DeSantis می گوید: "ترس دشمن ما' به عنوان فلوریدا می افزاید: یکی دیگر از 10,000 coronavirus موارد مرگ و میر 90

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:10 PM EDT ژوئیه 18 سال 2020تعد

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

تعداد coronavirus عفونت و مرگ و میر همچنان به افزایش در فلوریدا. شنبه دولت اضافه شده 10,328 موارد جدید – ششمین بار در هفت روز فلوریدا شمارش بیش از 10000 عفونت های جدید.

مقامات همچنین افزود: یکی دیگر از 90 مرگ و میر به کروناویروس مرگ و میر – که شکست یک خط از چهار روز متوالی زمانی که دولت شاهد بیش از 100 مرگ و میر.

با توجه به چگونه به دولت گزارش داده روزانه شماره های گرفته شده باید به معنی تمام کسانی که مرگ و میر و موارد رخ داده در 24 ساعت دوره گزارش.

همانطور که از شنبه وجود دارد 337,569 تایید عفونت در فلوریدا. مقامات منجر به مرگ و میر ناشی از 4,895 ساکنان و 107 غیر-ساکنان در دولت به COVID-19 مجموع 5,002 مرگ و میر پس از مرگ برای اولین بار در تاریخ 6 مارس.

روزانه بررسی بیمارستان اشغال توسط آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان محسوب 9,091 بیماران در فلوریدا بيمارستان با تشخيص اوليه COVID – جمعه-شنبه افزایش 530.

پس از همه گیر شروع شد و در مجموع 20,632 مردم باید در بیمارستان بستری است.

بیشتر: چه رفت در فلوریدا? زمان تست گردشگری و COVID-19 له

ایالت تقریبا 24 درصد از تخت های بیمارستانی در دسترس هستند – یک شبه افزایش نزدیک به 2 درصد با توجه به ahca صحبت. حدود 19 درصد از واحد مراقبت های ویژه تخت در حال حاضر خالی – که 3% بیشتر از روز جمعه گزارش داد.

در ظاهر عمومی جمعه و شنبه Gov. ران DeSantis با اشاره به hospitaliztion اعداد به عنوان یک روند مثبت در میان افزایش تعداد برای عفونت و مرگ و میر.

او اذعان کرد ترس و agnst ایجاد شده توسط pandemic اما صحبت کردن در اورلاندو او اشاره کرد فلوریدا تا به حال بیشتر بیمارستان ها تخت های موجود در یکشنبه بیش از آن در ماه مارس زمانی که بحران بهداشت و درمان آغاز شد.

"به طور معمول بیمارستان اجرا در 88 -90% که چگونه از آنها در کسب و کار" گفت: DeSantis. "بنابراین در حال حاضر ما کمتر از 80 درصد از تخت های در حال استفاده – بنابراین ظرفیت."

یک روز پیش جیمز Fiorica ساراسوتا یادبود افسر ارشد پزشکی هشدار داد که له بيماران ابتدا به یک تلفن.

این بیمارستان که تا به حال 118 بیماران تحت درمان قبلا دیدم یک یا دو روزانه COVID-19 بستری شدن در بیمارستان. وجود دارد در حال حاضر 10 تا 15 بیمارستان پذیرش در روز است.

"من نگران هستم; ما نیاز به یک استراحت" گفت: Fiorica. "ما نمی توانیم حفظ حجم بالا و طولانی مدت است."

روز شنبه در سنت آگوستین DeSantis توصیه فلوریدا به اجازه و ترس و استرس و تشویش coronavirus ایجاد کرده است "به عنوان گریست برای آسیاب."

در Flager Hospita, DeSantis مشاهده شده است که بسیاری از افراد در بیمارستان وجود ندارد چرا که از COVID-19.

و او این باورند که خیلی از هجوم های اخیر از بیماران بیمارستان های در حال تجربه است و از افرادی که با تاخیر به دنبال مراقبت های پزشکی در طول روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

"این ویروس یک مسئله مهم (اما) همه این شرایط دیگر. این بیمارستان در اینجا به مراقبت از شما و اگر شما نیاز به توجه پزشکی شما واقعا باید به دنبال آن گفت:" DeSantis به عنوان او توضیح داد که شرایط در فلوریدا به عنوان تلخ به عنوان تصویر نقاشی با اعداد.

او گفت: ترس اصلی این ویروس ایجاد شده در ماه مارس افزایش عفونت خواهد پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی و که اتفاق افتاده است.

و فرماندار در دفاع از دولت خود استراتژی برای مبارزه با ویروس ها با استفاده از تست توده و برای کمک به بیمارستان ها و تسهیلات مراقبت دراز مدت در مراقبت از جمعیت های آسیب پذیر – کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی و بیش از 65 سال است.

"ترس دشمن ما در اینجا و من فکر می کنم اگر ما این رویکرد با ثابت حل و فصل, من فکر می کنم ما در حال رفتن به آن رسیدگی خیلی بهتر است" گفت: DeSantis.

فرماندار نیز روز شنبه اعلام کرد که اضافی حمل و نقل 30000 ویال از این دارو های ضد ویروسی Remdesivir شد و در حال حمل به بیمارستان فلوریدا.

فلوریدا است که در میان 18 متحده قرار داده شده در یک به اصطلاح منطقه قرمز از coronavirus افزایش توسعه یافته است که در این ماه و شامل بیش از یک سوم از این کشور است.

بیشتر: تالاهاسی در میان بالا 12 COVID-19 'red مناطق' در فلوریدا; گزارش می گوید بیشتر محدودیت های مورد نیاز

کروناویروس در لئون و شهرستانهای اطراف

  • وزارت بهداشت گزارش داد دو کشته و 13 مورد جدید در شهرستان جکسون یک شبه. مرگ و میر در جکسون است که در حال حاضر 10 با 769 عفونت.
  • DOH همچنین گزارش دیگری مرگ در شهرستان گدسدن شنبه با توجه به کوروناویروس. مرگ و میر وجود دارد در حال حاضر در 10 با مجموع 779 عفونت.
  • تعداد موارد در Leon County یک شبه به روز شنبه افزایش 67. با توجه به آخرین شماره 2,884 مردم در حال حاضر آزمایش مثبت در Leon County است. چهل COVID-19 بيمار در حال حاضر در بیمارستان بستری و در تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان. سی و سه نفر در بیمارستان بستری هستند و در پایتخت مرکز پزشکی منطقه ای. ده مرگ و میر در لئون شهرستان نسبت داده شده به کوروناویروس.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن