IWP بلند است زنان تا برای کمک به دستیابی به اهداف و پتانسیل رهبری | Guestview

نظرآنا و هیگگینس مهمان نویسمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020بوکر تی واشنگتن نویسنده تا از برده

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

نظر

بوکر تی واشنگتن نویسنده تا از برده داری یک بار اشاره کرد که "تعالی است به انجام یک چیز مشترک در یک راه غیر معمول." واشنگتن تاکید بر ارزش برتری مشهود بود در همه کار و موفقیت, آیا به عنوان یک مربی یا مشاور ریاست جمهوری و ملت ما بهره مند است با مشارکت خود را. یک فرد عاقل مجموعه اهداف خود به کار در کنسرت با ارزش های شخصی, اوج در زندگی "بیانیه ماموریت." یک بیانیه ماموریت توابع به عنوان یک قطب نما برای اقدامات یکی طول می کشد در زندگی روزانه.

به همین ترتیب سازمان ایجاد یک مجموعه ای از ارزش ها است که پس از آن مورد استفاده برای ایجاد بیانیه ماموریت به اطلاع دیگران از آن ارزش ها و اهداف در جهت است که آنها در تلاش. ارزش ها تاکید کرد و توسط موسسه زنان در سیاست غربی فلوریدا (IWP) به صداقت و فراگیر و احترام متقابل و ساخت یک تفاوت. کسانی که عمیقا برگزار ارزش led IWP به ایجاد یک بیانیه ماموریت "برای تبدیل سیاست با افزایش زنان تعامل و نمایندگی در رهبری و روند سیاسی است." این ماموریت راهنماهای اهداف و اقدامات IWP ما به عنوان رسیدن به جامعه و مربی زنان است. پایبندی به این بیانیه ماموریت بدان معنی است که ما به عنوان اعضای باید به بلند کردن دیگر زنان و کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود و پتانسیل رهبری.

وجود نمونه های بسیاری از چگونه اعضای IWP رفته بالا و فراتر از آن را به زندگی کردن IWP ماموریت. یکی از نمونه های فعلی IWP عضو هیئت مدیره هانا ریتز. هانا به عنوان مدیر اجرایی در ملی آکادمی پرواز (NFA). در حالی که در NFA و خدمت در هیئت IWP هانا شده است ثروت از ایده های خلاقانه و اطلاعات است. او سخت کار می کرد برای حمایت از IWP بدون تمایل برای اعتبار و یا توجه است. به منظور ارزش ها و ماموریت IWP هانا در زمان نوشتن گرانت البته در اراده خود او حضور قدرتمند زنان در سواحل خلیج فارس به نمایندگی از IWP در زمان در بخش عمده ای از جذب سرمایه و توسعه در این سال حمایت IWP برای عضویت یکی از کارکنان نمایندگی IWP در دوار جلسات. او همچنین انجام ماموریت IWP در راه های عملی در NFA.

با توجه به NFA استاد راهنما هانا را تشویق کرده است و مربی حداقل دو نفر از کارکنان زن برای تبلیغات در NFA. هانا به رسمیت شناخته شده و پتانسیل زنان و پرورش است که پتانسیل کمک به هر یک از آنها رشد می کنند در کار خود را و رسیدن به حتی برای اهداف بزرگتر. در طول این جنبش از مردم در موقعیت های NFA هانا سخت کار کرده است برای پر کردن هر گونه شکاف است که نیاز به پر شود در حالی که نظارت دیگران و تکمیل وظایف خود با برتری.

هانا استاد راهنما همچنین اشاره کرد که "هانا درک می کند که شما باید با ساختن یک رابطه با یک فرد یا یک شرکت قبل از اینکه شما واقعا درک آنچه آنها نیاز دارند و چگونه شما ممکن است قادر به کمک به آنها را پر کنید که نیاز دارید." چون هانا ساخته شده است روابط درون IWP و NFA او شده است قادر به رفتن بالا و فراتر از آن برای کمک به هر سازمان و رسیدن به ماموریت خود در حالی که قرار دادن دیگران قبل از خودش است. به عنوان یک نتیجه بیشتر زنان هستند نشان داده شده در موقعیت های رهبری در NFA و در جامعه ما است.

IWP رسیده است با فرصت برای اعضا به آغوش ارزش IWP و نسبت به ماموریت های این سازمان است. کاری هم به رهبری افزایش فرصت ها برای زنان در جامعه ما ایجاد وحدت و قدرت است. این افزایش نمایندگی کمک خواهد کرد تا به یک ثروت جدید و متنوع صداها در مورد مسائل است که تاثیر جامعه ما و ملت ما است. این IWP ماموریت روشن است و آن این است که قطب نما که راهنمای سازمان ما به آینده ای روشن. به درگیر شدن در IWP لطفا www.iwpflorida.org.

آنا Higgins مطرح شد در پنساکولا. او در حال حاضر یک وکیل محلی و رئیس جمهور از واکر استراتژی یک لابی دولت و شرکت مشاوره ای مستقر در پنساکولا و در حال خدمت در هیئت مدیره IWP.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب