دانشکده مهندسی دادخواست علیه 100-واحد عمده کلاه

استاد مهندسی هستند دادخواست به معکوس 100-واحد کلاه در رشته مختلف اعمال شده توسط آینده از عمده پیشنهاد تصویب شد

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

استاد مهندسی هستند دادخواست به معکوس 100-واحد کلاه در رشته مختلف اعمال شده توسط آینده از عمده پیشنهاد تصویب شده توسط هیئت علمی سنا در ماه مه.

آینده طراحی اصلی تیم ایجاد این پیشنهاد به دانش آموزان اجازه می دهد برای کشف گسترده تر آموزش هنرهای و به دانش آموزان زمان کافی برای انتخاب و تغییر رشته. واحد درپوش نیز در نظر گرفته شده برای ایجاد رشته های قابل دسترس بیشتر را برای نسل اول و/یا کم درآمد (FLI) دانش آموزان است.

اما استادان در بخش مهندسی نگران است که واحد کلاه را به رشته کمتر در دسترس با تنزل ارزش واحد شمارش و deemphasizing مقدماتی, دوره, در حالی که همچنین تأثیر دانش آموزان آمادگی برای محل کار.

این درخواست در حال حاضر 106 دانشکده امضا را قادر می سازد یک شورای علمی برگزار شود با توجه به تصمیم گیری. این علائم اولین بار یک درخواست منجر به شورای در جلسه ای در سنا را به 52 سال سابقه با توجه به مهندسی برق استاد Andrea زرگر.

زرگر مهندسی شیمی پروفسور اریک Shaqfeh و مهندسی مکانیک استادان ژوئن سانتیاگو و پرویز معین در خط مقدم این طومار تلاش.

دسترسی

در دانشکده سنا در جلسه تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش, استاد, آدم, بانک ها, روسای کمیته های کارشناسی استاندارد و سیاست (C-USP) گفت که تصمیم به کلاه رشته ساخته شده بود تا حدی به منظور "آدرس اهداف دسترسی" به خصوص برای FLI دانش آموزان است.

زرگر Shaqfeh و سانتیاگو همه آنها FLI دانش آموزان خود استدلال کرد که این پیشنهاد برای برش رشته را در واقع اثر مخالف است.

سانتیاگو که پدر و مادر کوبا پناهنده با حضور در مدرسه شب به کار و کسب درآمد در طول روز قبل از حضور در دانشگاه فلوریدا است.

"من فکر می کنم آنچه باید انجام شود برای این دانش آموزان است که نمی شود گفت که آنها نمی توانند انجام یک رشته مهندسی," او گفت: روزانه است. "خواهد بود که مانند خرد کردن آنها."

"آن را مانند آموزش به پایین ترین بچه در کلاس به جای گفتن این که هر بچه در کلاس پتانسیل برای دریافت دقیق مهندسی مدرک" اضافه زرگر که سمت چپ بالا مدرسه در کلاس 11th و بعد از آن آغاز شده مهندسی برق در برکلی بدون حساب دیفرانسیل و انتگرال و یا مثلثات.

به عنوان جایگزین سانتیاگو پیشنهاد مقدماتی مقدماتی و یا کلاس به جای دانش آموزان که در ریاضی در دبیرستان و اضافی چهارم از کمک های مالی اجازه می دهد تا برای مدت زمان بیشتری برای تکمیل ترم.

C-USP co-صندلی و علم مدیریت و مهندسی استاد راس Shachter در پاسخ به این نگرانی ها در یک ایمیل روزانه.

"من فکر می کنم این موضوع از پشتیبانی بهتر برای دانش آموزان از تحت ذوات مدارس مهم است که صرف نظر از هر گونه تغییر رشته," او نوشت.

اساتید پیشرو مقاومت مواجه همچنین نگران است که گروه ها به احتمال زیاد به قطع مقدماتی کلاس های چنین به عنوان حساب دیفرانسیل و انتگرال و یا کاهش واحد تعیین کلاس بدون تغییر حجم کار هل دادن FLI دانش آموزانی که آیا احساس می کنید آماده برای دوره های خارج از عمده.

با توجه به Shaqfeh دیفرانسیل, معادلات, که در حال حاضر ارائه شده از طریق گروه ریاضی بیش از چندین محله را باید تدریس مهندسی شیمی در یک چهارم ساخت دوره "بسیار دشوار" برای دانش آموزان بدون پیشرفته قرار دادن اعتبار.

"اگر وجود دارد یکنواختی در تمام مدارس از نظر نحوه واحدهای تعیین شده (به عنوان مثال یک واحد در [رشته های علوم انسانی و علوم] باید در برابر courseload به یک واحد در مهندسی) و سپس این تلاش نمی خواهد کار خود را انجام دهید" نوشت اشعیا دروموند '20 و M. S. '21 در رشته مهندسی مکانیک در واحد کلاه.

در پاسخ به این نگرانی ها Shachter نوشت: "C-USP توجه ویژه ای به مسائل مقدماتی دوره. ما امیدواریم که دانش آموزان احساس فشار کمتر به ارتکاب به حق دور و را پیدا خواهد کرد آن را آسان تر برای تغییر رشته در طول سال دوم حتی اگر آنها رفت و به زیر منابع دبيرستان."

دانشجو اتحاد برای عدالت در آموزش و پرورش (SAJE) رهبر Manami Suenaga '21 خواست ارومیه برای ایجاد راه حل برای ارائه پشتیبانی به FLI دانش آموزان و به درخواست های بنیادی دانش آموزان برای ورودی خود را.

"من می پرسند بنیادی هیات علمی چه عملی تفاوت خواهد شما را به منظور کاهش حجم کار در حالی که هنوز حفظ دقیق بنیادی درجه برنامه ؟" او نوشت: به روزانه. "چه شواهدی می توان جمع آوری شده به مطمئن شوید که واحد منعکس ساعت در هفته در یک دوره ، این مسائل ناشی آینده اصلاحات عمده و بنابراین این مسائل می تواند در حل و راه های جایگزین."

دانشجو و استادان ورودی

زرگر Shaqfeh, معین و سانتیاگو همچنین با اشاره به کمبود اعضای هیات علمی و دانش آموز ورودی در تصمیم گیری در پشت واحد کلاه.

یک نظرسنجی از بیش از 200 دانش آموزان توسط SAJE نشان داد که 90 درصد از دانش آموزان را ندارد دانش از پیشنهادات و تنها 5% احساس آنها تا به حال یک فرصت برای ارائه بازخورد. با توجه به این نظرسنجی 82 درصد از دانش آموزان می خواستم به ورودی در آینده از عمده.

"دوباره آن را به نظر می رسد مانند توده دانشجو ورودی از دست رفته است. اگر چه وجود هر گونه ادعا می کنند که من به خصوص مخالفت با من می خواهم نمایندگی" نوشت: یکی از دانشجویان در مورد طرح های گمنام انتقادات و پیشنهادات نظرسنجی.

نظر از بررسی تصمیم به کلاه واحد نسبتا مخلوط شده است. برخی از دانش آموزان حمایت از پیشنهاد به دلیل آن اجازه شلوغ دانش آموزان به دنبال دشوار رشته و یا برای دانش آموزان به کاوش های خارج از عمده. دانش آموزان دیگر نگران نحوه تصمیم گیری تاثیر می گذارد شهرت یک استنفورد بنیادی درجه.

معین همچنین گفت: پیشنهاد طراحی تیم متشکل از 16 عضو بود "هیچ نمایندگی" از گروه ها از جمله مهندسی برق و مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک. او را به صحبت بیشتر مشکل از "بالا به پایین تصمیم گیری" است که او معتقد است که این تصمیم نشان دهنده.

"من فکر می کنم ما واقعا از گام گذاشتن در یک شیب لغزنده حتی زمانی که آن را می آید به ما درسی است. گروه علمی شده اند درگیر در تهیه این پیشنهاد و اکثر ادارات که نگران این نیست که نمایندگی [در کمیته]," معین گفت.

"من در حال حاضر در مهندسی تاون هال وجود دارد و در واقع مخالفت های شدید به تغییرات" نوشت: co-صندلی آدم بانک ها در پاسخ به این نگرانی ها. "این پیشنهاد نیز مورد بحث در ظهر در مکانهای دیگر مانند مهندسی کارشناسی شورای آموزش و پرورش."

زرگر نگرانی که تصمیم به کلاه رشته بود نه تنها بدون ورودی از اعضای هیات علمی و دانشجویان, اما آن نیز بررسی با کارفرمایان و یا فارغ التحصیل مدارس.

"هنگامی که آن دسته از دانش آموزان و کار در این شرکت ها عدم خود را از عمق و وسعت در نظم و انضباط آشکار خواهد شد و من فکر می کنم از آن خواهد صدمه دیده شهرت استنفورد" او گفت:.

در پاسخ به این نگرانی ها Shachter نوشت: "در حالی که وجود خواهد داشت برخی از دانشجویان فارغ التحصیل با کمتر از دوره های آموزشی در رشته های خود را تحت واحد کلاه من باور دارم که بسیاری از دانش آموزان ممکن است در واقع بیشتر دوره های آموزشی در رشته های خود را زمانی که آنها آزادی بیشتری برای انتخاب و آنها را نامزد قوی برای تحصیلات تکمیلی و مهندسی شغل است."

ABET اعتباربخشی

100-واحد کلاه نمی خواهد اعمال می شود به رشته های با مجوز هیئت مدیره برای مهندسی و تکنولوژی (ABET) اعتباربخشی که تضمین را می دهد که برنامه های دانشگاه مطابق با کیفیت و استانداردهای مربوطه آن حرفه است.

با توجه به Shaqfeh های مهندسی شیمی گروه نقل مکان کرد و دور از ABET به دلیل آن را ارائه نمی دهد "انعطاف پذیری کافی برای نوسازی درسی است." اما Shaqfeh می گوید اگر واحد کلاه باقی مانده است او در حال رفتن به توصیه بخش بازگشت به ABET.

"حداقل ABET اجازه می دهد تا ما را به اندازه کافی واحد است که ما می توانیم یک قابل اثبات مهندسی شیمی مدرک" Shaqfeh گفت.

دروموند است که در ABET-معتبر مهندسی مکانیک, پیشنهاد که بدون توضیح منطق پشت ABET مجوز رسمی دانشجویان ورودی ممکن است ببینید هدف واحد کلاه.

"به طور کلی به نظر می رسد که تمایل وجود دارد برای دو گزینه (که در حال حاضر در حال حاضر پیشنهاد شده): یکی از عمده که توسط ABET معتبر و بیشتر واحد فشرده و عمده دیگری که کمتر از 100 واحد کلاه و اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری بیشتر," او نوشت.

حد نصاب از 350 هیات علمی ملزم به حضور در شورای علمی جلسه به منظور برای یک رای را به محل. اکثریت این شورا را پس از آن نیاز به رای حرکت رو به جلو قرار داده.

"از آنجا که C-USP نمی خواهد که نقش مهمی را در شورای علمی نشست که به درخواست من پاسخ به این تصمیم به درخواست جز به می گویند که قوی بحث و شور و مشورت مهم هستند به دانشکده حکومت و من درک می کنم همکاران ما تصمیم به تجدید نظر به شورای علمی," بانک نوشت.

Shachter پاسخ داد: "من فکر می کنم دادخواهان به نگرانی های جدی در مورد تغییرات پیشنهادی و من با آدم که شورای علمی است محل مناسب برای حل و فصل آنها."

رهبران در SAJE گفت: اولویت آنها این است که اطمینان دانشجویی صدای شنیده می شود در تصمیم گیری.

"ما نه به طور خاص و یا در برابر آینده عمده و یا اولین تجربه سال های پیشنهادی" نوشت Suenaga این SAJE اجرایی است. ما تنها در تلاش برای حمایت از شفافیت و گسترده دانش آموز دخالت

Markley موافقت کرد که داده ها استفاده می شود باید ثابت کند که کلاه موثر خواهد بود و در دستیابی به اهداف از دسترس اما خواست دانشکده مهندسی درگیر با این درخواست به تمرکز بر روی نیازهای دانش آموزان که در حال shortchanged با شرایط فعلی.

"این آسان برای دفاع از حفظ وضع موجود زمانی که شما نمی شناخت مردم است که با بهره گیری از آن" Markley نوشت. "این است که می گویند که یا تغییر واحد کلاه یا حفظ واحد کلاه 'راست' راه رفتن — درست است که مهم است به رسمیت شناختن و بالا بردن صدای که ممکن است در حال حاضر در نظر گرفته شود."

تماس عشا Dhawan در edhawan 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن