درس رهبری ما می توانند یاد بگیرند از افسانه ای NFL مربی دان Shula | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020افسانه ای NFL مربی دان Shula د

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

افسانه ای NFL مربی دان Shula درگذشت و روز دوشنبه در سن 90. این بود یک روز غم انگیز برای طرفداران ورزش در همه جا شاید به خصوص کسانی که از ما در فلوریدا. او باور نکردنی مربی و حتی از همه مهمتر باور نکردنی رهبر و انسان است.

بهترین و شناخته شده برای نقش خود به عنوان دیرین سرمربی تیم میامی دلفینز Shula بود winningest مربی در NFL تاریخ است. او برنده 347 بازی ها از جمله بازی حذفی. در سال 1972 او به رهبری دلفین ها به NFL تنها شکست نخورده فصل است. او مربی در شش سوپر کاسه و مربی سه سالن از شهرت quarterbacks: جانی Unitas, باب Griese و دن مارینو. بازنشسته شد در سال 1995 و القاء شد به Pro Football Hall of Fame در سال 1997.

اما Shula نبود فقط یک مربی بزرگ است. او یک رهبر بزرگ است. زمانی که من به عقب نگاه بیش از کار خود را و زندگی من دیدن برخی از تم ها همه رهبران می توانید از یادگیری است. در اینجا فقط چند نمونه است.

استعداد است که بخشی از این معادله اما اخلاق کار شمارش برای اطلاعات بیشتر. Shula مشروط و آموزش تیم خود را سخت تر از هر کس دیگری. تیم او نخواهد بود outworked. او مشهور است برای کار بازیکنان را سخت در اردوگاه های آموزشی, برگزاری چهار تمرینات یک روز در 90 درجه و آب و هوا. او یک بار گفت: به نقل از "یکی از چیزهایی که من هرگز می خواهم به متهم است کار نمی کند."

انجام تمام کارهایی است که شما با یک طرز فکر برنده. همه کار سخت و آماده سازی Shula اصرار منجر به اعتماد به نفس زیادی در بازیکنان خود را. در طول سال بسیاری گزارش داده اند که آنها همیشه به بازی رفت فکر آنها بهتر از حریف خود را.

پیشرو در نامشخص زمان محلی:

نکاتی برای چگونه به سرب در زمان نامشخص

تمرکز در انجام بعدی درست

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

استخدام بزرگ مردم و اعتماد آنها را به انجام کار خود را. Shula شناخته شده بود برای استخدام مربیان بزرگ که به اشتراک گذاشته شده خود را اخلاق کار و رانندگی و اجازه دادن به آنها را به انجام کار خود را. بازیکنان مورد اعتماد آنها به طور ضمنی.

برای تغییر باز شود و بر این اساس تنظیم کنید. Shula قادر به برنده شدن با انواع تیم ها و بازیکنان است. او تجزیه و تحلیل بازیکنان استعدادها و می دانست که چگونه به استفاده از آنها. برای مثال او تنظیم دلفین ها' جرم به تکمیل دن مارینو نقاط قوت در حال عبور است. Shula نقل است گفت: "این چیزی است که من فکر می کنم در مربیگری است, همه چیز در مورد تجزیه و تحلیل استعداد است که شما را با کار و سپس قرار دادن آنها را در یک موقعیت که در آن آنها بیشتر از استعداد خود را."

به طور مداوم در تلاش برای بهبود. بازیکنان به یاد بیاورید که Shula ساخته شده یادداشت های گسترده پس از هر بازی. او جزئیات مرد. او هرگز تا به تلاش برای دریافت بهتر و به کسانی که در اطراف او بهتر است.

در تیم کل بزرگتر از مجموع اجزا است. Shula معروف بود و برای خود "هیچ نام دفاع پشت در '70s به. وجود دارد هیچ بزرگ ستاره های بزرگ و یا "هات داگ" در تیم او اما در مجموع آنها یک نیروی است که نمی تواند مورد ضرب و شتم. هر عضو تیم تا به حال نقاط قوت و ضعف است که تکمیل هر یک از دیگر.

صداقت مهم است. چگونه شما برنده شدن مهم است. آن را بسیار مهم برای Shula و بازیکنان خود را برای بازی در قوانین. با وجود تمام پیروزی و تمجید او proudest چگونه تیم خود را برنده. آنها به طور مداوم در میان حداقل جریمه در لیگ, که او به عنوان یک نشانه ای از بازیکنان نظم و انضباط و آماده سازی است.

یک رهبر است که برای انتقال اطلاعات است. در نظر گرفتن این قول از Pro Football Hall of Fame سایت: "نکته مهم این است که چه همین Shula می داند و یا هر چه از من دستیار مربیان می دانند. نکته مهم این است که آنچه که ما می تواند انتقال به مردم ما مسئول. که آنچه در مربیگری است: توانایی انتقال اطلاعات است."

ما یک مسئولیت انسانی را به عقب. داده های من در زمینه مراقبت های بهداشتی و من همیشه قدردانی Shula را برای حمایت از تحقیقات سرطان پستان که پس از همسر اول خود دوروتی درگذشت از این بیماری در سال 1991. خود همین Shula تحقیقات سرطان پستان صندوق پشتیبانی از فلوریدا بالای سرطان در بیمارستان Moffitt مرکز سرطان.

او و همسرش ماری آن نیز فعال در موسسات خیریه از جمله جامعه سرطان آمریکا, مارس Dimes, American Red Cross, ایران راه, و غیره. او شناخته شده بود برای آوردن همان سطح از قلب به انسان دوستی کار به عنوان او به حرفه مربیگری.

من جایی خوندم که مربی Shula تغییر بازی فوتبال برای همیشه لطفا برای. او ساخته شده آن بهتر است. این چیزی است که همه رهبران به نام فراموش: برای آوردن نیروی کامل از استعدادهای خود و شور و اخلاق کار خود را در زمینه های انتخاب شده. اگر ما می توانید انجام دهید این نیمه نیز همین Shula آیا هنگامی که ما رسیدن به پایان زندگی ما, ما می توانیم خودمان را به عنوان برندگان.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن