COVID-19 اضافه شده است به فلوریدا طوفان آماده سازی

جیم ترنر سرویس خبری فلوریداانتشار: 10:06 AM EDT مارس 11 سال 2020تالاهاسی --- با یکی دیگر از جریانات فصل طوفان

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- با یکی دیگر از جریانات فصل طوفان شروع ژوئن 1, فلوریدا, مدیریت اضطراری مقامات با توجه به یک عامل جدید: coronavirus.

بخش مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz گفت: هفته گذشته خود آژانس است redeveloping برنامه های مورد تخلیه و پناهگاه, در حالی که همچنین با اضافه کردن facemasks به دولت ذخایر طوفان لوازم.

"ما قصد داریم به 10 میلیون ماسک در ذخیره زمان فصل طوفان شروع می شود" Moskowitz گفت. "و ما امضا یک قرارداد بلند مدت با شرکت Honeywell برای کمک به ما 12 میلیون N95 ماسک بیش از سال آینده به طور مستقیم از کارخانه با بخش قابل توجهی از آن ارائه شده در طول فصل طوفان."

یکشنبه, فلوریدا بود 40,596 موارد COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس با 1,721 مرگ و میر. با بیماری تنفسی می رود هنوز هم در اطراف این تابستان این بدان معناست که تغییرات مورد نیاز خواهد بود در پناهگاه.

"یکی از چیزهایی که من فکر می کنم ما آموخته است این ویروس واقعا رشد و انتقال هنگامی که شما نزدیک پیگیر تماس با مردم در داخل محصور محیط زیست" رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در هفته گذشته گفت: در طول یک ظاهر در ساراسوتا.

"همانطور که شما دنبال آن هستید در پناه برای یک طوفان شما رو به نگه داشتن آن در ذهن," او اضافه شده است. "اگر شما توده مردم به یک محل در شرایط عادی که ممکن است خوب. اما این امر به طور بالقوه اجازه می دهد که ویروس به گسترش اگر واقعا کسی است که در واقع آلوده."

Moskowitz گفت: تخلیه خارج از سیل مناطق می تواند به حساب جزئیات سازه با مردم در جدیدتر سازه های ساخته شده در زیر به روزترین کدهای داده شده گزینه ای برای خانه باقی می ماند. او گفت: مسئولان به دنبال پروتکل های پناهگاه است که طیف وسیعی از جدا کردن مردم بر اساس متوسط چک به غیر از جمع پناه در هتل ها.

یکشنبه تعداد: 5 جدید کروناویروس موارد را در مجموع در Escambia و سانتا رزا شهرستان به 811

که باز است؟: این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

"ما صحبت کرده ام به FEMA (Federal Emergency Management Agency) تقریبا هر روز در مورد آن برنامه ریزی" Moskowitz گفت. "آنها شده ایم به یک شریک واقعی در که مطمئن شوید که بدیهی است که ما به دنبال در همه ما دستورالعمل های عملیاتی استاندارد. ما یک مقدار زیادی از (طوفان) تجربه در اینجا در فلوریدا به خصوص طی چهار سال گذشته است. اما ما چگونه تغییر است ؟ چگونه ما آن را تغییر دهید به COVID-19 و چالش هایی که که به خصوص اگر ما زودتر طوفان در ماه های ژوئن و ژوئیه فصل؟"

نیاز به تجدید نظر در طوفان قصد دارد در میان همه گیر می آید به عنوان پیش بینی مدل های ناب نسبت به فعال فصل طوفان در اقیانوس اطلس است.

در سال گذشته در شش ماه فصل طوفان تولید 18 به نام طوفان که شش شد, طوفان, سه رسیدن طوفان بزرگ ،

برای فلوریدا فصل ترین nerve-racking رویداد عظیم طوفان دوریان که ویران باهاما بیش از آخر هفته روز کارگر اما تبدیل شده به دور قبل از ساخت یک پیش بینی اعتصاب در سواحل شرق فلوریدا.

تنش بیش از دوریان افزایش یافته بود به دلیل فلوریدا گرفته شده بود عمده بازدید قبل از دو سال با طوفان مایکل تپش تکدی در سال 2018 و طوفان ایرما گسترده در سراسر بسیاری از دولت در سال 2017.

از نظر تعداد طوفان های این اطلس می تواند به عنوان فعال و یا فعال تر در سال 2019 با توجه به پیش بینی.

دانشگاه ایالتی پن را علم سیستم زمین مرکز ماه گذشته گیریم لا نینا آب و هوا الگوی عجله آب گرم به اقیانوس اطلس پیش بینی 15 تا 24 ساله به نام طوفان گرمسیری.

کانال آب و هوا پیش بینی کرده است 18 به نام طوفان با نه رشد به طوفان که از آن چهار امر حمل پایدار باد بالاتر از 115 مایل در ساعت.

محققان از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی رفته اند با 18 تا 22 به نام طوفان است که هشت تا 11 انتظار می رود به رشد به طوفان وضعیت با سه تا پنج رسیدن به عمده قدرت طوفان. شمال کارولینای دولت پروژه های تیم شش تا 10 از طوفان به نام شکل می در خلیج مکزیک که دو تا پنج را تبدیل به طوفان است.

هفته گذشته AccuWeather هواشناسان رشد اولیه خود را پیش بینی های "عادی" فصل 14 تا 18 طوفان با هفت تا نه تبدیل شدن طوفان به یک مطلب-قوی پیش بینی از 14 تا 20 به نام طوفان که هفت تا 11 خواهد رسیدن به قدرت طوفان.

در حالی که AccuWeather کارشناسان هشدار داده است که چهار تا شش نام سیستم می تواند به طور مستقیم تحت تاثیر U. S سرزمین اصلی پورتو ریکو و یا جزایر ویرجین بسیاری از دیگر پیش بینی نمی ریزش زمین پیش بینی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن