UCLA در اخبار جولای 15, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA گزارش دستاوردهای بهداشت, نظارت, مشاوره ژنتیک | لس آنجلس مجله کسب و کار

UCLA اعلام کرد یک زن و شوهر از مراقبت های بهداشتی مربوط به تحولات ماه گذشته بود که کمی برای انجام با Covid-19 بیماری همه گیر. اولین مهندسین در UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی یک مطالعه منتشر شده در علم, پیشرفت, کارشناسی, مجله علمی, جزئیات طراحی نازک چسب های فیلم است که می تواند به نوبه خود یک ساعت هوشمند به پیشرفته سلامت بدن و سیستم نظارت.... در یکی دیگر از توسعه UCLA بهداشت و دانشگاه اورولوژی گروه در ژوئن 29, راه اندازی telehealth ژنتیک سرطان برنامه فراهم می کند که دسترسی سریع به آزمایش ژنتیک و مشاوره در تلاش برای کمک به شناسایی افرادی که به ارث برده اند ژن های مربوط به سرطان های دستگاه تناسلی و ادراری سیستم. (UCLA سام Emaminejad و برایان Shuch به نقل از.)

هوش مصنوعی ربات بهبود زندگی بیماران در UCLA ماتل بیمارستان کودکان | KTTV-تلویزیون

"رابین یک دستگاه است که واقعا ساخته شده به مانند یک کودک; مرتب کردن بر اساس تقلید از تجربه بودن با یک کودک... بچه های ما تنها به یکی از والدین در زمان است که می توانید با آنها ملاقات پس از آن در حال حاضر در یک موقعیت استرس زا" گفت: دانشگاه UCLA دکتر جاستین واگنر (approx. :50 علامت).

لاتین فعالان فشار برای همبستگی با جامعه سیاه و سفید | Los Angeles Times

گاسپار ریورا-سالگادو یک کار مطالعات استاد در UCLA نیز اشاره کرد که Latino پشتیبانی از جنبش اغلب نشان دهنده یک نسل تقسیم.... "جامعه لاتین بسیار بزرگ است اما وجود یک بخش قابل ملاحظه به ویژه ایالات متحده متولد شده لاتینی, مستقیما حمایت از این لحظه و آنها در حال صحبت کردن به نسل های قدیمی تر در مورد اهمیت داشتن آگاهی نژادی," او گفت:. (UCLA Saul Sarabia نیز به نقل از.)

نگرانی در مورد فرستادن کودکان به مدرسه | KABC-تلویزیون

"من فکر می کنم آن است که یک تصمیم بسیار عاقلانه توسط سرپرست و هیئت مدیره. این واقعا یک بدون ذهن و بسیار خوشحال به این دلیل که علم به ما می گوید که این زمان خوبی برای ما دانش آموزان در مدرسه. در حالی که ما در حال بدیهی است که در مورد یادگیری از دست دادن ما در مورد مزایای تعاملات اجتماعی ما نیز در مورد دانش آموزان با نیازهای ویژه است که تنها ارائه شده و یا ویدئو ارائه شده توسط مدرسه. در پایان روز, مهم ترین چیز این است که ایمنی, ایمنی, ایمنی" گفت: دانشگاه UCLA تایرون Howard.

چگونه موج گرما می تواند افزایش COVID-19 خطرات | KPCC-FM "AirTalk"

"در کالیفرنیا ما تا به حال برخی از 6,300 افراد بستری در حال حاضر. این یک رکورد بالا است. قبل از اوج در ماه آوریل بود 3,497. بنابراین ما تا به حال حدود 50 درصد افزایش ایالت" گفت: دانشگاه UCLA دکتر رابرت Kim-فارلی (approx. 1:10 علامت).

این بیماری همه گیر جهانی اثرات موج دار شدن | بازار

"وجود دارد هیچ توپ کریستال برای این.... در حالت افزایش عدم قطعیت معمولا سرمایه گذاران, شما می دانید, نگرانی برای بدترین. اما در اینجا آنها به امید بهترین ها" گفت: دانشگاه UCLA Andrea Eisfeldt.

آخرین به همه گیر | Los Angeles Times

دکتر آنه W. Rimoin استاد اپیدمیولوژی در UCLA و مدیر مدرسه در مرکز جهانی و مهاجر بهداشت موافق است. "نگه داشتن این ویروس در خلیج حتی با استادانه درست شده برنامه ریزی می تواند مشکل باشد," او گفت:. "آن بستگی کامل رفتار و تست هر دو که سخت برای رسیدن به. آزمون که در حال حاضر در دسترس در حال ناقص و تضمین نمی کند که کسی که تست منفی است در واقع منفی است." (Rimoin نیز در مصاحبه با MSNBC.)

مسابقه COVID-19 واکسن | KNBC-تلویزیون

"ما واقعا نمی توانیم صبر کنید تا زمانی که ما چیزی است که درمانی. است که چرا آنها آنقدر مصمم به دریافت واکسن چرا که انتظار این است که وجود خواهد داشت هر چیزی را واقعا درمانی برای یک دوره از زمان. شاید برای چندین سال" گفت: دانشگاه UCLA دکتر استنلی Korenman (approx. 2:40 علامت).

در حال بیمارستان کالیفرنیا overcounting coronavirus بیماران ؟ | ساکرامنتو زنبور

جرالد Kominski استاد سلامت, سیاست و مدیریت در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت موافقت کردند. "ما نیاز به انجام این آزمایش به منظور حفاظت از هر دو بیمارستان پرسنل و سایر بیماران که در بیمارستان" او گفت:.

چگونه یک "گرما گنبد' اشکال و چرا این یکی خیلی خطر ناک | سیمی

گرما گنبد "است که واقعا فقط مرتب کردن بر اساس یک اصطلاح محاوره ای به صورت مداوم و/یا قوی با فشار بالا سیستم رخ می دهد که در طول فصل گرم با پایان نتیجه بودن مقدار زیادی از گرما می گوید:" آب و هوا دانشمند دانیل Swain از دانشگاه UCLA موسسه محیط زیست و توسعه پایدار.

COVID-19 تجربه در ساکرامنتو تقسیم در طول مسابقه درآمد | CapRadio

"این جای تعجب نیست من در تمام" گفت: صبا وحید مدیر پژوهش با دانشگاه UCLA کار مرکز در مورد CapRadio پیدا کردن در مورد فراگیر ترس در میان ساکرامنتو کار ضعیف است. "آنها واقعا به این انتخاب نه به کار آنها نمی باید این گزینه برای کار از خانه. و پس از آن در واقع آنها را راه بیشتر در معرض خطر بالاتر از درآمد افرادی که تا به حال راه گزینه های بیشتر."

چگونه انزوای اجتماعی بر مغز | دانشمند

تعدادی از مطالعات تلاش برای تجزیه این پیچیدگی با اندازه گیری انزوای اجتماعی و تنهایی به صورت موازی تا حدودی کمک متریک به عنوان شناخته شده دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) مقياس احساس تنهايی. این مقیاس توسعه یافته توسط محققان UCLA در دهه 1970 با استفاده از یک لیست از اظهارات خود به ارزیابی چگونگی ارتباط مردم احساس می کنند در مقابل اقدامات انزوای اجتماعی که تکیه بیشتر-هدف اقدامات از شبکه های اجتماعی و یا فرکانس از تماس با افراد دیگر.

یادگیری عمیق را قادر می سازد به تشخیص زود هنگام از باکتری زنده | Scienmag

در یک مقاله جدید منتشر شده در: علم و برنامه های کاربردی یک تیم از دانشمندان به رهبری پروفسور Aydogan Ozcan از برق و کامپیوتر دانشکده مهندسی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) آمریکا و کارگران شرکت را توسعه داده اند یک هوش مصنوعی-طراحی هوشمند سیستم تصویربرداری برای تشخیص و طبقه بندی باکتری زنده در نمونه های آب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب