ورودی RAs نگرانی در میان عدم قطعیت در مورد آینده سال تحصیلی

ورودی مسکونی دستیاران (RAs) ابراز نگرانی در مورد آماده سازی برای نیروی انسانی در میان عدم قطعیت در ادامه در مو

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

ورودی مسکونی دستیاران (RAs) ابراز نگرانی در مورد آماده سازی برای نیروی انسانی در میان عدم قطعیت در ادامه در مورد استنفورد قصد دارد تا سال آینده از جمله عدم ارتباط از مسکونی آموزش و پرورش (ResEd) در مورد به تعویق افتاد کارکنان آموزش و پتانسیل چالش های ترکیبی سال تحصیلی.

سال آینده دانش آموز کارکنان هنوز به اتمام بهار که ResEd به تعویق افتاد و در آغاز سه ماهه. بهار آموزش در نظر گرفته شده شامل جلسات مجازی با اقامت همراهان (RFs) جامعه هماهنگ و مسکونی رؤسای همچنین میکسر با زمان کارکنان و بحث ها در نقش ها و انتظارات است.

بهار آموزش به طور کلی یک نمای کلی از نیروی انسانی, نقش, نمی, از مسئولیت های خاص مانند اجرای الکل سیاست. بیشتر در عمق معمولا رخ می دهد در دو تا سه هفته قبل از سقوط سه ماهه آغاز می شود. دانش آموزان می گویند وضعیت آن نیز در حال حاضر ناشناخته است.

ResEd گفته آنها "خواهد بود در لمس در مورد سقوط آموزشی در برخی از نقطه, اما ما هر چیزی شنیده گفت:" ورودی کدرو ره کیت Frimet '22.

امور دانشجویی سخنگوی پت هریس گفت: روزانه که ResEd "انتظار دارد که در تماس با اطلاعات اضافی از طریق ایمیل در این تابستان."

"ResEd خواهد شد بهترین خود را به ارائه آموزش مناسب پس از بیشتر شناخته شده است در مورد این دانشگاه قصد دارد برای سقوط سه ماهه" هریس نوشت.

در میان اختلال در بهار آموزش برخی از RFs و سابق RAs اقدام به حفظ یک حس اجتماعی و آماده سازی دریافتی کارکنان.

"[ما RFs] شده اند فوق العاده حمایتی در حال حاضر و حتی به ما جدید کارکنان مجازی 'roll-out' که در این سال کارکنان تعجب ما زوم تماس بگیرید و مشترک برخی از آنها حکمت" نوشت: در ورودی Faisan ره رایان قهوهای مایل به زرد '21.

ورودی RAs نیز ابراز نگرانی در مورد چالش هایی که در سال آینده می تواند به خصوص بعد از این دانشگاه اعلام کرد قصد دارد به فقط نیمی از دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه هر سه ماهه. انتظار می رود دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه به دو محله در یک چرخش کامل و یک چهارم تقریبا.

دانشگاه گفته است که در نظر دارد به frosh در پردیس در پاییز. برای ورودی لارکین ره Pranavi Kethanaboyina '22, که امداد رسانی است. اما او گفت: روزانه است که او هنوز نگران در مورد قادر بودن به او frosh روابط و خوابگاه جامعه است که او در بر داشت بسیار مهم سال اول. بسیاری از تجربیات را دوباره تصور هر چند نه لزوما در راه بد, او گفت:.

"وجود ناب دانشجوی سال اول چیزهایی که در دانشگاه استنفورد است که من فکر می کنم ما در زمان داده شده و من فقط غم انگیز است که frosh را تجربه نخواهد کرد و در راه همان" Kethanaboyina گفت.

Frimet توصیف سوال در مورد امنیت شغلی و عدم وجود جدول زمانی روشن برای آینده کارکنان — "آیا من به نیروی انسانی تمام چهار چهارم, آیا من به نیروی انسانی upperclassmen به عنوان [کلاس] سال چرخه را از طریق چگونه بسیاری از کارکنان خواهد بود در هر خوابگاه و اینکه آیا هر کس به استخدام یک RA کار خواهد کرد تا آنجا که ما می رود."

اگر چه دریافتی کارکنان ابراز نگرانی در مورد عدم قطعیت از زیر سال تحصیلی بسیاری امیدوار به رشد به نقش خود.

"آیا یک دانش آموز نیاز به یک گوش به بیهوده گویی به شانه ای برای تکیه و یک مربی از یک دوست و یا حتی فقط کسی که با باند-ایدز و آب نبات من تصمیم به کارکنان به امید پر کردن آن نیاز دارد" Frimet نوشت.

"ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای انجام چیزی که ما امضا به انجام: وجود دارد برای دانشجویان تسهیل جامعه و ارتباط و کمک به آنها را به عنوان آنها کشف کردن آنچه در آن به معنی یک استنفورد و آنها که در کالج" Kethanaboyina گفت.

تماس با الکساندر لی در ali17 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن