آن زمان برای جهانی درجه بندی تسهیلات

زمانی که دانشکده سنا رای به تغییر به یک جهانی رضایت بخش/هیچ اعتباری سیستم درجه بندی برای سه ماهه بهار ما می دا

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

زمانی که دانشکده سنا رای به تغییر به یک جهانی رضایت بخش/هیچ اعتباری سیستم درجه بندی برای سه ماهه بهار ما می دانستیم که این سه ماهه خواهد بود به دور از عادی. به عنوان سال تحصیلی به سرعت در حال نزدیک شدن پایان آن این حقیقت رشد کرده همه بیشتر آشکار است. در چند هفته گذشته این کشور دیده می شود تاریخی در سراسر کشور تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس و سیستمیک ظلم و ستم. برخی از دانش آموزان شرکت کننده در تظاهرات; دیگران عملا سازمان جمع آوری اعانه و یا دیده می شود جوامع خود طرح میتوانست با تظاهرات و خشونت های پلیس. دانش آموزان سیاه پوست در خاص را تجربه کرده اند فشار کامل از این لحظه. در این زمان پر سر و صدا وجود دارد به مراتب بیشتر مسائل با فشار دادن از مدرسه.

در این آشفتگی دانش آموزان گرفته اند در یک جبهه جدید: حمایت تحصیلی اقامت به عنوان پایان سه ماهه اتمام برسد. متعدد حمایتی مقالات منتشر شده در روزانه; مدرسه گسترده کمپین های ایمیل شده وضع. یکشنبه, 12 مدرسان و نزدیک به 1500 نفر از دانش آموزان را امضا طومار خواستار حمایت علمی. برخی از اساتید پاسخ داده اند برخی فعالانه و برخی از reactively به این تغییر آب و هوا با ساخت نهایی تکالیف اختیاری دیگر الزامی حضور, لغو سخنرانی یا جایگزینی نهایی تکالیف با کاهش مخاطرات بازتاب.

اما تغییرات درجه بندی شده اند از چپ به اختیار فردی اساتید و از این رو سطح اقامت متنوع اند. برخی از دوره ها کاهش یافته است به موسسه کلاس-تغییرات گسترده ای قرار دادن تعهد تحت تاثیر دانش آموزان برای رسیدن به آموزش کارکنان است. برخی از ساخته شده فقط تنظیمات جزئی اگر هر کدام, به, برنامه نهایی. بدون یک سیاست جهانی در دانشگاهی تسهیلات سطح حمایت در میان طبقات مختلف شده است متناقض است. در سراسر بخش های بیش از حد راهنمایی در دانشگاهی تسهیلات به طور گسترده ای متفاوت است.

این بهار یک چهارم نهایی آزمون دوره لغو شد, خروج از پایان سه ماهه دوره یک هفته کوتاه تر از حد نرمال است. به جای استفاده از یک آزمون دوره کشيش نوشت که مدرسان خواهد با استفاده از "در کلاس آزمونها و خارج از کلاس تکالیف در طول سه ماهه برای ارزیابی عملکرد دانش آموز." به عنوان مثل مدرسان داشته اند و نه هفته برای ارزیابی دانش آموزان با متناوب آزمونها و تکالیف است. آنها باید قابلیت ارزیابی عملکرد دانش آموز بدون کار برنامه ریزی شده برای سه روز از سه ماهه.

بسیاری از syllabi قرار داده اند وزن قابل توجهی در عمده پایان سه ماهه تکالیف از جمله مقالات, پروژه ها و آزمون همه به دلیل در سه روز آینده. به عنوان یک نتیجه, اگر چه وجود دارد تنها چند روز باقی مانده در سه ماهه بسیاری از دانش آموزان باید تعداد قابل توجهی از آینده خرما به علت. کنار گذاشتن حوادث آن را متزلزل این کشور در هفته های گذشته بسیاری از این نهایی تکالیف در حال حاضر زد مقابله به روح کشيش علمی توصیه های سه ماهه بهار.

هفته گذشته برای بسیاری از دانش آموزان سیاه پوست شده اند برخورد با آشفتگی عاطفی ناشی از قتل جورج فلوید Ahmaud Arbery و Breonna تیلور. بسیاری از اعضای جامعه ما شده اند به گونه ای خستگی ناپذیر در اعتراض به سازماندهی و حمایت در برابر خشونت نژادی و خشونت پلیس به درستی اولویت در حال حاضر مبارزه برای عدالت است. بسیاری از آنها در حال حاضر در سمت چپ با فقط چند روز برای تکمیل چندین نهایی تکالیف در حالی که همچنین پردازش احساسات لحظه حاضر و از ادامه کار وکالت است. ما پیشنهاد می کنیم که اقدامات زیر را برای حمایت از دانش آموزان است.

پیشنهاد تسهیلات

ما در دانشگاه برای اجرای یک سیاست جهانی در درجه بندی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. در صورتی که به موقع تغییر سیاست ممکن نیست ما می خواهیم دانشگاه به ارائه صریح و روشن هدایت به اعضای هیات علمی و کارشناسی بخش سر اطراف آن توصیه می شود پشتیبانی می کند. ما پیشنهاد می کنیم از این پس تسهیلات:

  • حذف حضور الزامات مورد نیاز برای هفته 8 تا 10 از درجه محاسبه و تمدید مهلت برای آخرین روز از سه ماهه برای ترم بود که به علت در هفته 8 و 9. جورج فلوید کشته شد در آغاز هفته 8 و در پایان هفته تظاهرات توده ای در حال گسترش در سراسر کشور است. از آن روز به جلو بسیاری از دانش آموزان اختصاص داده اند مقادیر قابل توجهی از زمان برای اعتراض و یا درگیر شدن در فعالیت های. دانش آموزان سیاه پوست در خاص شده اند دست و پنجه نرم کردن با احساسات پیچیده این حوادث به ارمغان آورده اند به سطح خود را با خانواده ها و جوامع در حالی که خشونت های پلیس است که پخش روزانه در تلویزیون ملی و رسانه های اجتماعی. این ساخته شده است در کلاس حضور طاقت فرسا بار.
  • را بیشتر ترم که ترم به دلیل در هفته 10 و یا بعد از — اختیاری است. با بیش از 93 درصد از سه ماهه به اتمام مدرسان که دانشگاه به دنبال دستورالعمل و فاصله مناسب ارزیابی در طول سه ماهه باید این نقطه کافی داده ها به دانش آموزان کلاس در یک S/NC اساس.
  • تجدید نظر در آنچه واجد شرایط به عنوان آستانه برای عبور در این زمینه ، برخی از دوره های کاهش آستانه عبور و یا اصلاح الزامات مورد نیاز برای تکمیل رضایت بخش. این یک ابزار است که مربیان را در اختیار خود و از جمله اقدامات در حال حاضر در حال اجرا در بسیاری از کلاس ها.
  • تغییر الزامات پیشرفت رضایت بخش علمی تا کمک های مالی دانشجویی است به خطر افتاده است. این امر شامل به طور موقت تعلیق 60% آستانه برای تکمیل واحد نهم-واحد-هر-حداقل سه ماهه و 36-واحد ساعت است که در حال حاضر نیاز است که دانش آموزان کسب حداقل این است که بسیاری از واحدهای بیش از سه چهارم به واجد شرایط برای کمک های مالی.

پنجره برای عمل بسیار مختصر – امتحانات و تکالیف آینده و آخرین روز از کلاس های شنبه است: در سه روز زمان. اگر هیچ سیاست جهانی می تواند اجرا شود در یک مد به موقع ما تماس بگیرید در دانشکده و سر گروه به ارائه جایگزین هدایت تحصیلی اقامت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. همانطور که ما در انتظار دانشگاه گسترده اقدام ما را تشویق فردی اعضای هیات علمی و مدرسان به اجرای پیشنهاد اقامت. ما شما را به تمام اقدامات ممکن برای حمایت از دانش آموزان خود را نمی کند چرا که آنها سزاوار زمان آسان تر اما از آنجا که آنها در حال مبارزه خستگی ناپذیر برای تحمل وزن بزرگ از بی عدالتی برای خود و دیگران است.

وجود دارد چند کلمه برای بیان غم و اندوه, اندوه و خشم است که چند هفته گذشته به ارمغان آورده اند. دانشگاه عدم ارائه پشتیبانی جهانی تنها مرکب از عوامل استرس زا در حال حاضر بی سابقه ای سه ماهه. ما در دانشگاه, ادارات, اعضای هیات علمی و مدرسان به مشخص نشان می دهد خود را اعلام همبستگی با جهانی علمی اقامت. ضرورت لحظه ای رشد می کند با ساعت.

این جلد. 257 هیئت تحریریه متشکل از کلر Dinshaw '21, Malavika Kannan '23, لیو Laniyan '22 آدریان لیو '20, گل یاس, لیو '20 و Willoughby Winograd '22.

تماس با ما هیئت تحریریه در نظرات 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن