COVID-19 است گسترش شکاف بین مردان و زنان در دانشگاه ها

این ششمین بار در یک سری از op-eds توسط دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه جزئیات اثرات COVID-19 همه گیر در دانشجویا

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

این ششمین بار در یک سری از op-eds توسط دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه جزئیات اثرات COVID-19 همه گیر در دانشجویان تحصیلات تکمیلی. دفعات بازدید: بقیه در اینجا: قسمت 1, قسمت 2, قسمت 3, قسمت 4, قسمت 5.

نویسندگان توجه داشته باشید: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. ما ایستاده در همبستگی با اعضای جامعه ما در برابر ضد سیاهی و خشونت پلیس. ما تردید به انتشار این op-ed چرا که ما نمی خواهیم برای منحرف کردن اذهان از مسائل نژادی عدالت است. در چند نامه به دانشگاه استنفورد دولت درخواست برای مراکز مراقبت از کودکان به بازگشایی هر چند ما آن را احساس می کنید مهم است که به توجه به مسائل بودجه و پسوند زمان مورد نیاز برای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی استنفورد با کودکان به خصوص مادران آنها به عنوان حرکت به شرایط ایجاد شده توسط COVID-19.

این COVID-19 همه گیر آورده نابرابری در سراسر استنفورد جامعه به تمرکز واضح تر و روشن کردن جمعیت های آسیب پذیر باید بیشتر نهادی پشتیبانی می کند. یکی از این جوامع است که دانش آموزان با کودکان به خصوص مادران است.

به عنوان استنفورد را در دین پژوهش کاترین Moler همراه با ارشد تحقیقات ماموران در دیگر دانشگاه ها, در نوشته های اخیر علم مقاله "COVID-19 بدتر متعدد سهام مسائل در تحقیقات سازمانی ... [و] دیرینه قیمت و کودک و مراقبت از خانواده و نابرابری در سراسر این پژوهش نیروی کار — که به طور نامتناسبی بر زنان کم درآمد حمایت از کارکنان و کارآموزان — آیا روشن تر از همیشه." یک استنفورد, اخبار, مقاله در مورد علم در مقاله ذکر شده به طور بالقوه ماندگار نگرانی از COVID-19 در تحقیقات پیشرفت دانش آموزان فارغ التحصیل و دانشجویان مقطع فوق دکترا به خصوص کسانی که با کودکان در خانه.

ما رسیده به دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کودکان از سراسر دانشگاه بپرسید که چگونه آنها متاثر شده اند COVID-19 — اولین بار هر گونه اطلاعات جمع آوری شده در مورد چگونگی شیوع بیماری مؤثر است استنفورد فارغ التحصیل دانش آموزان با خانواده ها است. ما دریافت پاسخ از 66 دانش آموزان در سراسر همه از دانشگاه استنفورد هفت مدارس. بسیاری از تم ها پدید آمده از پاسخ اما بیشتر سازگار بود و این اختلال به آموزش و پژوهش در حالی که مدارس و مراکز مهد کودک بسته هستند. چالش های کار مربوط به عوامل مختلفی است که بررسی ما نیز کشف:

  • 82 درصد از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کودکان به مهد کودک مختل COVID-19.
  • سه چهارم از پاسخ دهندگان بیان کردند که خود را روانی یا سلامت جسمی کاهش یافته است به عنوان یک نتیجه از خاموش کردن.
  • تنها یکی از پنج دانش آموزان فارغ التحصیل با کودکان گزارش شده است که قادر به 30 ساعت یا بیشتر به مطالعات خود در طول COVID-19; دانشجویی متوسط پدر و مادر است که در حال حاضر تنها قادر به کار 19 ساعت در هفته است.
  • بیش از نیمی از پاسخ دهندگان بیان کردند که آنها به شدت نگران توانایی خود را برای تکمیل نقاط عطف خود را برای فارغ التحصیلی در زمان اختصاص داده شده به آنها.
  • تنها 8 درصد از دانش آموزان با کودکان موافقت کرد که زمانی که آنها در انجام کار و کیفیت کار خود را به عنوان خوب به عنوان آن را قبل از خاموش کردن.
  • 22 درصد از پاسخ دهندگان به یک شریک که بیکار تبدیل شده و یا که درآمد و/یا ساعت کاهش می یابد به عنوان یک نتیجه از COVID-19.
  • 15 درصد از پاسخ دهندگان از دست رفته یک کار نرم افزار با توجه به COVID مربوط به تنش در زمان خود و یا سلامت روان; 20% از دست رفته مهلت برای یک مقاله کنفرانس; 30% از دست رفته کمک بلاعوض و یا کمک هزینه تحصیلی آخرین مهلت ارسال درخواست; بیش از یک سوم از دست رفته مهلت اعمال شده توسط خود را مشاور و 71 درصد از دست رفته خود تحمیل شد.
  • در بالای مهد کودک نگرانی های بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با وابستگان ابراز استرس اضافی به علت مهاجرت اصلاحات تهدید خود درآمد خانوار و وضعیت ویزا.

اکثریت پاسخ دهندگان احساس کردند که دولت را درک نمی کنند آنچه که آنها روبرو هستند و انجام نمی دهد به اندازه کافی برای کمک به از بین بردن این چالش های فوق العاده ای. در حالی که 62 درصد از دانش آموزان نشان داد که گروه خود از استادان و یا مشاوران درک وضعیت خود را یک معامله بزرگ تنها 18 درصد از دانش آموزان احساس کردند که دانشگاه استنفورد را دولت می داند و عمل کرده است برای کمک به وضعیت خود.

یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده پزشکی نوشت: من فوق العاده فوق العاده خوش شانس به یک PI که بسیار حمایت و درک چگونه کار کوچک من می تواند مدیریت کند در حالی که در تلاش برای حرکت انفرادی, پدر و مادر, آموزش از راه دور و مدیریت بحران برای یک کودک خردسال و همچنین خودم. در همه صداقت, وجوه اضافی را حل اکثر مشکلات من. اما من نگرانی عمیق در مورد چگونه این را ادامه خواهد داد و چگونه بیمار اداری مردمی را می توانید در ادامه به زمانی که I'll هنوز هم نیاز به حرکت به مهد کودک و مدرسه از خانه به احتمال زیاد از طریق سقوط. چگونه من می خواهم به حرکت به رفتن به آزمایشگاه در صورتی که's حتی چیزی است که اتفاق می افتد با یک کودک خردسال و هیچ مهد کودک?

مشکل این است که دانش آموزان احساس می کنید هیچ کس در دانشگاه استنفورد در مورد مراقبت از آنها — آن است که آنها احساس می کنند مردم را با قدرت به عمل تمایلی به انجام این کار. استنفورد را دولت بارها و بارها توصیه به دانش آموزان برای رفتن به ادارات خود را برای حمایت از, اما این استراتژی را ترک کرده است نگرانی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کودکان تا حد زیادی unaddressed. از آنجا که در هر بخش وجود دارد اغلب تنها تعداد کمی از دانش آموزان با کودکان و ادارات محدود بودجه و منابع نیازهای خاص دانش آموزان با کودکان بسیار آسان برای ادارات به چشم پوشی است. اگر چه بسیاری از این بررسی پاسخ دهندگان ابراز قدردانی خود را به وزارت انعطاف پذیر بودن خود را بزرگترین نگرانی — مشکلات مالی حق الزحمه در حال اجرا ناتوانی کامل مدرک نقاط عطف — بدون جواب باقی می ماند. آنچه که دانش آموزان با کودکان نیاز یک دانشگاه گسترده سیاست به آدرس منحصر به فرد و مسائل مربوط به آنها در طول بیماری همه گیر.

یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی نوشته است: من و همسرم هر دو دانش آموزان که او نیز باید برای مراقبت از کودک ما تمام وقت در حال حاضر. ما هر دو یکی از تنها پدر و مادر اگر نه تنها پدر و مادر در آزمایشگاه ما با یک کودک است که به طور معمول به چالش کشیدن اما با داشتن مهد کودک ساخته شده است آن را بسیار دشوار است. به عنوان آن است که ما هر دو بسیار کمی خواب سعی کنید به نگه دارید تا با کار ما از آنجا که بسیاری از این کار فقط می تواند انجام شود پس از ما کودک به خواب می رود.

اگر چه اکثریت قریب به اتفاق همه دانش آموزان با کودکان را تحت تاثیر قرار وجود دارد جنسیتی تقارن به چالش های مواجه شده توسط دانش آموزان با کودکان است. مجله علمی سردبیران گزارش که زنان ارائه نرخ به طرز چشمگیری کاهش یافته در طول بیماری همه گیر در حالی که مردان ارسالی افزایش یافته است. انتشارات نقش مهمی در استخدام گیری — داده زنان مجله ارسالی باید کاهش یافته و بیش از 50 درصد در برخی از زمینه های و مردان, مجله ارسالی باید افزایش بیش از 50% در زمینه های دیگر به نظر می رسد امن برای پیش بینی است که این بیماری همه گیر را تشدید underrepresentation زنان در professoriate. در دانشگاه استنفورد که در آن underrepresentation زنان در professoriate به مراتب پیشی میانگین ملی ما نمی توانیم خطر شکاف گسترش.

در بررسی ما از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل دانش آموزان ما را دریافت پاسخ از 34 مردان, 31 زنان و یک نفر که ترجیح داده به لیست خود جنس است. در حالی که مردان با کودکان گزارش شده است که آنها قادر به کار به طور متوسط حدود 23 ساعت در هفته در طول همه گیر زنان با کودکان گزارش شده است که آنها تنها قادر به کار به طور متوسط حدود 14 ساعت در هر هفته است.

یک زن در دانشکده پزشکی نوشته است: شوهر من با این نسخهها کار تمام وقت و به طور معمول پس من اما با هیچ مهد کودک منابع در دسترس ما'دوباره خاموش کردن مراقبت از ما دو بچه. I'm پایان مصرف در اکثر مهد کودک پس از ما با تکیه بر درآمد خود را به مراتب بیشتر از من دستمزد. به عنوان یک نتیجه, من پیشرفت به سوی من (Ph. D.) به طور چشمگیری کاهش یافته است.

زن دیگری دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش نوشت: به عنوان یک دانش آموز مشغول کار بر روی پایان نامه خود من است "انعطاف پذیر" است که بدان معنی است که من سرایدار اولیه برای نوزاد ما. ... من امیدوار هستم که قادر به ارائه پایان نامه خود در طول تابستان و فارغ التحصیل در سه ماهه تابستان. اما با تنها دو ساعت در روز به انجام کار آن را به من طول می کشد یک هفته کامل برای تکمیل یک روز را به ارزش کار می کنند. آن است که بسیار سخت به حرکت از فکر کردن یا نوشتن در این سرعت و یا اعتماد به نفس است که من قادر خواهد بود به تحصیلات تکمیلی.

این احساسات است که مطابق با روند ملی در طول بیماری همه گیر. تفاوت بین مردان و زنان در بهره وری ممکن است با این واقعیت توضیح داد که یک مرد چهار بار به احتمال زیاد به ماندن در خانه شریک از یک زن در دانشگاه ها. با توجه به COVID-19 همه گیر است محروم مهد کودک منابع در دسترس نبودن مهد کودک مکان های نامتناسب بار در زنان, تهدید به تشدید شکاف بین مردان و زنان در دانشگاه ها.

وقتی پرسیده شد که چه نوع حمایت از دانش آموزان با خانواده ها بیشتر می خواهم برای دیدن از این دانشگاه پرداخت می شود والدین ترک برای تا زمانی که موسسات مهد کودک بسته هستند (با دستمزد فرمت) به عنوان مفید است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی با فرزندان خود را می خواهند و نقطه عطف مهلت و کمک های مالی گسترده به عنوان طولانی به عنوان مراکز مهد کودک بسته هستند. بعدی مفید بود, پورنو وابسته به بهداشت و درمان در طول بحران. دیگر دانش آموزان با خانواده ها نیز خواست برای تابستان بودجه و بیشتر صندوق اضطراری گزینه های.

به عنوان یک دانشجو در دانشکده علوم انسانی و علوم نوشت: بهداشت و مراقبت از دهان و دندان شده اند بزرگترین مسئله است. استنفورد ناتوانی و یا عدم تمایل به ارائه بیمه مقرون به صرفه برای وابستگان مجبور است ما را بر روی پوشش کالیفرنیا بازار و COVID-19 دارای تقویت فقدان بیمه دندانپزشکی است. ما تا به حال چندین صورتحساب های بزرگ ساخته شده بزرگتر نیاز به درمان در طول مستند.

اگر چه دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کودکان ممکن است در اقتصادی ترین موقعیت مخاطره آمیز آنها نه تنها جامعه از پدر و مادر در دانشگاه استنفورد که کار و زندگی تحت تاثیر قرار شده است همه گیر. روز دوشنبه یک گروه از دانشجویان مقطع فوق دکترا با ارسال نامه ای به معاون شهردار Moler, معاون شهردار خم و معاون شهردار Kleppner تماس در دانشگاه استنفورد به بازگشایی آن مراکز مراقبت از کودکان به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به این مشکل از تکمیل تحقیقات در حالی که پدر و مادر و مدرسه در منزل تمام وقت. اساتید و دیگر استنفورد وابسته با کودکان با ارسال نامه ای مشابه به کشيش Drell در روز سه شنبه خواستار استنفورد به دوباره باز کردن آن مراکز مراقبت از کودکان.

اگر چه باز کردن مراکز مراقبت از کودکان را از بین بردن برخی از فشار بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی پدر و مادر, آن ممکن است ممکن است با توجه به صدور مجوز و الزامات ایمنی برای مراکز مراقبت از کودکان به جای همه آنها در حال حاضر ثبت نام خانواده. همچنین برخی از خانواده ها ممکن است احساس راحتی فرستادن کودکان خود را به گروه مراقبت برای برخی از زمان حتی اگر این گزینه در دسترس ساخته شده است. حتی پس از فارغ التحصیل دانش آموزان با کودکانی که تا به حال مراقبت از کودکان را برای چندین سال ادامه خواهد داد و بدون مراقبت از کودکان نیاز به بودجه اضافی و جدول زمانی و اقامت و اجازه می دهد تا مشارکت کامل در آموزش و پژوهش مهم خود را به تحصیلات تکمیلی برنامه.

استنفورد قبلا نشان داده شده آن را می توانید پیاده سازی سیاست های خود را به آدرس خاص و چالش های پیش روی دانش آموزان با کودکان است. در سال های اخیر فعالان دانشجویی با مدیران و کارکنان طرفداران برای ایجاد تحصیلات تکمیلی خانواده کمک مالی فراهم می کند که تا 15.000 دلار در هر سال برای جبران هزینه های خانواده. از دانشجویان فارغ التحصیل با وابستگان که در پاسخ به ما نظرسنجی 84 درصد تا به حال ساخته شده با استفاده از خانواده کمک مالی در طول بحران 49 درصد تا به حال ساخته شده با استفاده از شربت خانه مواد غذایی که به تازگی معرفی شده در پاسخ به وکالت از دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه و 11% تا به حال ساخته شده با استفاده از اورژانس کمک-در-برنامه کمک.

همانطور که همه ما در صورت بی سابقه ای در سراسر جهان بحران بهداشتی ما تماس بگیرید و در دانشگاه استنفورد به ارائه پشتیبانی برای دانش آموزان با کودکان در قالب پسوند پیشرفت-به-اتمام مهلت همراه با کمک های مالی برای طول زمان معادل آن زمان مدارس و مراکز مراقبت از کودکان در حال توقیف. بدون دانشگاه-حمایت گسترده ای را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کودکان شواهدی وجود دارد که دانش آموزان از همه جنس با وابستگان و به خصوص زنان ممکن است سقوط.

هر گونه سوال در مورد بررسی سوالات یا پاسخ را می توان به کارگردانی جاستین مودیکا در jmodica 'در' stanford.edu. برای سوالات دیگر تماس Ckmejustin کوربت در کوربت 'در' stanford.edu کری تونلی (دهانه) فلورس در ctflores 'در' stanford.edu و ولادیمیر gildin, حاکی زاکرمن در vzuckerm 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن