UCLA در اخبار 19 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کودکان تئاتر می گویند که آنها نیاز به متنوع تر | نیویورک تایمز

یک مطالعه جدید نشان می دهد که حدود 80 درصد را نشان می دهد ارائه شده در سراسر کشور با نویسندگان و 85 درصد از محصولات led با مدیران. همچنین از نگرانی: خیلی از این صنعت تنوع متمرکز شده است در تعداد کمی از محصولات در مورد مردم رنگ, در حالی که نشان می دهد که تسلط بر صنعت مراحل به طور کلی اقتباس از کتاب های کودکان و داستان های جن و پری را به شدت سفید و تیم های خلاق است. این مطالعه توسط مرکز دانش پژوهان & سرایان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس راه اندازی شد در سال گذشته و قبل از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس مجموعه ای خاموش موج ملی ناآرامی بیش نژادی و بی عدالتی است.

چگونه بسیاری از آمریکایی ها کشته و یا زخمی توسط پلیس ؟ | Mother Jones

جوانا شوارتز یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می گوید: این گروه هرگز به طور کامل اعمال قدرت خود برای وادار پلیس به نوبه خود بیش از این داده ها. "آنها اساسا خواسته اجرای قانون محلی برای تولید اطلاعات و هرگز وجود هر گونه نتیجه برای سازمان های که کار نمی کند با دفتر دادستان کل در این تلاش," او می گوید.

چگونه به مقابله با حمام و سرویس بهداشتی در طول coronavirus | نیویورک تایمز

برگزاری مثانه یا روده حرکت تا زمانی که شما رسیدن به یک مکان امن ممکن است سالم گفت: دکتر ریچارد جکسون, M. D., متخصص اطفال و استاد بازنشسته در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "مادر طبیعت در نظر گرفته شده ما را به خلاص شدن از شر ضایعات و این کار زمان زیادی را برای دریافت حمایت," او گفت:, و اضافه کرد که برگزاری زباله می تواند منجر به مشکلاتی مانند اختلال در دفع ادرار.

به دنبال ماده تاریک آنها شناسایی یکی دیگر از رمز و راز | نیویورک تایمز

داستان axions آغاز می شود در سال 1977 زمانی که روبرتو Peccei یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که در تاریخ 1 ژوئن و هلن کوین emerita استاد در دانشگاه استنفورد پیشنهاد تغییر اندک به این نظریه که حاکم قوی نیروهای هسته ای, مطمئن شوید که آن یکسان است به جهت زمان از ویژگی های است که فیزیکدانان در نظر گرفتن یک ضرورت برای جهان است.

Coronavirus خوشه در کالیفرنیا | MSNBC

"من فکر می کنم در ایالت کالیفرنیا شروع به تجربه این نوع سنبله است که ما پیش بینی شده آنها را پس از روز یادبود. و ما در حال رفتن به شروع به دیدن اثرات این اعتراضات است. بنابراین جای تعجب نیست برای دیدن که ما در حال رفتن به افزایش در اعداد" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز به نقل از LAist.)

بیکاری ضربه L. A. سیاه محله های سخت | LAist

کارشناسان می گویند سیاه کارگران در حال حاضر مقابله با حاد نسخه از بحران بیکاری آنها همیشه با آن مواجه است. "بحران که ما امروز شاهد آن هستیم — شماره بالا ما شاهد هستیم در جامعه است که باید واقعا منفجر شد با توجه به COVID — نیست" گفت: لولا Smallwood Cuevas یک محقق با UCLA کار مرکز. "آن شده است نسل در ساخت."

مبارزه با ماهی همگام سازی خود را حرکت می کند – و ژن های خود را | علوم

این آخرین تحقیقات "می افزاید: یک بعد جدید" که کار آن را به عنوان در حال حاضر به نظر می رسد که ژن ها و همچنین فعالیت های عصبی دریافت همزمان می گوید: یکی از سلول مقاله, نویسندگان, عصب شناسی Weizhe هنگ از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "یافته های خود را قطعا بالا بردن هیجان انگیز بسیاری سوال برای مطالعات آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن