UCLA در اخبار در تاریخ 26 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کالیفرنیا آماده شدید آتش نجومی | گاردین (انگلیس)

"متاسفانه ما در حال حاضر شاهد یک بیت از یک پیش نمایش از آنچه" گفت: Daniel Swain یک آب و هوا دانشمند در موسسه محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. که لزوما به این معنا نیست که برخی از مرتب کردن بر اساس تاریخی فاجعه بار فروغ مطمئن است Swain گفت. "این فقط بدان معنی است که خطر بسیار بالاتر در این سال از آن به طور معمول خواهد بود, بنابراین من نگه داشتن انگشتان من گذشتند که ما خوش شانس دریافت و با وجود تعداد نسبتا کمی از اشتعال."

حکم همجنسگرا و تراجنسیتی حقوق ممکن است کمک به آب و هوا | نیویورک تایمز

چه است که باید با تغییر آب و هوا ؟ به طور بالقوه زیادی با توجه به Ann E. کارلسون یک کارشناس در آب و هوا تغییر قانون در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. او نوشت: یک پست وبلاگ گفت که این تصمیم "فراهم می کند قوی مهمات" برای استفاده از هوای پاک اقدام به تنظیم گازهای گلخانه ای که باعث تغییر آب و هوا.... در حال حاضر هر چند عدالت Gorsuch تصمیم "مطمئنا می تواند مورد استفاده قرار گیرد" پروفسور کارلسون نوشت: برای متقاعد کردن دادگاه که مقررات گسترده از گازهای گلخانه ای تحت قانون هوای پاک نهفته است مستقیما در متن اساسنامه.

شورای شهر می گذرد coronavirus اجاره امداد برنامه | Los Angeles Times

به گفته یکی از برآورد توسط دانشگاه UCLA Luskin موسسه نابرابری و دموکراسی برای مثال در مورد 365,000 خانواده countywide باید شغل خود را از دست نمی دسترسی به مزایای بیکاری هستند و در خطر از دست دادن خانه های خود را یک بار ضد اخراج moratoriums منقضی خواهد شد.

آن را امن برای ارسال فرزندان خود را به مهد کودک? | ABC "Good Morning America"

"سوال بزرگ این است که چگونه بسیاری از کودکان و نوجوانان در حال asymptomatically آلوده می شود ؟ آنها با آوردن آن به خانه به خانواده خود را? وجود دارد مقدار زیادی بیشتر تحقیقاتی که باید انجام شود" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه با سی ان ان و به نقل از لس آنجلس تایمز.)

بافت تاریخی برای اتهامات عنوان شده علیه L. A. عضو شورای | KPCC-FM "AirTalk"

"این بدترین رسوایی در بیش از نیم قرن تقریبا 70 سال — از سال 1930 که منجر به فراخوان شهردار این شهر در آن زمان است. این فقط ذهن ترا درهم میشکنند" گفت: دانشگاه UCLA Zev Yaroslavsky (approx. 1:30 علامت).

امید جدید برای سونوگرافی برای درمان مغز | علم

چگونه سونوگرافی با این نسخهها کار بر روی مغز مرموز باقی مانده است. اما آزمایش های اخیر ارائه شده اطمینان در مورد ایمنی و مطالعات اشاره در معنی دار اثرات در انسان — تخفیف درد و یا ماهرانه بهبود درک. "من دیده ام بسیاری از وسوسه انگیزی داده می گوید:" علامت کوهن عصب شناسی در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA). "در حالی که چالش های بسیار زیادی پتانسیل این چیزی است که بسیار بزرگتر است که ما واقعا به دنبال آن است."

سه متحده اعلام قرنطينه برای مسافران | KPCC-FM "AirTalk"

"من فکر می کنم نکته اصلی... به درک که این ویروس است و نه دور. ما باید به حفظ ما هوشیاری و تمام بازی های ما قطعات را به مطمئن شوید که ما در حال بیرون رفتن از قرار دادن ماسک صورت در, که ما در تلاش به عمل فیزیکی فاصله اقدامات" گفت: دانشگاه UCLA دکتر رابرت Kim-Farley.

کمتر تعلیق برای جرایم جزئی در کالیفرنیا مدارس | آموزش شیرجه

کالیفرنیا مدارس دیده می شود تدبیر و تعلیق برای اختلال یا سرپیچی از 2011-12 و این روند شده است جبران افزایش در تعلیق به دلایل دیگر با توجه به تجزیه و تحلیل جدید از کالیفرنیا اطلاعات از مرکز حقوق مدنی درمان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس' حقوق مدنی پروژه... نیز مرتبط است یک گزارش جدید از دانشگاه UCLA سیاه نر موسسه نشان می دهد که این منطقه اداره پلیس شاهد افزایش حوادث مربوط به رفتار خودکشی و تروما و دانش آموزان می شوند بیشتر از مشاوران و ارائه دهندگان خدمات سلامت روان.

Junipero Serra مجسمه ایجاد جنجال | طیف اخبار 1

"همه ما در جامعه باید یک تاریخ است که به نظر می رسد بسیار زشت در شرایط معاصر, ارزش, بنابراین این چیزی است که اتفاق می افتد با Junipero Serra" گفت: Gary Orfield co-مدیر حقوق مدنی پروژه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "او یک فرد زمان خود بود و آن را زشت زمان در بسیاری از راه."

گزارش برجسته مبارزات از کار آموزان | Inside Higher Ed

دانش آموزانی که همچنین کارگران در مواجهه با چالش های حتی قبل از COVID-19 گیر با توجه به یک گزارش از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس کار مرکز. این گزارش انجام شده با همکاری دولورس هورتا زايمان موسسه جمع آوری شده 236 نظرسنجی از دانش آموزان در کالج ها و دانشگاه ها در لس آنجلس در آوریل و مه.... این گزارش نشان داد که بیش از نیمی از کار آموزان گذاشته شده بود خاموش فسخ یا furloughed و بیش از یک چهارم تجربه مسکن تغییرات با توجه به همه گیر.

دارو درمانی به همراه CBT در درمان اعتیاد | Healio

درمان اعتیاد بهترین شیوه باید شامل دارو درمانی به همراه درمان شناختی رفتاری یا یکی دیگر از درمان مبتنی بر شواهد با توجه به نتایج حاصل از یک بررسی سیستماتیک و متا تجزیه و تحلیل منتشر شده در JAMA Network باز. "با وجود اهمیت ترکیب دارویی و مداخلات رفتاری برای AUD [استفاده از الکل اختلال]/SUD [به اختلال مصرف مواد] چند متا تجزیه و تحلیل در این رویکرد مداخله انجام شده است" لارا A. Ray, دکترا, بخش روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و همکارانش نوشت.

می تواند کرون کولیت افزایش خطر زوال عقل? | اخبار سلامت

یک احتمال این است که برخی از عوامل شیوه زندگی کمک به توضیح این پیوند گفت: رهبری محقق دکتر بینگ ژانگ از دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. او گفت: تحقیقات آینده باید حفاری بیشتر -- به دنبال به عنوان مثال در مورد اینکه آیا بهتر کنترل IBD گره خورده است به کاهش خطر ابتلا به زوال عقل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب