'Gris': خاکستری نگاه هرگز خیلی خوب

گاهی اوقات شما انتخاب کنید یک کتاب و آن را باز انتظار برای خواندن یک فصل شاید دو. چند حمام و میان وعده می شکند

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

گاهی اوقات شما انتخاب کنید یک کتاب و آن را باز انتظار برای خواندن یک فصل شاید دو. چند حمام و میان وعده می شکند و 10 ساعت بعد از آن شما به نوبه خود این صفحه آخرین نرم "paff" همراه با بستن پشت جلد و شما احساس می کنید کاملا راضی با بی پر انرژی قناعت. آن چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که جهان از این کتاب و شخصیت های که رنگ دیوارهای آن جهان بسیار زیبا و از همه مهمتر آنقدر جذاب است که به پاره کردن خودتان از عمل و زندگی خود را قبل از آنها به پایان می رسد شناخته شده را جهان را به خود کمتر احساس زنده. و گاهی اوقات که کتاب نیست خیلی کتاب; گاهی اوقات آن را به یک بازی ویدیویی. یکی به نام "Gris."

Devolver Digital آغاز شده در سال 2009 توسط انتشارات "Serious Sam" بازسازی است و پس از رشد به یکی از اواسط اندازه ناشران در جهان, و دلیل خوب است. با تمرکز بر بازی های indie در, Devolver منتشر کرده است برخی از بازی های مورد علاقه خود مانند "Hotline Miami" و به زودی مورد علاقه توسعه دهندگان مانند رایگان زندگی (آفریقای جنوبی تیم ساخته شده است که یک رابطه جنسی-مثبت عنوان به نام "دستگاه تناسلی Jousting"). بخشی از آنچه می سازد Devolver خیلی خوب است آن چشم فهیم توانایی خود را برای پیدا کردن indie استعداد چیزی از آن موفق به انجام زمانی که ناشر در ارتباط با این اواز یا موسیقی دو نفری-تقدیر-تیم Nomada استودیو برای راه اندازی اولین عنوان "Gris."

"Gris" است که یک بازی در مورد یک دختر است. و این یک بازی در مورد یک لباس آغشته با جادویی پارچه. آن را واقعا در مورد یک جهان سیاه و سفید ساخته شده به نفس رنگ ماجراهای یک دختر که صدای گرفته است از او. آن را به عنوان فوق العاده و سورئال است. رنگ و سحر و جادو در این بازی در حال در هم تنیده در اپیزودیک روایت می بیند که شخصیت ما پاییز از دست شکسته مجسمه یک زن به یک دنیای خاکستری (از این رو "Gris" فرانسه خاکستری). بازیکن پازل 2D-جانبی-کتیبه ها و سیستم عامل راه خود را از طریق تعدادی از دقت ساخته محیط است که هر کدام دارای پیشرفت های جدید و ارتقاء برای لباس. لباس می شود یک بلوک سنگین و اجازه می دهد دختر را به آب و طوفان و یا لباس می شود یک پروانه برای زیر آب بخشی از بازی است. و هر بار که بازیکن باعث می شود آن را از طریق یک محیط مجسمه شروع به آمدن به عقب با هم و جهان می شود کمی بیشتر رنگارنگ است.

کار با راجر مندزا (تهیه کننده) و آدریان Cuevas' (مدیر فنی) بازی اصلی مفهوم مدیر خلاق و منجر هنرمند Conrad Roset و گروه کوچک خود را از هنرمندان و انیماتورهای یک استدلال قانع کننده برای سادگی. طراحی زیبایی از این بازی این است که پاک کردن و انجام نگرفته اما هنگامی که در ترکیب با, در حال تحول, پالت رنگ, بازی طول می کشد در یک فوق العاده نرم و عظمت. هر پانوراما در این بازی این است caringly ساخته شده و رنگی در راه است که باعث می شود آنها احساس بازیکن خصوصی گنج پیدا کردن. این انیمیشن بیش از حد مایع است, اجازه می دهد برای یک احساس طبیعی است که تقویت صاف مکانیک در بازی. یادگیری جدید به دست آورده مهارت های بصری است که احساس می کند مناسب برای این بازی در مورد رشد.

و نگرانی پیشرفت است دقیقا همان چیزی است که بازی به بازی. Puzzlers و platformers اما به خصوص puzzlers در ارتباط هستند در سر من با درجه سختی در پایه است که باعث می شود آنها احساس چالش بازی. من فکر می کنم آن چیزی است که در مورد عدم دشمنان است که باعث می شود سازندگان احساس نیاز به پیچیده آنها. و برخی از این بازی ها دقیقا ساخته می شود دشوار است مانند "سوپر گوشت پسر" یا "من میخوام Boshy" هر دو بازی است که به دفاع و پشتیبانی توسط speedrunning جامعه به دلیل مهارت بالا و سرعت بازگشت در زمان و تمرین های سرمایه گذاری. "Gris" از سوی دیگر احساس می کند مانند آن را برای ساخته شده است و این بازیکن برای موفقیت است. عمدتا وجود ندارد و در حال مرگ. شما فقط نیاز به راه اندازی مجدد یک منطقه اگر شما از دست رفته یکی از اختیاری مجموعه که به راحتی قابل مشاهده هستند و نه بیش از حد دشوار برای رسیدن به. بازی جریان بصری با مناطق جدید بودن آسان برای پیدا کردن و دستورالعمل های روشن حتی با شدت حداقل در بازی متن. اگر صد percenting (عمل گرفتن تمام دستاوردهای و اقلام در بازی) این بازی نبود به طور کامل کنار نقطه, شما به راحتی می تواند این کار را بدون به دنبال راهنمای. و آن را نمی خواهد بیش از حد طولانی و یا.

"Gris" است که با داستان و گیم پلی بازی بین 2 1/2 و پنج ساعت بر اساس بازی از طریق سرعت و زمان صرف شده gawking و گرفتن اسکرین شات. اما زمانی که شما رسیدن به پایان در یک محیط شبیه به بهشت و نهایی cutscene به پایان می رسد و شما احساس می کنید که "Gris" شیرین بود. خرید آن خرید آن بازی آن را یک بار در آن بازی دو بار. من می دانم من خواهد شد.

تماس با Omar El-Sabrout در omarel 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب