اگر آرامش بیش از حد به زودی, فیزیکی, فاصله اقدامات ممکن است همه برای هیچ

اگر جسمی فاصله اقدامات در ایالات متحده آمریکا در حال آرام در حالی که هنوز هم وجود دارد هیچ COVID-19 واکسن و یا

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

اگر جسمی فاصله اقدامات در ایالات متحده آمریکا در حال آرام در حالی که هنوز هم وجود دارد هیچ COVID-19 واکسن و یا درمان و در حالی که تجهیزات حفاظت شخصی باقی مانده است در تامین کوتاه مدت تعداد منجر به عفونت می تواند در مورد همان است که اگر فاصله هرگز اجرا شده است برای شروع با توجه به UCLA-رهبری تیم از ریاضیدانان و دانشمندان است.

محققان با مقایسه نتایج حاصل از سه مربوط به مدل های ریاضی انتقال بیماری است که آنها استفاده می شود به تجزیه و تحلیل داده های در حال ظهور از محلی و دولت های ملی از جمله یکی که اقدامات پویا تولید مثل شماره — متوسط تعداد افراد مستعد آلوده توسط یکی قبلا فرد آلوده. مدل تمام برجسته کردن خطرات ناشی از آرامش بخش بهداشت عمومی اقدامات بیش از حد به زودی.

"فاصله تلاش است که به نظر می رسد که موفق شد در کوتاه مدت ممکن است تاثیر کمی بر تعداد کل عفونت انتظار می رود در طول دوره این بیماری همه گیر" گفت: نویسنده سرب Andrea Bertozzi یک استاد برجسته ریاضیات که دارای UCLA را بتسی, چوب, نزدیک, صندلی برای نوآوری و خلاقیت است. "ما مدلهای ریاضی نشان می دهد که آرامش این اقدامات در صورت عدم وجود مداخلات دارویی ممکن است اجازه می دهد این بیماری همه گیر را مجددا. آن را در مورد کاهش تماس با افراد دیگر و این می تواند انجام شود با PPE و همچنین فاصله."

این مطالعه منتشر شده در مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم است و قابل استفاده برای هر دو آینده خوشه از COVID-19 و آینده بیماری های همه گیر, محققان می گویند.

اگر فاصله و پناهگاه در محل اقدامات به حال گرفته شده در مارس و آوریل آن است که به احتمال بسیار زیاد تعداد افراد آلوده در کالیفرنیا و نیویورک و جاهای دیگر شده اند به طور چشمگیری بالاتر نما شدید بار در بیمارستان Bertozzi گفت. اما تعداد کل عفونت های پیش بینی شده و اگر این اقدامات پایان دادن بیش از حد به زودی شبیه به شماره خواهد بود که انتظار می رود در طول دوره این بیماری همه گیر بدون اقداماتاو گفت:. به عبارت دیگر در کوتاه مدت فاصله می تواند سرعت گسترش این بیماری است اما ممکن است در نتیجه مردم کمتر آلوده شدن.

ریاضیly مدل سازی و پیش بینی گسترش COVID-19 حیاتی هستند برای موثر بهداشت عمومی سیاست اما گسترده ای تفاوت در رویکردهای پیشگیرانه در سراسر کشور را ساخته اند آن را یک چالشگفت: Bertozzi, که همچنین یک استاد برجسته حوزه مکانیک و مهندسی هوا فضا. اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک صورت کاهش گسترش COVID-19 اما مردم در بسیاری از کشورهای در حال زیر فاصله دستورالعمل هستند و با پوشیدن ماسک و تعدادی از عفونت در ادامه به افزایش است.
 
چه مفهومی از این یافته ها برای سیاستگذاران که می خواهند به استراحت اجتماعی فاصله
در تلاش برای احیای اقتصاد خود را?

"Policymakers نیاز به مراقب باشید" Bertozzi گفت. "مطالعه ما پیش بینی افزایش موارد در کالیفرنیا پس از فاصله گرفتن اقدامات آرام هستند. استراتژی جایگزین وجود دارد که اجازه می دهد اقتصاد به سطح شیب دار بالا و بدون توجهی عفونت های جدید. کسانی که استراتژی همه involve قابل استفاده از PPE و افزایش تست."

در طول سال 1918 آنفلوانزای همه گیر اجتماعی فاصله شد برای اولین بار اجرا و سپس آرام در برخی از مناطق. Bertozzi امتیاز به یک مطالعه منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم در سال 2007 که نگاه در چندین شهرهای آمریکا در آن همه گیر که در آن موج دوم از عفونت رخ داده است پس از بهداشت عمومی اقدامات برداشته شد خیلی زود است.

این مطالعه نشان داد که زمان مداخلات بهداشت عمومی به حال تاثیر عمیقی بر الگوی دوم موج 1918 همه گیر در شهرستانها متفاوت است. شهرستانها که تا به حال معرفی اقدامات اولیه در این بیماری همه گیر به دست آورد کاهش قابل توجهی در میزان مرگ و میر. بزرگتر کاهش در اوج مرگ و میر حاصل شد توسط کسانی که در شهرستانها که تمدید بهداشت عمومی اقدامات برای طولانی تر است. سان فرانسیسکو, St. Louis, میلواکی, کانزاس, شهرستان, برای مثال تا به حال موثر ترین مداخلات کاهش نرخ انتقال توسط 30 ٪ تا 50 ٪ است.

"محققان مارتین Bootsma و نیل فرگوسن قادر به تجزیه و تحلیل اثربخشی فاصله اقدامات با مقایسه داده ها در برابر یک تخمین برای آنچه ممکن است اتفاق افتاده بود فاصله را اندازه گیری معرفی شده است," Bertozzi گفت: از سال 2007 مطالعه. "آنها در نظر گرفته و داده ها از بیماری همه گیر در حالی که ما خطاب به سوال از برازش مدل به زود وقت داده برای این بیماری همه گیر. در طول سال 1918 آنفلوانزای همه گیر اوایل آرامش اجتماعی فاصله گرفتن اقدامات منجر به سریع سربازان ارتش در مرگ و میر در برخی از شهرهای ایالات متحده. ما مدل های ریاضی به کمک به توضیح دهد که چرا این اثر ممکن است امروز رخ می دهد."

این COVID-19 داده ها در این مطالعه جدید عبارتند از 1 آوریل سال 2020 و در دسترس عموم. این مطالعه با هدف دانشمندان که کارشناسان در گذشته ،

"اپيدميولوژيستها در تقاضای بالا هستند در طول یک بیماری همه گیر, و مقامات بهداشت عمومی از حوزه های قضایی محلی ممکن است یک نیاز برای کمک به تفسیر اطلاعات" Bertozzi گفت. "دانشمندان با مربوطه پس زمینه را می توان شنود گذاشته برای کمک به این افراد است."

مطالعه همکاری نویسنده الیسا فرانکو یک UCLA دانشیار مهندسی مکانیک و مهندسی هوا فضا و مهندسی زیستی; جورج Mohler استادیار کامپیوتر علم اطلاعات و دانش شناسی در دانشگاه ایندیانادانشگاه ایندیاناپولیس; Martin Short, استادیار ریاضیات در Georgia Tech; و دانیل Sledge استادیار علوم سیاسی در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن