Escambia County گسترش زندانی مسکن مقابله با شهرستان والتون به نظر می رسد برای پایان دادن به آن در اوایل

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:14 AM EDT 22 مه سال 2020Escambia County کمیسیون تمدید قرارداد

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

Escambia County کمیسیون تمدید قرارداد خود را به خانه محلی زندانیان در شهرستان والتون برای یک سال دیگر, اما آنها امید به مرحله پر هزینه تنظیم اولیه.

Escambia County پرداخت شده است بیش از 4 میلیون دلار در سال برای فضای تخت در شهرستان والتون زندان پس از یک 2014, گاز, انفجار, تخریب Escambia County مرکزی رزرو و بازداشتگاه. ازدحام بیش از حد شده است یک موضوع در حال انجام در زندان و خارج از شهرستان مسکن گزینه کمک می کند تا از بین بردن برخی از فشار است.

شهرستان انتظار را به پایان برساند ساخت و ساز جدید $132 میلیون و 720-تخت تادیبی تسهیلات تا پایان این سال است. کمیسیون گفت: هدف این است که برای زندانیان در شهرستان والتون به میان اولین انتقال به امکانات جدید.

بیشتر: Escambia County Jail رزرو رها 37.5 درصد با توجه به کروناویروس تعطیلی stay-at-home سفارشات

شرایط قرارداد با شهرستان والتون اجازه می دهد مسکن توافق باید خاتمه داده شود با 120 روز پیشرفته توجه کنید. کمیسیون خواست کارکنان به کار فعالانه و amenably با شهرستان والتون برای اطمینان از صاف دست و قبل از قرارداد های تاریخ انقضا در جولای 9, 2021.

"من فکر می کنم بسیار مهم است که به ما در ساخت این حرکت (به تمدید قرارداد) که همکاران ما در شهرستان والتون می دانیم که ما در حال رفتن به آنها را در حال حرکت کردن و ما قصد داریم به داشتن 150 مردمی بیش از وجود دارد هر روز از طریق جولای 9," کمیسر داگ Underhill گفت. "آنها شده ایم شرکای بزرگ و من می خواهم به احساس فقط به عنوان به خوبی در مورد آن در پایان به عنوان کار می کنیم."

بیشتر: حدود 100 زندانیان آزاد شده از Escambia County زندان پس از تسریع جلسات

هیچ تاریخ سخت برای تکمیل زندان و اصلاحات مدیر ویلیام پاول اشاره کرد عواملی مانند فصل طوفان می تواند جدول زمانی.

پاول همچنین گفت: کمیسیون که از طریق کمک از سیستم قضایی کاهش حبس از سطح پایین مجرم در طول COVID-19 بحران زندان روزانه به طور متوسط جمعیت پایین بود حدود 150 نفر نسبت به سال گذشته است.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن