فلوریدا افزایش COVID-19 تست برای مراقبت دراز مدت کارگران

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:27 PM EDT Jun 17, 2020کارکنان پرستاری در خانه و زندگی کمک امکانات م

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

کارکنان پرستاری در خانه و زندگی کمک امکانات مورد نیاز خواهد بود برای آزمایش COVID-19 هر دو هفته تحت یک جفت از قوانین اضطراری صادر شنبه توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دولت.

امکانات که اصلا مطابق با قوانین اضطراری می تواند مجوز خود را لغو و یا به حالت تعلیق و در صورت جریمه های اداری. قوانین جدید تقویت محوری توسط فرماندار جمهوری خواه برای tamp پایین گسترش مرگبار بیماری تنفسی در امکانات است که خانه ده ها هزار نفر از سالمندان در سراسر کشور.

"به دوره ای تست هر دو هفته که بیشتر نظارت-سبک تست. شما در آزمون یک بار و شما منفی که این" DeSantis گفت: زمانی که او اعلام کرد که سیاست جدید در تالاهاسی کنفرانس مطبوعاتی. "اما شما می توانید آن را دو هفته بعد. بنابراین به طور مداوم بازگشت به کارکنان — خواهد شد که نقطه ورود برای این — چیزی که بسیار قابل توجه است."

اورژانس قوانین آمد و پس از تلاش به آزمون کارکنان و ساکنان در همه 3,803 مراقبت دراز مدت امکانات در سراسر کشور.

داده ها از روز شنبه نشان داد 4,198 دراز مدت مراقبت از ساکنان با COVID-19 و 2,448 آلوده کارکنان است. شصت و یک درصد مثبت ساکنان یا 2,584 مردم منتقل شده است از امکانات که در آن آنها قرارداد این ویروس به بیمارستان و یا دولت تعیین شده COVID-19 امکانات.

فلوریدا نیز در ادامه به ممنوعیت بازدید کننده در خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک به این بیماری بسیار مسری است به خصوص خطرناک به سالمندان و افراد با زمینه ای شرایط پزشکی. آن است که بیش از 100 روز پس از ساکنان توانسته اند به فرد بازدیدکننده داشته است خود را با خانواده و دوستان است.

"من می دانم مردمی در جامعه باید پرسید:" زمانی که شما می توانید ملاقات دوباره؟'" DeSantis گفت. "و من می خواهم به قادر به انجام این کار. اما بدیهی است که ما خواهید بود بسیار امن در مورد آن چرا که در معرض خطر محیط زیست است."

تحت قوانین اضطراری که اثر جولای 7, پرستاری در خانه و امکانات زندگی کمک خواهد کرد و اجازه می دهد هر گونه کارکنان به ساختمان ها که تست شده برای COVID-19. امکانات مورد نیاز خواهد بود برای شروع تست همه کارکنان هر دو هفته پس از آن. یک استثنا خواهد بود ساخته شده برای کارکنان است که می تواند با ارائه مدارک پزشکی نشان می دهد که آنها قبلا آلوده شده است و بهبود یافته اند از ویروس.

این حرکت در حال ملاقات با احتیاط هر چند از مراقبت دراز مدت صنعت و طرفداران.

Brian Lee سابق دولت مراقبت دراز مدت بازرس است نگران تاخیر در نتایج تست و اینکه آیا آنها را به موقع دریافت شده توسط ارائه دهندگان خدمات.

لی حفظ کرده است برای ماه ها که دولت نیاز به خرید سریع COVID-19 ماشین آلات تست و محل آنها را در هر مجوز دراز مدت مراقبت از تاسیسات است.

در ضمن فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط دولت بزرگترین پرستاری-صفحه اصلی گروه با انتشار بیانیه ای اشاره کرد که آن را "استقبال" این فرصت را به کار با دولت و مقامات محلی به اطمینان حاصل شود که آزمایش را می توان در دو هفته برنامه و ستایش یک تعهد دولت نسبت به پوشش هزینه های آزمایش در طول تابستان..

"هدف ما این است برای کمک به این فرایند هموار و اطمینان حاصل شود که ما مراکز مراقبت از دسترسی به موقع نتایج به طوری که آنها می توانید در ادامه تصمیم گیری های مهم است که کمک به حفاظت از ساکنان آسیب پذیر سپرده به مراقبت از خود" فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط سخنگوی کریستن نزدیک گفت.

داگ Adkins که صاحب امکانات زندگی کمک در شمال شرقی فلوریدا به نام قوانین اضطراری یک "پیروزی بزرگ برای سیاست های عمومی."

Adkins گفت: مجموعه ای از قوانین یک ایالت استاندارد است که او به دفاع از اواخر ماه مارس زمانی که او اجرا خود را تست سیاست. Adkins صاحب Dayspring ایجاد کرد و Dayspring ارشد, زندگی, شده, تست, کارکنان و ساکنان ماهانه از مارس 24. در آن زمان یکی از تازه استخدام عضو هیات تا به حال نتیجه تست مثبت اما Adkins گفت: آزمایش های بعدی نشان داد که این یک غلط نتیجه مثبت است.

او با استفاده از یک تلفن همراه آزمون دهنده است که سفر به این امکانات به آزمون کارکنان در سایت. هزینه 50 دلار در هر آزمون و Adkins گفت: او به پرداخت حدود $5,000 برای این آزمون تا کنون.

"من می دانم که از گفتگو های من با خمیر بازی (وزارت بهداشت) مردمی که در بسیاری از موارد مثبت آنها در حال پیدا کردن هستند بدون علامت حامل" Adkins گفت. "این بزرگترین تهدید و در حالی که مراقبت های بهداشتی کارگر می تواند تست منفی برای ماه تمام طول می کشد یک شب با دوستان تماس با فرد آلوده و سپس آنها را به کار به عنوان یک ناقل بدون علامت و آنها شروع به گسترش این ویروس در میان ساکنان و هیچ نظری ندارم که آنها بیمار هستند."

بر خلاف دائمی قوانین اضطراری قوانین معتبر برای 90 روز.

آژانس دولتی برای مدیریت بهداشت و درمان که تنظیم دراز مدت مراقبت از امکانات نیز با صدور یک جفت از قوانین اضطراری مارس 12 الزامی است که وزارت بهداشت اجازه داده می شود برای ورود به هر خانه سالمندان و ALF در دولت و کارکنان هر فرد موافق به آزمایش می شود برای COVID-19 یا از دست دادن شغل خود. آن کسانی که قوانین مجاز یک ایالت تست تلاش به این نتیجه رسیدند که در ماه ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب