میلتون شورای شهر طول می کشد در سیاه و سفید زندگی می کند ماده خیابان نقاشی دیواری — در حال حاضر

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:27 PM EDT Jul 23, 2020شهر میلتون مردد است به تصویب یک زندگی ماده خیاب

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

شهر میلتون مردد است به تصویب یک زندگی ماده خیابان نقاشی دیواری — یا هر خیابان نقاشی دیواری که برای ماده — با توجه به مسائل حقوقی با آزادی بیان و نگرانی بیش از تفرقه شورای شهر مورد بحث و بررسی پنج شنبه شب.

نقاشی دیواری, پروژه, شبیه به دیگر نقاشی های دیواری نقاشی شده در سراسر کشور در اصل ارائه شده به این شورا در اوایل این ماه برای در نظر گرفتن توسط فعالان محلی تابستان و کریس Merricks. پس از خشم بیش از طراحی توسط شهروندان و اعضای شورای این Merricks تغییر طراحی به یک "میلتون ایران" نقاشی دیواری با نقاشی مشت در تمام رنگ پوست یک لیست از میلتون مجازات قربانیان و دیگر برابری الهام گرفته از طرح های.

به منظور رنگ نقاشی دیواری شورای شهر نیاز به تصویب یک فرمان را تغییر دهید. شهر فرمان در حال حاضر اجازه نمی دهد که نقاشی در خیابان های شهر.

اما Erick مید یکی از شورای شهر وکلای مدافع گفت: در پنج شنبه شب کمیته از کل جلسه که با تغییر فرمان برای زندگی موضوع نقاشی دیواری را باز کنید تا تمام خیابان های شهر به رنگ آمیزی با هر شیوه ای از نقاشی های دیواری و یا پیام.

"از آنجا که فرمان این است که چگونه از آن است که در حال حاضر این شهر باز نشده خیابان های آن به عنوان یک محل برای دوام عبارات از نظر" مید گفت. "اگر آن متعهد فرمان تغییر آن باز خواهد شد تا خیابان های آن به عنوان یک فروم برای دوام بیان نظر. ... شما نمی توانید کنترل پیام های که می تواند مورد درخواست در آن تنظیمات درست مثل شما نمی توانید کنترل درخواست مجوز برای راهپیمایی در خیابان ها به هر شیوه ای."

درخواست رسمی: فعالان را به طور رسمی درخواست به رنگ سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در میلتون خیابان با وجود زود واکنش

Councilwoman مری الن جانسون و شهردار هدر لیندسی پیشنهاد کرد که Merricks و دیگر سازمان دیدار با شهرستان مدیر سفت Jorgenson و کارکنان شهرستان به پیش نویس جامع تر ایده برای یک راه برای دریافت پیام خود را در سراسر.

"اجازه دهید ما یک جلسه از ذهن تا این شورا می تواند در یک جلسه در تاریخ بعد و تصمیم گیری است که سازگار با وکیل, مشاوره و کمک به شما احساس شنیده" لیندسی گفت.

میلتون ساکن مادلین گونزالس که بزرگ شدم جیمز خیابان که در آن Merricks می خواهید برای نقاشی دیواری, بود, حمایت, نقاشی دیواری و خواهش کرد که این شورا اجازه می دهد تا فعالان به رنگ وجود دارد.

"ما تصمیم (James Street) به دلیل این که ما بزرگ" گونزالس گفت. "ما فقط می خواهیم کمی از غرور ما فقط می خواهم بگویم که ما مهم است."

این شورا در نهایت تصمیم به عمل در فرمان تغییر پنجشنبه شب و در عوض آن را در آینده کمیته از کل نشست و پس از این فعالان را به حال فرصتی برای دیدار با شهرستان به بحث در مورد سازش و یا روش های جایگزین برای گسترش پیام خود را از برابری.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن