Eglin F-22 و سقوط جت جنگنده تصادفات در پایگاه نیروی هوایی Eglin; خلبان خارج

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 1:05 PM EDT مارس 15 سال 2020به روز رسانی 11:55 صبح: F-22s به

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

به روز رسانی 11:55 صبح: F-22s به یاد می آورد به پایه

در حالی که F-22 رپتور که سقوط کرد صبح روز جمعه در پایگاه نیروی هوایی Eglin رزرو بود و بخشی از یک روگذر میله میله برای ساعت 9 صبح به افتخار کارکنان بیمارستان و اولین پاسخ دهندگان در نزدیکی خلیج و خلیج فارس استان ها در خط مقدم محلی COVID-19 پاسخ تصادف باعث Eglin AFB مقامات به یاد چهار جت در حال حاضر در هوا که به درگیر در این رویداد با توجه به Tyndall پایگاه نیروی هوایی سخنگوی همین آریاس.

این هواپیما که سقوط کرد و همراه با هواپیما در سعادتآباد — جداگانه F-22, F-35 جنگنده جت و دو T-38 آموزش جت — در میان هواپیما در اصل اختصاص به Tyndall AFB که شد نقل مکان کرد به Eglin AFB قبل و بعد از سال 2018 طوفان مایکل که گذاشته زباله به Tyndall AFB.

با توجه به آریاس وجود خواهد داشت دو, تحقیق در مورد سقوط, بررسی ایمنی و حادثه بررسی است. ایمنی تحقیقات مربوط به خلبانان در نظر بگیرند واقعی انجام پرواز است. حادثه بررسی خواهد شد شامل چه آریاس به نام "متقابل انضباطی تیم" است که تلاش برای تعیین علت سقوط.

نتایج حاصل از این بررسی ایمنی نمی تواند ساخته شود اما این حادثه بررسی خواهد شد و در دسترس عموم ساخته شده. این حادثه تحقیقات می تواند ماه ها و گاهی سال برای تکمیل.

یک F-22 جنگنده جت با 43 اسکادران جنگنده سقوط کرد و در مدت کوتاهی پس از ساعت 9 صبح جمعه در پایگاه نیروی هوایی Eglin رزرو یک پایگاه سخنگوی تایید کرده است.

خلبان که نامش است بلافاصله و منتشر شده خارج از هواپیما گرفته شده بود به Eglin AFB بیمارستان با توجه به Ilka کول رئیس رسانه عملیات برای 96 آزمون بال اداره امور عمومی. از 96 آزمون بال میزبان واحد در Eglin AFB.

خلبان بود و در ثبات وضعیت Eglin گفت: در یک به روز رسانی حدود دو ساعت پس از سقوط. وجود دارد هیچ دیگر افراد در هواپیما.

هواپیما پایین رفت و در 12 مایلی شمال شرقی بخش عمده ای از آلاینده پایه در بخشی از راه دور از Eglin رزرو با توجه به کول. این Eglin رزرو را پوشش می دهد صدها هزار هکتار در سراسر شمال غربی فلوریدا.

بیشتر: Eglin به نظر می رسد در چه بعدی در COVID-19 پاسخ

بیشتر: Coronavirus: 7 گروه چتر نجات riggers به نوبه خود مهارت های لازم برای مبارزه با COVID-19

اولین پاسخ دهندگان بودند در صحنه تصادف اواخر صبح روز جمعه کول گفت.

F-22 رپتور بود در یک روال ماموریت آموزشی در زمان تصادف با توجه به کول که اضافه شده که این هواپیما بود و بخشی از یک پل هوایی برنامه ریزی شده صبح جمعه به افتخار اولین پاسخ دهندگان و پرسنل بیمارستان در خلیج و خلیج فارس استان ها برای کار خود را در خط مقدم نبرد علیه COVID-19.

F-22 پیشرفته ترین جنگنده هواپیما پرواز در ارتش. این رادار-فرار از خفا قابلیت ها و توانایی نابود کردن اهداف چندگانه است. تولید آن متوقف شد در طول جنگ در عراق بود که آن را به عنوان بیش از حد گران و نامناسب به ضد شورش خشمگین جنگ در عراق و افغانستان است.

نیروی هوایی لیست 183 F-22s در آن موجودی و هزینه های آن در 143 میلیون در هر هواپیما.

این هواپیما شده بود گرفتار سرریز هزینه و تاخیر پس از توسعه آن در روزهای پایانی جنگ سرد ، نیروی هوایی پیش بینی ناوگان 648 F-22s. زمانی که نهایی F-22 بود تحویل به نیروی هوایی در سال 2012 این برنامه هزینه بیش از $67 میلیارد و تولید کرده 183 هواپیما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن