دیزنی چلپ چلوپ کوه برای دریافت تم جدید میان تماس به خندق نژادپرستانه تاریخچه

کورتیس تیت ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:23 PM EDT Jun 25, 2020در میان ملی فشار برای تجدید نظر کلیشه ها

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

در میان ملی فشار برای تجدید نظر کلیشه های نژادپرستانه در فرهنگ عامه دیزنی است که به آن چلپ چلوپ, ديد کوه, جاذبه تم های جدید بر اساس آن در سال 2009 فیلم "شاهزاده خانم و قورباغه" و محور در دیزنی اولین سیاه و سفید شاهزاده خانم.

این حرکت به دنبال یک Change.org درخواست تماس برای دیزنی به رها اصلی الهام بخش برای چلپ چلوپ کوه 1946 فیلم "آهنگ جنوبی." با توجه به دیزنی این شرکت کار کرده است در این تغییر از سال گذشته است.

این فیلم جنجال برانگیز از ابتدا برای چه منتقدان از جمله NAACP در نظر گرفته استفاده بیش از تصویر از برده داری.

آن زندگی راوی سالمندان مرد سیاه پوست به نام عمو ریموس شد, بازی های برگزار شده توسط James Baskett, بود که دومین زن آمریکایی آفریقایی برنده جایزه اسکار. Baskett حضور نداشت اکران در آتلانتا تئاتر که در آن سیاه پوستان مجبور به نشستن به طور جداگانه در بالکن.

این فیلم هرگز در دسترس در صفحه اصلی تصویری در ایالات متحده, و نه آن را شامل در دیزنی به علاوه.

درخواست آنلاین در حال تحت فشار قرار دادند برای دیزنی به مرکز چلپ چلوپ کوه در داستان Tiana شاهزاده خانم دیزنی, اولین بار, سیاه, شاهزاده خانم.

"آن است که واقعا هیجان انگیز است که می دانیم که شاهزاده خانم Tiana حضور در هر دو دیزنی لند و سحر و جادو پادشاهی در نهایت خواهد بود به طور کامل متوجه شدم!" گفت: Anika Noni Rose, تونی, بازیگر برنده که ارائه تیانا صدای در فیلم است.

"شاهزاده خانم و قورباغه" را تبدیل به تم های جدید را در چلپ چلوپ کوه در دیزنی لند در کالیفرنیا و دیزنی در فلوریدا.

دیزنی جهان برنامه ریزی شده است برای بازگشایی در جولای 11 بعد از اینکه بسته از اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. دیزنی لند برنامه ریزی شده بود به بازگشایی در جولای 17, اما این شرکت گفت: تاریخ را باید به تعویق افتاد به دلیل تاخیر در کالیفرنیا coronavirus بازگشایی پروتکل های.

جدید چلپ چلوپ کوه با توجه به دیزنی به دنبال خواهد داشت تیانا و تمساح, دوست, دوست لوئیس در یک ماجراجویی موسیقی در برابر پس زمینه از نیواورلئان و فرعی رودخانه لوئیزیانا و بهنگام برای مردی Gras.

"من فکر می کنم این خبر خوبی است و یا به عنوان Louis می گویند – HALLELUJAH!!" گفت: Michael-Leon Wooley بازیگر بود که صدای آقای....

با توجه به دیزنی هیچ کار گرفته شده در چلپ چلوپ کوه در هر دو پارک در طول تعطیلی به طوری که بازدید کنندگان را ببینید اصل موضوع و شخصیت های پارک ها بازگشایی شده است.

کمک: Carly Mallenbaum ایالات متحده آمریکا امروز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن