در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد 12 نفر بدون محاکمه اعدام در میلتون از 1875-1937

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:35 AM EDT Jul 30, 2020در طول سال گذشته یا پس از میلتون ساکنان شده اس

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

در طول سال گذشته یا پس از میلتون ساکنان شده است بی سر و صدا مونتاژ جامع تاریخی محلی یکی از حساب های ملت را تاریک ترین زمان گذشته — وحشیانه lynchings از آمریکایی های آفریقایی تبار در مردم است.

Darlene Mosley استاد روانشناسی در پنساکولا دولت و هیلی McGuyre یک میلتون مقیم و محقق بود که افتخار شرکت در این ائتلاف را تلاش در جلسه اخیر شورای شهر قادر به جمع آوری یک لیست از قربانیان و برخی از داستان های خود را نقاشی بر روی تحقیقات انجام شده توسط دیگران در گذشته اخبار قدیمی بریده سوابق تاریخی و دادگاه حساب.

نه همه قربانیان می تواند شناسایی شده توسط نام به عنوان برخی از آنها تنها به عنوان "negro" در حساب رسمی. دیگران صرفا در عبور از ذکر در منابع مختلف تا داستان خود را lynchings از دست داده اند به زمان و تاریخ است.

دفعات بازدید: داستان کامل در مورد این پروژه: حداقل دوازده نفر بودند بدون محاکمه اعدام در میلتون از 1875-1937. زندگی خود را در نهایت مفتخر بودن.

در زیر یک لیست از شناخته شده مجازات قربانیان در میلتون به ترتیب زمانی و خلاصه ای که در دسترس از آنچه به آنها اتفاق افتاده است. اخبار, مقالات, ملی و محلی بودند مغرضانه به نفع مردم سفید و نه دقت منعکس کننده وقایع اطراف سیاه lynchings پس از حوادث منجر به lynchings نمی توان در طول تاریخ تایید به عنوان دقیق.

اطلاعات جمع آوری شده توسط اعضای ائتلاف و در حال تسليم در برابر عدالت ابتکار در مونتگمری آلاباما برای memorialization.

*حساب با ستاره شده اند را مشاهده کنید و به رسمیت شناخته شده توسط EJI.

ناشناخته سیاه و "کارول" یک مرد سفید: ژوئیه 10 سال 1875

با توجه به اخبار حساب در دشت روزانه تبلیغ و نیواورلئان, بولتن, یک مرد سفید با اشاره به تنها به عنوان کارول دستگیر شده بود در سانتا رزا شهرستان ظن خود 5 ساله سفید دختر. او دستگیر شد توسط کلانتر و زندانی شده است.

آن شب اراذل و اوباش از ساکنان محلی خواستار دسترسی به کارول که آنها اعطا شد. در حالی که آنها وجود دارد به کارول آنها نیز در زمان ناشناس مرد سیاه و سفید که برگزار شده بود در زندان برای بیش از یک سال بدون محاکمه به صورت ناشناخته و جنایت.

هر دو کارول و مرد سیاه و سفید بودند و بدهی و اوباش عصبانی.

ناشناخته مرد سیاه و سفید: 6 ژوئن 1884*

یک زن جوان از Baldwin County Alabama شد بازدید از خانواده در سانتا رزا شهرستان در ماه ژوئن 1884 و سوار شد اسب او را در جاده هنگامی که یک مرد سیاه پوست به اتهام شروع به پریدن کرد از کنار جاده و ترس و اسب و پرتاب دختر از اسب.

به گفته نیویورک تایمز و شیکاگو روزانه تریبون مرد سیاه متهم شده بود از کشیدن دختر به جنگل و آزار او.

عصبانی سفید شهروندان سپس گرفتار سیاه و "برش بدن خود را به تکه های کوچک با چاقو."

ناشناخته مرد سیاه و سفید: دسامبر 1884

کمی شناخته شده است در مورد انسان و یا محیط اطراف مرگ او در این زمان. این ائتلاف است که در ادامه به جمع آوری اطلاعات بیشتر.

Elbert لی نام مستعار جک جانسون یا آلبرت لی: Aug. 22, 1885

با توجه به گزارش در پنساکولا تجاری و Pensacolian, 19 ساله Lee متهم شده بود از رفتن به میلتون خانه خانم و آقای موسی هافمن در نزدیکی رودخانه زرد و برگزاری زن و شوهر, گروگان در حالی که او حمله دختران خود را در سن 14 و 16 در جنگل. او پس از بازگشت به خانه و "تپانچه شلاق" موسی هافمن.

لی گرفتار شد و به میلتون زندان برای محاکمه. حدود 11 p. m. شب Aug. 22, 1885 عصبانی اراذل و اوباش در حدود 60 تا 75 رفت به زندان متقاعد گارد زندان به آنها و انجام Lee حدود یک چهارم از یک مایل از زندان به قبرستان (که قبرستان است به فکر مدرن روز Keyser گورستان در میلتون هر چند که تایید شده نیست).

در طول تاریخ سیاه میلتون گورستان-Keyser در میلتون در چهار شنبه 15 ژوئیه سال 2020 است. PSC استاد روانشناسی Darlene Mosley و کارشناسی ارشد دانشجو هیلی McGuyre منجر شده اند تلاش سانتا رزا جامعه یاد ائتلاف پروژه است که در تدوین تاریخ lynchings در شهرستان است.

لی گفته التماس برای اجازه ساخت پای چوبه دار در قبرستان از آن او می تواند آویزان می شود اما اوباش خودداری کرد. آنها آویزان او را از یک درخت بلوط اندام و سمت چپ بدن او وجود دارد تا 10 صبح صبح روز بعد.

اخبار حساب کاربری لی گفت: "ملاقات مرگ او شجاعانه است." یک قاضی بعد تصمیم گرفت او کشته شد توسط افراد ناشناس.

A. W. Johnson های: هفت. 17, 1887

جانسون یک میلتون تاجر شده بودند به عنوان "برجسته از استرلینگ ارزش و شخصیت و افتخار به نژاد" بود به ضرب گلوله در قفسه سینه با یک بار از چارپاره در حالی که ترک درب خانه اش بر روی کسب و کار در سپتامبر. در 17 سال 1887. او جان سالم به مدت 30 دقیقه پس از این حمله است.

جانسون از اعضای شوالیه های کار خوب Templars و همراهان عجیب و غریب. او فعال در جنبش اعتدال و اعتبار بود با اینکه ابزاری در ممنوعیت رای دادن در شهرستان سانتا رزا.

برخی این باورند که این قتل انجام شده توسط یک حریف سیاسی به دنبال انتقام است. او از خانه اش در گرین ویل آلاباما برای کفن و دفن. روزنامه حساب در پنساکولا تجاری در آن زمان نام خود را به قتل یک "ترور."

طوفان بیش از یک نقاشی دیواری: "فراخوان به عمل" یا " تفرقه بیانیه ای؟' میلتون بحث Black Lives Matter خیابان نقاشی دیواری

هیچ اقدام: میلتون شورای شهر طول می کشد در سیاه و سفید زندگی می کند ماده خیابان نقاشی دیواری ،

مارتین ویلسون و دو ناشناخته مردان سیاه و سفید: Aug. 26, 1888

ویلسون 24 سال در نظر گرفته شد به یک زندان در میلتون پس از او متهم حمله به همسر رئیس خود را در رم, Alabama. او در ابتدا سعی به اجرا از دستگیری یک حزب بود اما با چارپاره و نمی میرند.

در حالی که در زندان در میلتون اراذل و اوباش از 25 مرد گرفت و او را از زندان است. بدن او پیدا شد بعد صبح آویزان و شات. دو مرد سیاه و سفید بودند نیز گزارش شده است که آویزان است که شب.

ویلسون بدن گزارش شده است به خاک سپرده شد در یک پیر هست.

ناشناخته مرد سیاه و سفید: جولای 7, 1913

بینام مرد بود "اعتماد مزرعه دست" در Marianna که متهم به آزار کشاورز 6-year-old daughter. کلانتر در Marianna ترس مرد خواهد بود بدون محاکمه اعدام کرده بود مرتب به صورت سیاه و سفید به بی سر و صدا همراهی با قطار شب به زندان در پنساکولا.

مردم سفید در میلتون شدند مخفیگاه آنان را به طرح و هجوم به قطار شب آن را به عنوان در آمد از طریق میلتون حدود 9 p. m. آن شب. این مرد تا به حال گفته شده است, پنهان در زیر یک صندلی توسط کلانتر برای جلوگیری از تشخیص اما یکی دیگر از "negro در مربی به دور از شناسایی از زندان" با توجه به گزارش در پنساکولا اخبار, مجله و Holmes County تبلیغ.

مرد سیاه و سفید گرفته شده از کلانتر آویزان از یک قطب تلفن و بدن خود را با گلوله سوراخ شد.

جوانه جانسون: 14 مارس سال 1919*

جوانه جانسون است که شاید بهترین و شناخته شده مجازات قربانی در شهرستان سانتا رزا اگر چه داستان در مورد آنچه اتفاق افتاده است به او و آنچه که منجر به مجازات می شدید متناقض است.

وجود دارد حداقل چهار گزارش جداگانه گردآوری شده توسط NAACP به میلتون روزنامه مونتگمری رهايیبخش و Pensacola, اخبار, مجله, هر کدام با جزئیات مختلف و داستان.

چه بیشتر می تواند توافق بر این است که جانسون 34 ساله کشاورز و جنگ جهانی اول کهنه زندگی می کردند که در فروردین County, Alabama. او حدود 6 فوت قد 200 پوند و در شکل خوب است.

که در آن داستان انشعاب چیزی است که دقیقا جانسون انجام شد در جی فلوریدا در 14 مارس سال 1919. NAACP گزارش می گوید که او تا به حال فقط به خانه بازگشت از وظیفه در آلمان و مطلع شد که پدرش را که متعلق به 27 هکتار از زمین های در جی بود بیمار و در حال مرگ. در زمان جانسون رو به جی پدرش مرده و به خاک سپرده شده بود.

جانسون گفته بود گفت به ثبت نام بیش از 27 هکتار به منظور پرداخت هزینه برای قرار بدهی پدرش بدهکار اما جانسون خودداری و سعی به ترک شهر. در عوض او را ملاقات توسط اراذل و اوباش از 250 مردانی که تصمیم گرفت تا او را متهم به تجاوز به عنف و زور یک زن سفید می گویند که او مورد تجاوز قرار گرفته ،

جانسون گره خورده بود به از بیخ و زنده زنده سوزانده با توجه به NAACP گزارش.

دیگر گزارش های خبری متهم جانسون از داشتن حمله شناخته شده زن سفید در میلتون و تهدید به کشتن او و برگزار می شد در پنساکولا زندان است. اراذل و اوباش از 1000 نفر محاصره زندان در شب 14 مارس 1919 و او را به "صحنه جرم" در میلتون که در آن جانسون ادعا کرد که او تنها به او صحبت کردیم و او گفته بود به او برای اولین بار.

گزارش ها می گویند جانسون شکنجه شد قبل از او درگذشت; اوباش او را وابسته به راه آهن و سوخته او زنده است. آنها دریافتند $66 در جیب خود و توزیع پول میان اراذل و اوباش.

J. C. Evans: Oct. 3 یا 4 سال 1937*

ایوانز بود 30 سال و از Port St. Joe زمانی که او به اتهام سرقت از یک ایستگاه پر بزرگراه سرقت و آزار یک نوجوان 12 ساله و یک پسر.

او همچنین به اتهام سرقت از خانواده ها در ناوار میلتون و پاناما سیتی. او دستگیر شد و به همراه همسرش کاترین برادر جیمز برادلی و برادلی همسر Lettie.

ایوانز بود به جرم سرقت و محکوم به زندگی در زندان است.

در حالی که او در حال حمل و نقل در وسط شب به میلتون به صورت یک قاضی وجود دارد برای این ادعا میلتون سرقت یک گروه از پنج مرد در سیاه و سفید هود متوقف گشت با اسلحه بیان کرد: "ما می خواهیم که n*****."

با توجه به گزارش در پنساکولا اخبار, مجله تالاهاسی دموکرات و Ft. مایرز اخبار-مطبوعات مردان لگد کلانتر و دیگری کلانتر از ماشین گشت در نقطه تفنگ و سوار Evans حدود یک مایل پایین جاده. زمانی که کلانترها وارد در نقطه ای در آنها یافت Evans بدن پهن بر روی لبه جاده سرند با چارپاره.

اطلاعات بیشتر در مورد آنچه سانتا رزا جامعه یاد ائتلاف پروژه در حال انجام است به افتخار این مردان با خواندن داستان کامل برای تنها مشترکین در https://bit.ly/33betBE



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن