Naidu: فراق افکار

این آخرین ستون. به عنوان یک خروجی ارشد, من نمی دانم وقتی که من دوباره باید وقت و یا پلت فرم برای نوشتن یک قطعه

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

این آخرین ستون.

به عنوان یک خروجی ارشد, من نمی دانم وقتی که من دوباره باید وقت و یا پلت فرم برای نوشتن یک قطعه منتشر شده. روزنامه نگاری به من داده است بنابراین بسیاری از هدیه: یک خروجی برای بیان خودم یک رسانه برای ارتباط با مخاطبان و زندگی-روابط طولانی. من هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن برخی از فراق افکار با همه شما برای لذت بردن از جنبه های آن برای زمان نهایی است.

در حالی که من یک فرد خلاق من نمی label خودم هنری با استعداد یک. به عنوان یک بچه من به ندرت هر چیزی ساخته کاربردی از LEGOs و تلاش برای طرح و یا رنگ چیزی جالب فراتر از SpongeBob SquarePants. مهمترین دستاورد دستاورد هنری از دوران کودکی من بود "بولینگ توپ" با مضمون ساعت من گردد در 7 درجه woodshop در سنت مارک مدرسه در تگزاس است.

اما زمانی که من شروع به نوشتن برای من, مدرسه روزنامه را در 9 درجه وجود دارد همیشه چیزی مناسب و معقول برای من می گویند و من قادر به گفتن آن را در یک راه جالب. در روزنامه نگاری ورزشی نوشتن همواره قوی من کت و شلوار.

شما می دانید که این در حال حاضر, اما من زندگی می کنند و نفس های ورزشی. من فکر می کنم که چون من مدیون زیادی از زندگی من شادی به وجود ورزشی. شادی من برای ورزش مصور تحریک من روزنامه نگاری حرفه ای, رهبری به من به فرض نقش رهبری در دبیرستان من روزنامه و چیزی است که من نگه داشته که مایل به ماندن درگیر در روزنامه نگاری در دانشگاه با ورزش ستون.

اما بیشتر از آن بزرگترین فرصت تحقق می آید از ورزش در بسیاری از اشکال: بازی بسکتبال, مدیریت یک تیم فوتبال و یا بازی NHL در ایکس باکس.

در واقع ورزش به شدت پیوند من و نزدیک ترین دوستان من بود این است که فوتبال فانتزی لیگ برتر و یا رقابت در میان ما مورد علاقه تیم های حرفه ای.

من لذت بردن از تمام ورزش ها اما قلب من متعلق به بسکتبال بیشتر از هر کس دیگر. بیش از 10 سال پیش من به تماشای سابق L. A. Laker Ron Artest (در حال حاضر به نام Metta Sandiford-Artest) مشخص در مصاحبه ای که احساس دیدن بسکتبال در حلقه است که "اعتیاد" و هیچ بیانیه اتحاد با من طنین انداز بیشتر.

تقلید زادگاه من دالاس ماوریکس' قهرمان Dirk Nowitzki من تیراندازی یک پا fadeaways در جلوی خانه. من اغلب وانمود من ری آلن در بوستون سلتیکز تیراندازی یک بازی برنده سه اشاره گر در زنگ. من به اندازه کافی با حضور Mavs بازی برای پنج طول عمر در حال حاضر وجود ندارد, ورزش, من لذت بردن از درگیر شدن در بحث متفکر تر از بسکتبال است.

با توجه به تمام این آن را کاملا بجا موضوع نهایی من ستون راستا دو بزرگترین بازیکنان در بسکتبال تاریخ: Michael Jordan, LeBron James.

در حالی که Nowitzki همیشه مهم ترین ورزشکار از عمر LeBron همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من چون در حافظه شخصی از NBA او بهترین بازیکن من شاهد.
تا من به تازگی به حال یک زندگی به اندازه Fathead از LeBron بر روی دیوار اتاق خواب از سال 2009. من اول غیر Mavericks نیوجرسی بود LeBron نیروی دریایی ارتش کاوالیرز نسخه از روی لئامت دادن در کلیولند و من خود را Miami Heat نیوجرسی در مدت کوتاهی پس از او در زمان خود "استعداد به ساحل جنوبی." من ستایش برای "کینگ جیمز" بود و شاید نمونه زمانی که ما مدرسه روحانی از ما خواست برای نوشتن بر روی یک کاغذ در 5 درجه آنها شخصی ما قهرمانان و من نوشت: "LeBron James" راست زیر "پدر من است."

بنابراین نباید آن را به عنوان یک شگفتی آمده که من باید همیشه مورد ضرب و شتم "LeBron بهترین بازیکن تا کنون" درام. وجود دارد هرگز یک شک در ذهن من او بهترین و بزرگترین بازیکن تمام دوران با وجود آنچه اردن صاحب نظران اغلب اعلام کرد. با عذر خواهی به Giannis, LeBron James, یونانی خدای بسکتبال. احساس کردم به شدت مورد همه این تا زمانی که من به تماشای ESPN "آخرین رقص" در قرنطینه. این بود که من برای اولین بار در عمق قرار گرفتن در معرض به زندگی حرفه ای و زندگی مایکل جردن.

البته من می دانستم که او رفت و 6-0 در NBA Finals سری برنده پنج لیگ MVPs و بازنشسته سه بار در, اما من تا به حال هیچ بینش MJ و رهبر. من می دانستم که مقدار زیادی در مورد LeBron. به خصوص که من شده اند در خانه من شده اند قادر به به طور کامل به بررسی من ترس برای شاه جیمز و با وجود تحسین من از او استعداد او در نهایت شروع به مالش من راه اشتباه با خیانت به فرانشیز و همیشه هجوم آوردند به تیم با نخبگان استعداد اما من تا به حال هنوز هم در نظر گرفته او را به عنوان بهترین تا کنون با این وجود.

من دیگر احساس می کنید که راه. محمدجواد بزرگترین و احتمالا بهترین در تمام دوران است. این است به نظر من البته با توجه به چیزی که من شخصا ارزش. شاید که من پیدا کردن شباهت ها بیشتر در زندگی من با mj's از LeBron است: خود تمرکز منحصر به فرد بر اینکه بهترین, بهترین دوست/مشاوره ارتباط با پدر hyper-رقابت در به معنای واقعی کلمه هر چیزی به این نقطه از خود بیگانگی.

LeBron در چشم من به نظر می رسد بیشتر بی خیال از دو و من ادعا نمی کنم که باعث می شود او را بد کرد. با آنچه من ارزش گرچه از یک صرفا در دادگاه دیدگاه مایکل سبک با من طنین انداز بیشتر.

من در نظر گرفته شده برای حفر کردن عمیق تر به این بحث است. اما در واقعیت خیلی از این تفسیر تمثیلی. با وجود چگونه پرشور و سرسختانه سنگر من در خود من دیدگاه من باید اذعان کرد که چگونه هر فن است که به عنوان نظر خود را و هیچ کس لزوما درست یا غلط; طنز ورزشی بحث توان آن را بزرگترین بازیکن همیشه بهترین تیم تا کنون ، در یک رشته تعریف شده با هدف درست و غلط, موفقیت و شکست یک برنده و یک بازنده تقریبا هر مماس بحث و گفتگو در مورد این ورزش ذهنی هستند بدون قاطع پاسخ دهد. حتی در اینجا که به می گویند تعریف من از "بهترین" و "بزرگترین" همان است که Stephen A. Smith یا مایکل جردن است. این که چه چیزی باعث این بحث ها خیلی سرگرم کننده و پلاریزه و است که چرا من هرگز حوصله درگیر شدن در آنها.

توجه داشته باشید در مختلف من به طور معمول ذخیره من "با تشکر از شما" اشاره به خط تگ برای زمانی که من به اشتراک گذاشتن ستون از طریق Facebook, اما این آخرین نوشته من می خواستم آنها را به بخشی از ستون:

ری وستبروک: با تشکر از شما برای من آموزش اصول روزنامه نگاری و به من شانس من به دنبال چه چیزی تبدیل شده است یکی از ناب ترین احساسات است.

مربی Mihai Oprea: به تقریبا تنها مربی من بود و اگر چه شما آموزش داده و آنها را از طریق آب پولو با تشکر از شما برای القای من ارزش نظم و انضباط و تاخیر در ارضاء آن آشکار بنابراین اغلب در روزنامه نگاری.

Alejandro سالیناس: با تشکر از شما برای ارائه این پلت فرم در دانشگاه و کمک به عنوان قابل اعتماد مدیره صدایی برای ایده های من بیش از سه سال گذشته است.

کامرون کلارک: علاوه بر اینکه یکی از بهترین دوستان من شما به من آموخت درس در حالی که کار با هم در ReMarker در دبیرستان است که در ادامه به الهام بخش و تاثیر نوشتن من.

استاد پرورش: با تشکر از شما برای دادن به من این فرصت را به افراط در من شور و شوق برای ورزش فراتر از نوشتن. کار کردن با شما و کلاس شما شده اند برجسته از زمان من در دانشگاه استنفورد.

مادر, پدر, Kaitlin, چندلر, اولیویا و عمو وو: با تشکر از شما برای بودن بیشتر حمایت خانواده من خواسته شده می تواند برای طول سفر من.

در نهایت با تشکر از شما استنفورد. شما را در معرض من به مردم بیشتر ایده ها و مکتب ها از من می توانم پیش بینی چهار سال پیش. شما به من کمک کرد در راه چند مکان های دیگر می تواند انجام داده اند.

من سپاسگزار برای همه چیز من آموخته اند به عنوان یک دانشجو و هیجان زده هستم برای فصل بعدی زندگی من, اما من هرگز فراموش نکنید, مردم, مکان ها و چیزهایی که من را ساخته اند که من هستم.

تماس با ژاک Naidu در znaidu 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن