Escambia County را به سه تخت ICU در بيمارستان منطقه

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:08 PM EDT Jul 1, 2020Escambia County پایین است فقط سه فیلم در بخش مرا

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

Escambia County پایین است فقط سه فیلم در بخش مراقبتهای ويژه تخت به تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان برای COVID-19 دو برابر در هفته گذشته با توجه به آخرین شماره در تخت بیمارستان از فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان و شهر Pensacola.

شماره ترک Escambia County با یکی از پایین ترین نرخ های موجود تخت ICU در کشور از Florid با 2.54 درصد از تخت های موجود در.

تنها سه نفر دیگر استان ها پایین تر هستند. خلیج دسوتو و اوکیچوبی شهرستانهای هیچ تخت ICU موجود است اما تمام سه شهرستان را بسیار پایین تر از ظرفیت. خلیج مجموع ظرفیت 60 تخت ICU در حالی که دسوتو و اوکیچوبی هر یک مجموع ظرفیت هشت تخت ICU.

Escambia County مجموع بالغ تخت ICU ظرفیت 118.

سانتا رزا شهرستان در مجموع بالغ تخت ICU با ظرفیت 23 و وجود 13 تخت ICU خالی با توجه به اعداد از ACHA.

در ضمن اطلاعات جمع آوری شده از شهر Pensacola در تعداد بیماران حاضر در بیمارستان برای COVID-19 در این شهرستان را سه بیمارستان بزرگ دو برابر در هفته گذشته از 34 بر 24 ژوئن-77 روز چهارشنبه.

به طول انجامید coronavirus اعداد: با 94 جدید COVID-19 موارد Escambia County می رسد 2,046 کل; SR می افزاید: 24 به صورت مجموع 617

جریمه برای ماسک: Pensacola اجباری ماسک فرمان در حال حاضر حمل پتانسیل برای جریمه

رستوران های جلو و عقب: Pensacola, میله, رستوران ها دوباره بسته شدن یا عقب عملیات با توجه به COVID-19

معراج مقدس قلب بیمارستان باپتیست و غرب بیمارستان فلوریدا ارائه شده اعداد به شهر و شهرستان باعث می شود شماره خود COVID-19 داشبورد.

Escambia County کمیسر جف Bergosh میزبانی بیمارستان محلی مدیران در Facebook Live صبح روز چهارشنبه که در آن موضوع از بیمارستان ظرفیت خطاب شد.

غرب فلوریدا بیمارستان مدیر عامل گی, Nord اشاره کرد که تنها یک سوم از بيماران بستری هستند COVID-19 بيمار.

"ما Icu تمایل به اجرای نزدیک به ظرفیت هر حال" Nord گفت. "ما به طور مداوم نظارت بر حرکت بیماران از طریق سیستم اما ما نیز باید پشتیبان بخش مراقبت های تخت. ما باید برنامه های احتمالی. آن را سخت به فقط در این نگاه و می گویند باپتیست یا غرب فلوریدا و یا معراج فقط سه تخت ICU. واقعا که ساده است. ما این کار را هر روز. ما مراقبت از بیماران بدحال و ما اغلب نیاز به ورزش ما برنامه های احتمالی حتی قبل از COVID در یک روز به صورت روز."

بیمارستان باپتیست گزارش صفر در دسترس تخت ICU به ACHA از شنبه بعد از ظهر در حالی که غرب در بیمارستان فلوریدا به حال یک تخت ICU باز و عروج قلب مقدس تا به حال دو تخت ICU باز است.

بیمارستان باپتیست سخنگوی کتی قهقهه گفت: اخبار مجله حدود یک سوم از آن 36 تخت ICU به حال COVID-19 بيمار در حالی که دیگران بود مردم در دوره نقاهت بعد از جراحی قلب باز جراحی مغز و اعصاب, جراحی قفسه سینه یا تروما و آسیب است.

"ما از نزدیک نظارت ما ظرفیت و باید به خوبی تعریف شده افزایش طرح در محل باید ما نیاز به گسترش است که ظرفیت" قهقهه گفت.

به طور کلی بیمارستان ظرفیت باقی مانده حدود 75% کامل با 330 تخت کفش افزایش حدود 5% در طول هفته گذشته با توجه به اعداد از ACHA و Escambia County مدیریت اضطراری.

اعداد نشان می دهد افزایش در COVID-19 موارد است که با داشتن یک تاثیر بر روی سیستم بیمارستان اما مقامات باقی می ماند اعتماد به نفس در مورد سیستم کلی ظرفیت.

"ما در ارتباط مستمر با بيمارستان ها گفت:" اریک گیلمور Escambia County emergency مدیر در یک بیانیه خبری و مجله است. "آنها روشن ساخته است که تعداد تخت می توان به اشغال و برای دیگر دلایل بهداشتی. بیمارستان ها باید افزایش برنامه باید تخت اضافی مورد نیاز خواهد بود. آنها همچنین به ما گفت که وضعیت خود را است 'سبز' است که اطمینان بخش است."

Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: در خود Facebook Live روز چهارشنبه که افزایش در تعداد بستری شد مربوط و به اعتقاد او این تعداد را مهم ترین در ساخت تصمیم گیری در سیاست عمومی.

"این واقعیت که ما هنوز در به دست آوردن یک مشکل است" رابینسون گفت.

Pensacola نهاد اجباری ماسک فرمان هفته گذشته و شورای شهر متصل جریمه به منظور طی یک جلسه ویژه ای روز سه شنبه.

رابینسون گفت: او معتقد است اگر هر کس عینک ماسک ویروس می تواند دوباره تحت کنترل در سه هفته.

"ما شروع کردیم به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از جدید مردم را از رفتن به بیمارستان" رابینسون گفت.

مقامات بیمارستان با ارسال نامه ای به Escambia County کمیسیون اصرار به پوشیدن ماسک اما متوقف کوتاه به طور مستقیم درخواست کمیسیون به موسسه ماسک فرمان و به جای آن گفت: کل جامعه را بهره مند از سازگار ماسک پوشیدن در سراسر شهر و شهرستان های مرزی است.

باپتیست مراقبت های بهداشتی مدیر عامل علامت فاکنر گفت Bergosh که اگر Escambia County نمی اتخاذ یک ماسک سیاست باید آن را در دیگر شهرستانهای استان است که انجام و با توجه به نتایج.

فاکنر نیز گفت که در حالی که تمرکز شده است در بیمارستان ظرفیت در پایان روز آن را در مورد پیشگیری از مردم حتی از داشتن برای رفتن به بیمارستان.

"مردم در حال مرگ هستند" فاکنر گفت. "... می گویند, 'اجازه دهید فقط توجه به ظرفیت بیمارستان و تصمیم گیری آنچه که ما در حال رفتن به انجام" -- ما هنوز هم نیاز به وجدان گسترش. که می تواند متفاوت از گفت هنوز هم وجود دارد توطئه های خالی در گورستان بنابراین اجازه دهید بروید. این که چگونه ما در حال نگاه کردن به این. این یک ویروس عجیب و غریب از افرادی است که بدون علائم آنچه که مثبت هستند ... به کسانی که به سرعت در حال سقوط و رفت."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب