Escambia County رد 'دفن زباله معدن' پروژه به گسترش ظرفیت Perdido دفن زباله

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 20, 2020این Escambia County کمیسیون را ر

توسط NEWSSALAM در 30 تیر 1399

این Escambia County کمیسیون را رد کرده است یک $7.6 میلیون قرارداد به اضافه کردن ظرفیت اضافی برای برنامه ریزی توسعه از شهرستان های دفن زباله.

کمیسیون در روز پنج شنبه رای دادند 3-2 به انکار اعطای $7.6 میلیون قرارداد به Thalle Construction Company, Inc. به روشن کردن و سازگار با محیط زیست آلودگيها قبلا مورد استفاده منطقه از Perdido دفن زباله که در آن شهرستان در نظر دارد برای ساخت یک جدید دفن زباله "همراه" در یک فرایند شناخته شده به عنوان محل دفن معدن.

این پروژه اجازه می دهد که سلول های جدید به اضافی 443,000 متر مکعب از ظرفیت بالای برنامه ریزی شده 3.5 میلیون متر مکعب از ظرفیت هنگامی که آن را کامل است. این ظرفیت اضافی ترجمه به یکی دیگر از $17.7 میلیون دلار از ارزش بالقوه برای دفن زباله در طول زندگی جدید همراه خواهد بود که 10 سال با معدن, پروژه, اما نه سال بدون آن.

رئیس کمیسیون استیون بری گفت که او متقاعد شده و در عین حال از این پروژه بهره مند شوند و آماده بود به حمایت از آن.

"است که یک مثبت بازگشت فرضی" بری گفت. "شهرستان ما تا به حال نه یک سابقه خوب با فرضی بازده در سرمایه گذاری های بزرگ می خواهم که رک و راست."

کمیسیون Lumon ممکن است و جف Bergosh پیوست بری در رای گیری به انکار قرارداد.

زباله بخش خدمات مدیر پت جانسون به تایید هیئت مدیره است که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای انجام پروژه معدن ساخته شده در پنجشنبه نشست.

این شهرستان به زودی باید شروع به طراحی و ساخت سلول های جدید در جهت آن را به عمل هنگامی که موجود همراه مورد استفاده برای تخلیه زباله است که انتظار می رود برای رسیدن به ظرفیت 2024. هزینه ساخت و ساز از سلول های جدید بدون معدن خواهد بود $11.47 میلیون و دو سال طول خواهد کشید. اضافه کردن معدن برای پروژه به ارمغان می آورد در مجموع حدود 19.5 میلیون و می افزاید اضافی شش ماه از ساخت و ساز با توجه به شهرستان اسناد و مدارک.

این پروژه آورده بود دو بار به کمیسیون در اوایل سال جاری اما کشیده شد قبل از اینکه رای دادند چرا که کمیسیون می خواستم اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در سایر استان ها انجام داده اند با خود به محل های دفن زباله.

شهرستان کارکنان در بر داشت سه نمونه از سایر استان ها انجام شبیه پروژه های استخراج از معادن در محل های دفن زباله اما تنها نمونه های اخیر در 2.5 میلیون دلار پروژه در Putnam County در سال 2014.

بری گفت: او مشکل است که آن را به نظر می رسد بسیاری دیگر از فلوریدا محل های دفن زباله مصرف شد تا دفن پروژه های استخراج از معادن.

"در قلب خود آن را نگران کننده به من گفت که ما فقط همین نیست که نمونه هایی در دولت در هر نقطه دیگری — یا نمونه های بسیاری در دولت و به سختی هر یک در 10 سال گذشته — که در هر نقطه دیگری در دولت متعهد شده است این" بری گفت.

هزینه این پروژه پرداخت خواهد شد شهرستان زباله خدمات صندوق, که می آید از هزینه پرداخت شده برای تخلیه در محل های دفن زباله.

این شهرستان تا به حال $21.2 میلیون دلار در صندوق ذخایر در شروع آن بودجه جاری اما با اضافه کردن این پروژه معدن جلبک شهرستان انتظار می رود درآمد به بودجه بیش از این دوره از پروژه روم شهرستان با تعادل از 13 میلیون دلار در آن زباله خدمات صندوق.

$8 میلیون ضربه را به حساب بیش از حد بزرگ بود برای بری, پشتیبانی, و او گفت که او آرزو وجود دارد یک جایگزین ایده, اما او نمی بینم یکی.

"ما هنوز هم می توانید همراه ساخت و ساز بدون استخراج و بازیابی 3.5 میلیون متر مکعب از حریم هوایی و 143 میلیون ارزش به حریم هوایی" بری گفت. "و گسترش زندگی هنوز نه سال نه 10 سال, و ما برای نگه داشتن بر روی 7 دلار به 8 میلیون دلار پول نقد. که در برخی از نقطه در زمان و پول نقد است که رفتن به بسیار ارزشمند به خصوص اگر وجود دارد downtick در اقتصاد است."

کمیسر رابرت بندر ابراز شک و تردید است که این شهرستان قادر خواهد بود به "حمله" صندوق اگر آن نیاز به پول نقد برای هر چیزی غیر از محل های دفن زباله ،

ممکن است افزود: "شما می توانید قرض گرفتن آن است."

بندر همچنین با اشاره به این که موقعیت نقدی در صندوق محکم باقی خواهد ماند چرا که هزینه این پروژه اتفاق می افتد بیش از چندین سال و شهرستان ها هنوز هم جریان درآمد به صندوق.

کمیسر داگ Underhill گفت که او با حمایت از این پروژه معدن به دلیل آن حداکثر ظرفیت های دفن زباله.

"من می خواهم به فکر می کنم که Perdido دفن زباله است که آخرین محل های دفن زباله که Escambia County هرگز نیاز" Underhill گفت. "از آنجا که تکامل ما به عنوان یک جامعه با نزدیک شدن به صفر زباله جامعه است. بدیهی است که قصد ندارم به اتفاق می افتد در طول عمر من اما چگونه ما وجود دارد این است که به شدت به حداقل رساندن آنچه که ما را در محل های دفن زباله."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن