردم هویج و (تشویق) مردم در درختان شما بهتر از ما به طور معمول فقط رفته پس از مردم با چوب" رابینسون گفت. "من فکر می کنم اگر ما می تواند به شکل یک راه برای بیشتر هویج گرا خواهیم انجام دهیم بهتر است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب