مشارکت و حمایت از دانش آموزان میان COVID-19: استادان تأمل در دور چهارم

با سوئیچ به مجازی بهار کلاس های مدرسان تبدیل به سیستم عامل جدید برای آموزش و به دنبال راه هایی برای به حداکثر

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

با سوئیچ به مجازی بهار کلاس های مدرسان تبدیل به سیستم عامل جدید برای آموزش و به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن تعامل دانش آموز بدون فرد در تعامل است.

در کمتر از, بحث, بر اساس کلاس های مقدماتی مانند سمینارها (introsems), دوره های آموزشی در این برنامه در نوشتن و حرف (PWR) و نوشتن خلاق کلاس مدرسان جستجو برای راه هایی برای تقلید از گروه های کوچک و پویایی در زوم.

پاول Lutomski دکتری '92 یک روابط بین المللی و مدرس دانشگاه که در این سه ماهه تدریس INTNLREL 140A: "حقوق بین الملل و روابط بین الملل" و introsem INTNLREL 62Q: "جرم جنایات و آشتی" گفت: او در ابتدا مردد در مورد آموزش introsem مورد امکان داشتن مولد گفتمان بیش از زوم. اما او می خواست تا در این چالش است.

"بود که لحظه به افزایش به مناسبت" Lutomski گفت.

پیشرفته مدرس امیلی, Polk که می آموزد PWR 1EP: "لفاظی های جهانی توسعه و تغییر اجتماعی" گفت که هدف اصلی در تعویض به کلاس های مجازی بود که برای مراقبت از دانش آموزان خود را.

"یکی از چیزهایی که در ذهن من بود از ابتدا این بود که چگونه برای ایجاد اعتماد در کلاس های درس من اعتماد میان دانش آموزان من اعتماد در کار است که ما انجام می دهیم با هم و اعتماد به نوشتن یک جامعه" پولک گفت.

مدرسان از سخنرانی سبک کلاس با دانش آموزان بیشتر ثبت نام نیز در مواجهه با چالش ها در کار به شرکت تعداد زیادی از دانش آموزان از طریق یک صفحه نمایش.

CS 109: "احتمال برای دانشمندان کامپیوتر" مدرس لیزا یان M. S. '15 (Ph. D. '19 که تدریس به مخاطبان از 360 دانش آموزان این سه ماهه گفت: او قرار می گیرد اهمیت در طراحی یک دوره آموزشی است که می تواند موثر بیش از زوم.

یان تصمیم به تقسیم کلاس برنامه ریزی شده 80 دقیقه سخنرانی به 30 دقیقه قبل از ثبت مواد متمرکز شده تا حد زیادی در درک مفهومی و پس از 50 دقیقه از زندگی مشترک بیشتر آموزش.

اولویت انعطاف پذیری در حالی که آموزش

مدرسان گفت که ایجاد یک محیط است که پرورش و مراقبت عمدی یادگیری مورد نیاز تمایل به ایجاد تغییرات به دوره های موجود سازه ها و الزامات.

"شما باید به طور کامل تجدید نظر خود را دوره" گفت: آموزش و پرورش, professor Francisco Ramirez M. A. '70 دکتری '74. برای رامیرز البته SOC 130: "آموزش و پرورش و جامعه" این به معنای بیشتر آسنکرون کار و جایگزینی معمولی اولین روز تمرینات مانند رفتن را از طریق برنامه درسی با قبل از قرائت اختصاص داده و در کلاس تمرین.

رامیرز و دیگران گفت که درگیر شدن دانش آموزان به معنای ارائه آنها را با انعطاف پذیری از جمله گسترش ضرب العجل برای مقالات و مجموعه مشکل است. سوئیچ به رضایت بخش/بدون اعتبار (S/NC) درجه بندی مربیان گفت: به آنها اجازه داد به جای دانشجويان نیازهای در حال تغییر.

رامیرز گفت که درجه بندی مقالات بر اساس S/NC اجازه دهید او پیشنهاد تمدید تفسیر بدون تمرکز در دقیقه کلاس مبتنی بر ارزیابی.

"من می تواند گسترده نظرات خود را انعکاس مقالات بدون نیاز به فکر می کنم اگر مقاله خود را واقعا یک A یا یک B+," او گفت:.

حتی با S/NC درجه بندی رامیرز گفت: او را نمی بیند افت کیفیت از دانش آموزان خود را' مقالات.

به همین ترتیب یان یافت که طرح درجه بندی مجاز دانش آموزان به تمرکز بر یادگیری مستمر از طریق تکمیل مجموعه مشکل بدون تمرکز بر یک نامه درجه.

مجازی آموزش به ارمغان می آورد چالش ها و قدرت پردازش

برخی از مدرسان ستایش زوم را "برک آوت اتاق" تابع به عنوان یک جایگزین برای کوچکتر فرد در بحث توصیف چت عملکرد به خصوص مفید برای پربار بحث های ساخت دانش آموزان احساس راحتی بیشتری در پرسیدن سوال.


در برخی از محله های قبلی Lutomski تصویب یک سیاست است که دانش آموزان نمی تواند نشستن در همان صندلی به طوری که آنها می توانید یک فرصت برای دیدار با هر یک از دیگر. او پنجه که عملا با اختصاص دادن دانش آموزان به طور تصادفی به برک آوت اتاق.

رامیرز در بر داشت برخی از سود در سخنرانی در حالی که نشسته است.

"شما نشسته و شما را به کم کردن سرعت" او گفت:. "که ممکن است عجیب, آن را آسان تر برای دانش آموزان به سوال بپرسید. ممکن است آن را کمتر تهدید آمیز".

اما رامیرز همچنین در مواجهه برخی از موانع منحصر به فرد برای آموزش مجازی. در وسط یکی از سخنرانی های خود اتصال WiFi رفت و او تحویل مانده از سخنرانی صرفا از طریق تلفن خود را صدا.

"از ضرورت it's okay" Lutomski گفت. "اما من فکر نمی کنم آن را به طور کامل پایدار است."

تشکیل روابط با دانش آموزان

مدرسان نیز یافت می شود راه های جدید برای ایجاد روابط با دانش آموزان بدون اینکه قادر به ملاقات با آنها را در فرد.

یان ارائه اضافی در ساعات اداری او به نام "چای " ساعت" دعوت دانش آموزان به چت سوال در مورد دوره و یا فقط کار را از طریق یک اره منبت کاری اره مویی پازل بازی ها آنلاین ،

Lutomski گفت که او تا به حال یک در یک چت با هر دانش آموز در دوره های خود را هر دو در آغاز و پایان سه ماهه بود. او را دیدم این گفتگو به عنوان یک راه برای یادگیری در مورد دانش آموزان خود را' به سرعت در حال تغییر زندگی شنیدن پیش بینی های خود را برای سال آینده و کشف کردن که چگونه او می تواند بهترین خدمت به آنها را به عنوان یک مربی.

پولک گفت که در پایان سه ماهه "PWR میکسر" — یک رویداد که در آن دانش آموزان در نظر گرفتن PWR به اشتراک گذاری خود را در پایان نامه خود را برای نهایی مقالات — او متوجه شد که چقدر او را به حال پیوند می خورند و با کلاس.

"هنگامی که ما کل کلاس رو قرار داده در یک برک آوت اتاق ما همه شروع به خنده چون ما احساس مانند یک خانواده" پولک گفت.

یک پایان ناگهانی به سه ماهه

مدرسان ادامه داد: برای انطباق با گذشته چند هفته از سه ماهه به عنوان تظاهرات فوران در سراسر کشور پس از کشته شدن جورج فلوید در دست پلیس است.

هر چند سمینار خود را با تمرکز به طور عمده در جنایات جمعی در سراسر جهان Lutomski تصمیم به محوری برای عدالت اجتماعی و اختلافات نژادی در ایالات متحده آمریکا برای آخر هفته.

"این فقط یکی از راه به در چگونه رادیکال درگیری آمده می تواند در مورد," او گفت:.

بسیاری از مربیان مصاحبه ساخته شده نهایی مقالات و یا تکالیف اختیاری; بسیاری نیز ارائه می گردد دانش آموزان انتخاب به بازگشت به دوره مادی و هنگامی که آنها آماده بودند.

"من به یاد دانش آموزان بود که من مسئولیت را به مطمئن شوید که آنها می توانند یاد بگیرند که این مواد زمانی که آنها آماده بودند به بازگشت می شود و دانشجو" یان گفت. "من خودم در دسترس در هر زمان در طول تابستان برای دانش آموزان برای پرسیدن سوال و ... من امیدوارم که برخی از آنها را من در پیشنهاد من."

مدرسان نیز گفت که آنها با استفاده از آنها درس آموخته و آموزش آنلاین این سه ماهه برای سال آینده تحصیلی که در این دانشگاه گفت: هنوز هم برخی از درجه آنلاین آموزش.

تماس با میشل گن در mgan 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب