فلوریدا, تخته, آموزش و پرورش می گوید: منظور بازگشایی مدارس منجر به سردرگمی و ترس

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 16, 2020بیش از یک هفته پس از آموزش و پرور

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

بیش از یک هفته پس از آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران دستور به بازگشایی مدارس در ماه اوت اعضای هیئت دولت از آموزش و پرورش روز شنبه گفت او سفارش کرده که به موجب سردرگمی و ترس و وحشت و نگرانی.

کورکوران منحرف سرزنش به رسانه ها و گفت: منظور طراحی شده است به ارائه پدر و مادر و مدارس "انعطاف پذیری کامل" در مورد بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس.

اما منظور که کورکوران صادر جولای 6 به عنوان coronavirus موارد افزایش یافت در فلوریدا گفت: همه مدارس باید بازگشایی آجر و ملات مدارس حداقل پنج روز در هفته شروع در ماه اوت مگر اینکه محلی و مقامات بهداشتی دولت مستقیم در غیر این صورت.

دولت دستور: فلوریدا آموزش و پرورش کمیسیون مسائل مربوط به نظم نیاز به تمام مدارس برای باز کردن در پاییز

برای خودتان بخوانید: سند کامل از اورژانس جهت فلوریدا مدارس برای باز کردن در ماه اوت

هیئت آموزش و پرورش عضو مایکل Olenick ارائه بیشترین انتقاد شنبه گفت: به نظر می رسد به یک "قطع ارتباط" بین آنچه کورکوران بود گفت: و چه نظم اعلام کرد و نام او را به لغو بخشی از نظم است که نیاز به آجر و ملات مدارس برای بازگشایی در ماه آینده.

"اگر در واقع, آنها, انعطاف پذیری, و ما در حال تصدیق قانونی خود نقش تعيين (بازگشایی گیری) در منطقه خود و سپس اجازه دهید می گویند به وضوح وجود دارد که آجر و ملات مورد نیاز است و ما در حال خروج از آن به مناطق" Olenick گفت.

کورکوران اما گفت: ارائه خواهد شد نمی شود چرا که پدر و مادر نیاز به انعطاف پذیری برای فرستادن فرزندان خود به مدرسه و دانشگاه که توقیف در ماه مارس پس از همه گیر ضربه زدن به دولت است. کودکان به پایان رسید و بهار در کلاس های آنلاین.

"بخشی از انعطاف پذیری است که اگر پدر و مادر می خواهید به کودک خود را در یک آجر و ملات کلاس درس با معلم در مقابل آنها پنج روز در هفته آنها کاملا باید این گزینه و آن را نمی خواهد آمد به خارج از اورژانس سفارش" کورکوران گفت.

شد زمان سفارش یک مانور سیاسی?

Olenick یک منصوب از سابق فرماندار تگزاس ریک اسکات نیز با انتقاد کورکوران برای نورد کردن سفارش بدون بحث در مورد آن با هیئت مدیره است. او افزود که این زمان از این جهت به نظر می رسد "سیاسی در بسیاری از چشم مردم است."

کورکوران سابق مجلس بود که شنود گذاشته شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به عنوان کمیسر صادر اورژانس سفارش در همان روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که "مدرسه باید باز این پاییز!" کورکوران ترجمه تهمت پیام که روز اما روز چهارشنبه گفت: اعضای هیئت مدیره بود "در هفته اینده نزدیک" بود و نه هماهنگ با رئیس جمهور یک متحد نزدیک DeSantis.

آبی کوسه پرده آن طرح: چه خواهد شد Escambia County مدارس در پاییز ؟ خانواده ها باید 3 گزینه.

سانتا رزا شهرستان: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

عضو هیئت مدیره تام Grady سابق عضو خانه کرده بود "به موقع" و "نقطه" از آنجا که او فکر می کند این مهم است که مردم درک کنند که بچه ها در حال آسیب را در کلاس های درس.

"بنابراین سوال این است: ما چگونه وزن روشن تهدید به کودک خردسال آموزش و پرورش در برابر تیره خطر به سلامت خود را?" Grady گفت. "من فکر می کنم آن را ضروری است که مردم درک کنند که بچه ها صدمه بودن در مدرسه و پشتیبانی از آن است که نظم را در مناطق خود فرد تعیین ضروری است."

دولت: منظور به مدرسه انعطاف پذیری مالی یقین

وزارت آموزش و پرورش رئیس ستاد الکس کلی گفت: هیئت مدیره ای که دارای "چند لایه انعطاف پذیری" که شامل اجازه دادن به مدارس را بازگشایی تصمیم گیری در مشاوره با محلی و ایالتی کارشناسان بهداشت و درمان.

"هیچ چیز در نظم است که فراتر رفتن از آن کلید, مشاوره" کلی گفت که اگر یک مدرسه بازگشایی پدر و مادر هنوز هم باید گزینه ای را برای فرستادن بچه های خود را به عقب و یا انتخاب کردن برای آموزش آنلاین از طریق سقوط.

کلی گفت: منظور نیز با توجه به مدارس "مالی یقین" به دلیل آن اجازه می دهد تا آنها را به خود را محاسبه حضور و غیاب با استفاده از مدل های مختلف از آموزش در دسترس است.

چرا که دولت در آموزش و پرورش سرمایه گذاری سیستم است که به شدت بر اساس تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در طول یک هفته در ماه اکتبر به منظور waiving نیاز اشاره کرد و بودجه خواهد بود بر اساس قبل از coronavirus ثبت نام شماره.

هیئت آموزش و پرورش عضو Marva جانسون گفت که در حالی که او قدردانی انعطاف پذیری دولت نیاز به کار بر روی آن "پیام روشنی" در مورد آنچه در آن خواهد شد نیاز به مدارس برای انجام در ماه آینده است چرا که او شنیده است از بسیاری از مردم است که باقی می ماند اشتباه است.

"من فکر نمی کنم آن است که برای عدم تیم ما تلاش" جانسون گفت. "من فقط در تلاش برای کشف کردن چگونه ما می تواند کمک به کاهش از طریق برخی از باتلاق و برخی از سردرگمی و من فکر می کنم پدر و مادر نیاز به رنج می برند از طریق آن در این فرآیند است."

عضو هیئت مدیره بن گیبسون توافق با جانسون که منجر به سردرگمی و احساس وحشت و نگرانی در میان پدر و مادر است.

"بسیاری از احساس وحشت و نگرانی این است که دولت و کمیسیون خاص بیرون آمده و گفت: مدارس باید باز باشد و ما سفارش آن را به عنوان یک اندازه متناسب با همه" گیبسون گفت. "اما آنچه که من شنیدن از شما است که وجود دارد مقدار زیادی از انعطاف پذیری."

DeSantis نیز مواجه انتقاد بیش از پیام

DeSantis مواجه شده است و مشابه مقاومت مواجه این هفته درباره پیام رسانی در بازگشایی مدارس.

در یک میزگرد بحث سهشنبه با شهرداران در میامی-Dade County, فرماندار گفت: مدارس باید بازگشایی زیرا کودکان در کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتقال COVID-19 بیماری که تا به حال آلوده 15,014 فلوریدا کودکان زیر سن 14 سالگی به عنوان چهارشنبه.

"این تنها چیزی است که من فکر می کنم ما باید درک کنند" فرماندار گفت. "این است که جدی پاتوژن به طور کلی, اما برای برخی از دلیل بچه ها در کاهش خطر است."

باغ میامی شهردار الیور گیلبرت III گفته فرماندار او نگران است که پیام و اضافه کرد که "زمانی که به شما می گویند وجود دارد حداقل خطر مکالمه می رود بسیار متفاوت است اگر یک کودک قرارداد COVID-19 در مدرسه و می میرد."

میامی-Dade شهرستان به چهارمین مدرسه منطقه در کشور با حدود 350,000 دانش آموزان است. میامی-Dade سرپرست مدارس آلبرتو Carvalho گفت: این سیستم نمی بازگشایی Aug. 24 اگر شرایط همان است که آنها امروز است.

ساحل میامی شهردار دن Gelber گفت: فرماندار در روز سه شنبه بود که او نیز در مورد ارسال کارکنان مدرسه و دانش آموزان دبیرستان به دانشگاه.

"ما نباید ارسال حکم کردن به جهان چون که تلگراف یکی از چیزهایی است که ما نمی خواهیم به تلگراف است که" برو جلوتر. آن را خوب است. چراغ سبز است'" Gelber گفت. "من فکر نمی کنم آن مفید است."

در چهارشنبه DeSantis با حضور هیئت دولت به آموزش و پرورش نشست و در حالی که او را سوال و یا بحث در مورد دولت فشار برای بازگشایی مدارس خطاب به نگرانی های ایمنی برای بزرگسالان که کار در مدارس است.

"بهترین منافع کودک میباشد اما ما همچنین درک می کنیم که بسیاری از بزرگسالان که در حال کار در سیستم مدرسه ما ... و من فکر می کنم آن میباشد که وجود دارد این است که یک محیط امن برای همه — نه فقط بچه ها" فرماندار گفت.

DeSantis گفت کورکوران در حال کار با مناطق برای اطمینان از یک محیط امن برای کودکان و بزرگسالان و گفت: مدارس باید به ارائه تسهیلات ویژه برای کارکنان و دانش آموزان با زمینه ای شرایط پزشکی.

"من اعتماد به نفس می تواند انجام شود از آنجا که من دیده ام آن انجام می شود در مناطق دیگر از زندگی بیش از گذشته چند ماه" فرماندار گفت. "آن را تلاش آن طول می کشد با توجه به برخی از خطرات درگیر است."

سرویس خبری انتساب مدیر تام شهری کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن